کرم پودر دائم-ایا عوراض دارد یا خیر؟ اموزش این تکنیک بطور حرفه ای-تهران میکاپ


ممکن است مجبور باشید روزانه زمان زیادی را صرف استفاده از کرم پودر، تجدید آن و شستن صورتتان کنید؛ اما با کرم پودر دائم یا مزووایت پوست شما همیشه بی‌نقص و زیبا خواهد بود. پرمصرف‌ترین محصولات کرم پودر دائم در ایران توسط دو شرکت Styve و Vogue Pigmentation تولید می‌شوند که بسیار معتبر بوده و جزء پرفروش‌ترین‌های جهان نیز به شمار می‌روند. این کرم‌ها حاوی ترکیبات طبیعی بوده و همچنین دوستدار طبیعت هستند چراکه در طول تولید بروی هیچ حیوانی آزمایش نشده‌اند. این نکته رو هم بگم که خود فیس آپ 5 تا هد مخصوص انواع پوست داره و جزو روش های بسیار ملایم و خوش رفتار با پوست و در عین حال فوق العاده موثره.

در این روش، از سوزن های بسیار کوچک که در میکرونیدلینگ کاربرد دارد، استفاده می کنند و رنگدانه ها را بدون درد به پوست تزریق می کنند. رنگدانه ها به لایه های سطحی پوست نفوذ می کنند و پوست را یکدست و یک رنگ خواهند کرد. گفته می شود که در این روش، شما ۶ الی ۸ ماه نیازی به استفاده از کرم پودر نخواهید داشت. همچنین ادعا شده است که در این روش می توانید ۱ الی ۳ درجه پوست خود را روشن نمایید. خیر، زیرا سرم مورد استفاده در این روش دارای مواد گیاهی و جوان کننده پوست است و باعث حفظ شفافیت و زیبایی پوست میشود.

  • تحریک اپیدرم و افزایش تولید رنگدانه در پوست و ایجاد لک، حساسیت و آلرژی، زخم، خون‌ریزی، التهابات پوستی، ایجاد گوشت اضافه، تغییر رنگ و واکنش بدن به جسم خارجی از عواض کرم پودر دائم صورت هستند.
  • روش مزووایت یا کرم پودر دائم طی چند جلسه (اغلب 3 جلسه) انجام می‌شود، که هزینه‌ی آن بین جلسه‌ای چهارصد هزار تومان تا یک میلیون تومان متفاوت است.
  • فرآیند این نوع درمان مشابه میکرونیدلینگ است که با چرخاندن سوزن های ریز روی پوست کار می کند.
  • روشن کننده – کربوکسی گردش خون را فعال کرده و سموم را تخلیه می کند و تأثیر زیادی در روشن کردن پوست دارد.

این کره های میکروسکوپی چند لایه باعث انتقال مواد در قلب پوست وارد شده و به تدریج آزاد می شوند. در بالاتر هم گفتیم که فلزات سنگین یکی از ترکیبات کرم پودر دائمی است. این ترکیبات اگر وارد پوست شود باعث ایجاد استرس اکسیداتیو و تولید رادیکال‌های آزاد شده که به پوست آسیب زیادی می‌زند. در رنگ کرم پودر دائمی فلزات سنگین مثل زینک، آهن، سرب و کادمیوم وجود دارد. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایش،‌ برای پوست سمی و خطرناک است. تولیدکنندگان این محصول به مصرف‌کننده اطمینان می‌دهند که این محصول عارضه‌ای ندارد، اما بدون شک استفاده طولانی مدت از آن مشکلات زیادی را برای پوست به وجود می‌آورد.

آخرین اخبار ایران و جهان

بالا رفتن این عناصر در لایه‌های زیرین پوست می‌تواند برای پوست بسیار سمی و خطرناک ‌باشد. کلینیک زیبایی دکتر یوسفی مجموعه ای است که توانسته با بهره مندی از آخرین تکنولوژي و پیشرفته ترین تجهیزات،بالاترین استانداردهای مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران و نیز استانداردهای FDA را کسب کند. سلام نه عزیز جان مزووایت به هیچ عنوان روی پوستی که دارای جوش و اکنه می باشد هیچ مشکلی که ایجاد نمی کند و بعلاوه اینکه باعث درمان نیز می شود.

