کاشت ناخن چند راه ساده انجام کاشت ناخن دریافت مدرک معتبر آرایشگری آکادمی خوش ذوق-تهران میکاپ


شناخت محیط کار از مباحث اولیه آموزش کاشت ناخن است که باید به آن دقت کرد. یکی از بخش های مهم آموزش کاشت ناخن شناخت اختلالات ناخن است. در این مرحله با استفاده از سرسوهان کاغذی ناهمواری های احتمالی سطح ناخن را از بین ببرید و فرم نهایی روی ناخن را ایجاد کنید. علاوه بر موارد یاد شده در این مرحله رد سوهان دستی و سر سوهان الماسه استوانه نیز از بین می رود. ضخامت درست در مواد گذاری در کوتاه شدن مرحله بعد (سوهان کشی) و نتیجه نهایی کار تاثیر زیادی دارد. آموزش صحیح این مطلب برای مراحل پیشرفته تر آموزش کاشت ناخن بسیار مفید است و به یادگیری شما عزیزان کمک می کند.

اگر می خواهید در دوره های ابتدایی ثبت نام کنید بهتر است از قبل بدانید که چه مباحثی در این کلاس ها تدریس خواهد شد. در دوره پایه کاشت ناخن مباحث زیر به ترتیب آموزش داده می شود. در پایان بهتر است یادآوری کنیم که ناخن به عنوان یکی از اجزای بدن، امکان دارد آسیب جدی ببیند.

بله، سرفصل های تمام دوره های آموزشی دترلند، ویژه ورود سریع به بازارکار طراحی شده است. بعداز اتمام دوره کاشت ناخن شما مدرک فنی حرفه ای آرایشگر ناخن را دریافت می کنید. کلاس های دوره ناخن کاری به دو صورت خصوصی و نیمه خصوصی برگزار می شود. طبق قوانین فنی حرفه ای تعداد نفرات کلاس های خصوصی بین ۲ تا ۳ نفر و نیمه خصوصی ۴ تا ۸ نفر تشکیل می شود.

  • از انجایی که کاشت ناخن این امکان را فراهم می کند تا بدون نگرانی از شکستن ناخن ها و در مدت زمان کوتاهی ، ناخن هایی فوق العاده خوش فرم و زیبا داشته باشید ، بسیاری از خانم ها تمایل دارند تا کاشت ناخن را امتحان کنند.
  • زیرا هم طراحی و لاک ژل روی ناخن را پاک می کند و هم به تدریج سطح کاشت را می­خورد.
  • مرحله اول یعنی زیرسازی در هر دو روش‌ کاشت ناخن در منزل یکسان است.
  • با حرکات دورانی قلم یا براش مخصوص، دو ترکیب هلویی و سفید را در هم محو کنید.
  • البته ابتدا لازم است گواهی سازمان فنی حرفه‌ای را دریافت کنید که لازمه آن شرکت در دوره رز سرخ است.

1- کاشت ناخن فى نفسه اشکال ندارد و با فرض صدق زینت، باید از نامحرم پوشانده شود. از جمله عوارض نادر کاشت ناخن مرگ است که آن هم به دنبال شدت یافتن عفونت باکتریایی رخ می دهد. دترلند آموزش ها رو در زمان های متفاوت و به صورت فشرده و نیمه فشرده برگزار می کند تا هنرجویان بتوانند در زمان های متفاوتی در دوره ها شرکت کنند و همچنین در صورت نیاز از خوابگاه نیز استفاده کنند. در ضمن سلامت ناخن های شما خیلی مهم است و نیلسا هم ناجی ناخن های شما می باشد، پس عجله کنید تا دیر نشده این سلامتی را دوباره به دستان خود بازگردانید و ناخن های بسیار زیبا تری داشته باشید.

مرحله سوم : سوهان کشی

از طرفی چون در این روش مواد مصرفی تقریبا زیاد می باشند بنابراین شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری نیز خواهید بود. در مقایسه با روش قالبی روش کاشت پودری یکی از روش های بسیار با دوام می باشد. از جمله معایب این روش کاشت می توان به این اشاره کرد که نیازمند زمان طولانی می باشد. رو کاشت ژله ای دوام کمتری نسبت به کاشت پودری دارد اما از روش قالبی بیشتر می باشد. یکی از مزایای این روش کاشت این است که ناخن شما دچار آسیب جدی نمی شود. روش کاشت میکس از تلفیق دو کاشت ژله ای و پودری به دست می آید.

مدل کاشت ناخن نچرال

در رز سرخ شرایط ویژه‌ای برای شما هنرجویان عزیز درنظر گرفته‌ایم تا هزینه دوره ناخن کاری را به صورت اقساط پرداخت کنید. علاوه بر آن، این امکان وجود دارد تا در صورتی که نتوانستید در روزهای اداری به آموزشگاه مراجعه کنید، با هماهنگی قبلی در روزهای تعطیل، کلاس برای شما و سایر بانوان شاغل و بانوان شهرستانی برگزار شود. برای داشتن کیفیت بالای کاشت، این مرحله باید به درستی انجام شود. این مرحله خود دو مرحله اساسی یعنی مانیکور خشک و خراش دادن ناخن را دارد.

این روش سوهان کشی طولانی مدت دارد و معمولا یک الی دو ساعت زمان نیاز دارد تا کاشت شما تمام شود ولی در نهایت نتیجه عالی خواهد داشت. پس از طی مراحل گفته شده، دستان خود را یا مایع دست‌شویی بشویید. اگر در قسمت‌هایی همچنان چسب را می‌بینید، با استفاده از سوهان به آرامی آن را پاک کرده تا تمیز شود.

از سوی دیگر این روش تنها برای افرادی مناسب است که فرم ناخن های یک شکل دارد و همه نمیتوانند از این روش استفاده کنند. به گفته بسیاری از متخصصان پوست، کاشت ناخن می‌تواند مشکلات بسیاری ایجاد کند. در ادامه به بررسی این موضوع از نگاه چند متخصص حوزه پوست می‌پردازیم. با پودر دیپینگ می‌توان بدون نیاز به لیکوئید و سوهان‌کشی پس از کاشت، ناخن‌های خود را کاشت کرد.

همانطور که قالب را نگه داشته‌اید دست خود را زیر دستگاه UV بگذارید و 60 تا 90 ثانیه صبر کنید تا ژل خشک شود. پس از خشک شدن مواد، قالب را به آرامی از روی ناخنها بردارید. اگر چسبندگی داشتند مجدداً با استفاده از پد آغشته به کلینزر، چسبندگی سطح ناخن ها را بین ببرید. این نوع از زیبا سازی ناخن ها، زیر مجموعه کاشت ناخن به شمار نمی آید اما چون در آن از تیپ گذاری به روش موقت استفاده می‌شود جزئی از لیست کاشت ناخن خواهد بود. در این روش تنها به تیپ گذاری بسنده کرده و بر روی سطح ناخن از لاک ناخن و یا استیکر استفاده می شود، به همین دلیل بسیار کم دوام بوده و تنها در مواردی ضروری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این یک طراحی کاشت ناخن دخترانه بسیار زیبا برای فصل تابستان می باشد.