کاشت ناخن چند راه ساده انجام کاشت ناخن دریافت مدرک معتبر آرایشگری آکادمی خوش ذوق-تهران میکاپ


زیبایی ناخن‌ها و مقاوم شدن ناخن‌ها در برابر شکستن و همیشه مرتب بودن از مهم‌ترین ویژگی‌های ترمیم و کاشت ناخن اصولی است. چسب یا تاپ ژل را روی سطح ناخن زده و بلافاصله رشته‌ها را روی آن قرار دهید و سپس با قلم سیلیکونی مخصوص کاشت فیبر آن‌ها را تنظیم کنید. در این قسمت سرعت عمل زیادی داشته باشید زیرا باید تا قبل از خشک شدن چسب، رشته‌های فیبری را سر جای خود قرار دهید.

  • از طرفی به دلیل اینکه بعد از کاشت ناخن همه این افراد به ترمیم نیاز دارند بنابراین همیشه مشتریان پر و پا قرصی خواهید داشت.
  • به دلیل قالبی بودن این نوع کاشت باید تمام ناخن‌های دو دست یک شکل باشند در غیر این‌ صورت کاشت به شکل مرتبی انجام نخواهد شد.
  • اما در کنار تمامی این موارد، ناخن به عنوان یکی از ابزار نمایش زیبایی در بدن انسان شناخته شده است.
  • این دستگاه ها اولین دستگاه هایی بودند که برای خشک کردن ژل به بازار عرضه شدند.
  • به دلیل خشک کردن با استفاده از دستگاه uv از تمامی روش‌های گفته شده گران‌تر است.
  • پودر هلویی را با لیکوئید ترکیب کرده و پس از قرار دادن پرایمر بر صدف ناخن، ترکیب را با استفاده از براش مخصوص کاشت ناخن بر روی سطح آن پخش کنید.

نکته ی مهم در مورد پرایمرها اسیدی بودن آن ها می باشد بنابراین در صورت استفاده باید جانب احتیاط را رعایت کنید. در مرحله ی چسباندن ناخن ها بعد از هر بار چسباندن ناخن چند دقیقه آن را محکم نگه دارید. بعد از این که کاملا چسبیده شدند آن ها با توجه به سلیقه ی خود کوتاه کنید. همچنین اگر حین چسباندن اشتباهی رخ داد و مجبور به برداشتن ناخن شدی بلافاصله آن را درون آب قرار داده، خشک کنید و مجددا بچسبانید. به همین دلیل است که نام دیگر روش کاشت ناخن بیبی بومر را کاشت هایلایت نیز می خوانند.

قالب کاشت ناخن جنس پلاستیکی و انعطاف پذیری دارد و اگر به درستی استفاده شود می توان چندین بار از یک قالب استفاده کرد. در کاشت ناخن با پودر و کاشت ناخن با ژل از فرمر برای بلند کردن قد ناخن استفاده می شود. این وسیله به شما در یکسان سازی قد ناخن کمک زیادی خواهد کرد و به صورت یکبار مصرف و فلزی در بازار وجود دارد. در یک دوره فشرده امکان رفع اشکال برای یک مربی سخت است، بنابراین باید به یک مربی حق داد که نتواند برای همه هنرجویان خود رفع اشکال کند، از این رو بهتر است که از حضور یک دستیار برا ی کمک به هنرجویان استفاده کرد. یک دستیار می تواند به جای یک مربی به تمام سوالات شما در خصوص مانیکور ناخن، زیرسازی، موادگذاری و سایر مراحل پاسخ بدهد. اگر شما هم با خواندن این مقاله به این نتیجه رسیدید که هر چه زودتر ناخن مصنوعی خود را بردارید، بهتر است اصول درست این کار را بدانید تا به سلامت شما آسیبی وارد نشود.

بورس لوازم کاشت ناخن کجاست؟

در رابطه با پاسخ زینت کاشت ناخن؛ به نظر می‌رسد ناخن مصنوعی عرفاً زینت محسوب می‌شود اما اگر شک دارید حکم زینت پیدا نمی‌کند. برداشتن مواد نیز تاثیر زیادی در مواد گذاری دارد چرا که با برداشتن غلط، مواد در لابه‌لای قلم مانده و کار موادگذاری را سخت می کند. شناخت مواد کار و نحوه ترکیب و استفاده از این مواد اصول اصلی این مرحله است. شناخت ابزار و کاربرد آن ها در این مرحله نیز تاثیرگذار است چرا که اگر شما قلم کاشت و نحوه صحیح استفاده از آن را به درستی آموزش ندیده باشید کار موادگذاری برای شما سخت خواهد شد.

بعد از اتمام دوره کاشت ناخن، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

داشتن ناخن هایی زیبا، مستحکم با ماندگاری بالا با کاشت ناخن با پلی ژل امکان پذیر است. کاشت ناخن با پلی ژل از تکنیک های جدید در آموزش کاشت ناخن می باشد که سختی و استحکام کاشت با پودر را دارد ولی انعطاف پذیرتر و سبک تر از آن است و ناخن هایی طبیعی با ماندگاری طولانی ایجاد می کند. این کاشت بسیار سریع و آسان بوده و بهترین گزینه برای شب عید و زمان های شلوغی سالن و ناخن کاران می باشد. این نوع کاشت، هم با استفاده از پودر و هم با استفاده از ژل قابل اجرا می باشد. در آموزش کاشت ناخن نکته حائز اهمیت این است که بدانید، برای همه ناخن ها نمی توان از یک روش کاشت ناخن استفاده کرد و انتخاب روش مناسب کاشت برای ناخن مشتری نیازمند آموزش صحیح می باشد.

در کاشت بیبی بومر مواد مورد استفاده با یکدیگر ترکیب می‌شوند، به طوری که مرز بین آن‌ها قابل مشاهده نمی باشد، به همین دلیل می‌توان این نوع کاشت را زیرمجموعه کاشت گریم دانست. در این نوع کاشت ترکیب رنگی که خواهان زیادی دارد سفید و هلویی می‌باشند؛ آن هم به دلیل این که به ظاهر طبیعی کاشت کمک می‌کند؛ نام دیگر این کاشت آمبره یا‌هایلایت است. فرایند کاشـت ناخن مصنوعی موجب نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن می شود و تغییر رنگ ناخن، کدر شدن و رشد کم ناخن از عوارض این اقدام است. به‌طور کلی کاشت توصیه نمی‌شود چون ممکن است به رشد و کوتیکول ناخن آسیب برساند و فرد دچار انواع بیماری‌ها مانند سرطان، عفونت قارچی و یا حساسیت و آلرژی شود. درصورتی که مجبور به کاشت شدید حتما به ناخن‌کار خود پیشنهاد دهید از مواد مرغوب و یاکیفیت عالی استفاده کند.

با اینکه مطالعات هنوز ارتباطی بین کاشت مکرر ناخن و سرطان پیدا نکرده اند، اما بهتر است برای حفظ سلامت فردی توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم. حال اگر کسی برای استفاده از این محصولات اصرار دارد، حداکثر هر سه ماه یک بار باید به ناخن طبیعی خود اجازه تنفس بدهد تا از آسیب‌های جدی به آن‌ها جلوگیری کند. یک ناخن‌کار حرفه‌ای، از محصولات باکیفیت و وسایل استریلیزه استفاده می‌کند و دانش به روزی دارد. بهتر است که در فاصله های زمانی مثلا یک تا دو سال ناخن ها ریموو شود تا ناخن اصلی از نو رشد کند و اگر دچار آسیب یا نازکی شده رفع گردد.