سؤالات متداول در مورد کرم پودر دائم

استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد . افزایش کراتینه شدن سلول های این لایه باعث شده تا این اسم را به او بدهند . این لایه مرده جلوی نفوذ میکروب ها و بی ابی بافت های داخل را میگیرد. همینطور به صورت مکانیکی در برابر سایش از سایر لایه ها محافظت میکند.

ما با برگزاری دوره های آموزش آرایشگری و ارائه خدمات آرایشگری در بهترین آرایشگاه تهران، میزبان هنرجویان و زیبارویان عزیز هستیم. خدمات ما شامل برگزاری دوره هایی همچونآموزش مزووایت، آموزش پاکسازی پوست و غیره می باشد. هر سوالی در مورد دوره آموزش کرم پودر دائم دارید با شماره ۰۹۱۲۰۳۱۱۳۱۷ تماس بگیرید در خدمتتون هستم. بله بعد از طی دوره آموزش کرم پودر دائم و دریافت مدرک خودتون میتونید در سالنتون شروع به فعالیت کنید. در صورتی که قصد دارید تکنیک کرم پودر دائم را فرا بگیرید کافیست در دوره های آموزش کرم پودر دائم آکادمی لی لی شرکت نمائید تا پس از گذراندن این دوره، مدرک معتبر خود را نیز دریافت کنید.

یکی دیگر از مزایایی که بر روی پوست دارد از بین بردن رفع تیرگی های پوست در مناطق مختلف بدن از جمله زیر بغل، زیر چشم، تیرگی زلنو و یا آرنج می باشد. در مرحله بعدی از سرم تقویت کننده و همچنین احیا کننده پوست استفاده می شود. درمان آکنه – به طور موثری مشکلات آکنه را با فعال کردن متابولیسم چربی و گردش خون ، ایجاد تعادل تولید چربی ، تخلیه سموم پوستی و کاهش التهاب برطرف می کند.

سوالات متداول درباره کرم پودر دائم

همچنین کارتریج های مورد استفاده یک بار مصرف هستن و احتمال انتقال بیماری وجود نداره . در مرحله ی آخر کار ، از یک کرم محافظ برای تسکین پوست استفاده میشه . در مزووایت، منافذ پوستی بسته نمی شود و پوست روشن و شفاف خواهد شد.

اگر قبلا با این تکنولوژی آشنا بوده‌اید و به تازگی تصمیم گرفتید آن را امتحان کنید، بهتر است پیش از خرید کرم پودر دائم از تمام جزئیات و عوارض کرم پودر دائم صورت آگاه شوید. بسیاری از خانم‌ها به درستی نمی‌‌دانند که کرم پودر دائم یا مزووایت چیست ؟ اما از آنجایی که داشتن آرایش دائمی برایشان امری بسیار دلپذیر می‌باشد، علاقمند به آشنایی و به کارگیری این تکنیک برای بهبود رنگ پوستشان هستند. کسانی که از روش‌‌های دیگر برای ایجاد یکدستی در پوستشان استفاده کرده‌اند اما از آنها خیری ندیده‌اید، از این روش به عنوان معجزه‌ای برای روشن شدن پوستشان یاد می‌کنند.

کرم پودر دائم یک روش پیشرفته است که امروزه به کمک تکنولوژی برای بهتر دیده شدن پوست که برای درخشندگی و بشاش دیده شدن پوست به دست آورده‌ایم . از عوارض دیگری که ممکن است بر روی پوست ایجاد کند تغییر رنگ پوست میباشدو رنگی که شما مد نظرتان بوده است و رنگی که بسیار ناسازگار با پوستتان است . از مزایای دیگر، تغییر رنگ پوست است که باعث می‌شود شما از رنگ پوست دلخواهتان گاه روشن تر یا تیره کردن لذت ببرید .