کرم پودر دائمی چیست؟ مواد تشکیل دهنده و عوارض کرم پودر دائم مجله ی دارویی-تهران میکاپ


تقریباً هر زنی با اختلالات پوستی مانند لک‌های ناشی از آکنه و آفتاب‌سوختگی، تیرگی دور چشم، خشکی یا چین‌وچروک دسته و پنجه نرم می‌کند. تصور کنید که یک روز از خواب بیدار شده‌اید و پوستتان نیازی به آرایش روزانه ندارد! کرم پودر دائم یکی از داغ‌ترین ترندهای حال حاضر دنیای زیبایی و یک درمان پوستی مطمئن و متمرکز است که به جوان‌سازی پوست، شادابی و روشن شدن آن کمک می‌کند.

  • در صورتیکه اهل آرایش کردن باشید میدانید که مراحل زیر سازی و آرایش چه مقدار زمان بر و نیازمند دقت است.
  • همانگونه که ذکر شد، بسیاری از افراد برای اینکه هر روز از کرم‌های آرایشی استفاده نکنند، استفاده از کرم پودر دائمی را ترجیح می‌دهند.
  • در این مرحله از مزووایت، با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز و با روش میکرونیدلینگ، سرم BB Glow متناسب با رنگ پوست هر فرد به پوست تزریق می‌شود.
  • در التهاب پوست، لایه اپیدرم تحریک شده و سلول‌های ملانوسیت پوست نیز درگیر می‌شوند.
  • کرم پودر دائم یا مزووایت ، یکی از تکنیک های جدید و پیشرفته برای جوانسازی پوست هست که در اون با استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ ، کرم پودر به زیر پوست تزریق میشه و برای چند ماه نیازی به استفاده از کرم پودر ندارین .

یکی دیگر از مناطقی که کرم پودر دائم و مزووایت بسیار به کار برده می شود ، ناحیه دور چشم می باشد. این شیوه زیبایی پوست برای جوانسازی و از بین بردن سیاهی دور چشم بسیار رایج است. همیشه در مورد پوست حساس ناحیه دور چشم بسیار صحبت میشود و اگر توجه کرده باشید کرم های تقویت کننده که توسط کمپانی های بنام ساخته میشود در دو نوع ، مخصوص صورت و چشم می باشد.این به دلیل اهمیت موضوع پوست حساس دور چشم است.

معایب، مضرات و عوارض کرم پودر دائم

سپس به کمک لایه بردارها، منافذ پوست را تمیز کرده و سلول های مرده را از روی آن جدا می کنند. هزینه انجام این روش بسته به شهری که در آن زندگی میکنید و کلینیکی که به آن مراجعه میکنید و دستگاه مورد استفاده متفاوت خواهد بود. اگر می‌خواهید با استفاده از این روش، پوستتان را صاف و یکدست کنید پیشنهاد می‌کنیم برای پرهیز از بروز عوارض جدی و گاهی غیر قابل جبران، به نکات مهمی توجه کنید. تمامی خدمات زیبایی و آموزشیمرکزتوسط مدرسین و آرتیست های حرفه ای بین المللی بصورت کلاسهای خصوصی و گروهی انجام میشود.

پرایمر ناخن چه کاری انجام می دهد و چگونه از آن استفاده کنیم؟

شاید شور‌و‌شوق زیاد به محو شدن لکه‌های تیره و مشکلات پوستی ما را گمراه کند. ممکن است با تزریق این محصول یا مزو وایت ظاهری زیبا پیدا کنید اما در باطن سلامتی شما را به خطر می‌اندازد. کرم پودر دائمی ۲ الی ۳ درجه پوست صورت را روشن‌تر کرده و باعث یکدستی آن می‌شود. تیرگی و لک‌های صورت هم با این نوع کرم پودر از بین رفته و دیگر نیازی نیست به‌صورت روزانه از کرم پودر معمولی استفاده کنید. اما باید بدانید که این کار بی‌ضرر نبوده و نباید محو تبلیغات آن شوید و تزریق آن در طولانی مدت مشکلات زیادی به وجود خواهد ‌آورد.

در نهایت کرم ترمیم کننده روی پوست زده می شود تا پوست صورت ترمیم و درمان شود. بعد از اتمام کار، روی صورت ماسک مرطوب کننده ای قرار می دهند تا پوست شما تسکین یافته و آبرسانی به آن انجام شود. بعد برای بازگرداندن pH صورت، از تونر استفاده می کنند تا حنثی سازی را روی پوست صورت داده و قرمزی را کاهش دهند. سلام با عضویت در خبرنامه گلدن فیس از تخفیفات هفتگی ما با خبر شوید. تمام حقوق و مطالب این سایت برای گلدن فیس محفوظ بود و با ذکر منبع مجاز است.