چرا دوره کاشت ناخن وقت و پول شما را هدر می دهد؟ اول نظر-تهران میکاپ


برای آنکه بتوانید ناخن اکریلیک را از روی ناخن طبیعی خود بردارید، بهتر است، بسیار دقت کنید. چون امکان دارد با این کار به بستر ضعیف شده و شکننده ناخن‌تان آسیب وارد کنید. یکی دیگر از راه‌های زیباتر نشان دادن ناخن‌ها، استفاده از مواد رنگی است که امروزه آن‌ها را با نام لاک می‌شناسیم. استفاده از لاک از سال‌های دور مرسوم بوده است و در حال حاضر این محصول با تنوع بسیار زیادی در بازار لوازم آرایشی وجود دارد.

علاوه بر این، برخی از افراد عادت به جویدن ناخن دارند و همین موضوع شکل و ظاهر نازیبا و بدفرمی رو برای ناخنها به وجود میاره. این افراد میتونن با کاشت ناخن، این عادت بد رو از خودشون دور کنند و از این طریق، فرصت رشد کردن رو برای ناخنهای طبیعی خودشون فراهم کنند. در این مرحله با استفاده از سوهان دستی ناخن‌های خود را به فرم و شکل دلخواه سوهان کنید و سطح صدف را به آرامی سوهان و بافر بزنید و بعد با براش مانیکور مواد اضافی را از روی سطح ناخن پاک کنید. برای این کار مقدار کافی از ژل را با استفاده از قلم، درون قالب قرار دهید و آن را داخل قالب پخش کنید برای اینکه ژل به راحتی درون قالب پخش شود، می‌توانید قلم را بر روی پد آغشته به کلینزر قرار دهید تا به این وسیله چسبندگی ژل کمتر شود. بعد از اینکه ژل را درون قالب به خوبی پخش کردید به آرامی قالب را از انتهای ناخن روی سطح ناخن قرار داده و به آرامی فشار دهید تا هوای زیر ناخن خارج شود.

ما در اینجا به طور مختصر در مورد مزایا و معایب آن صحبت میکنیم تا بتوانیم با ایجاد اگاهی شما را به انتخاب درست تری سوق بدهیم. پس یک ناخنکار منصف و با کیفیت در خارج از کشور قطعا مشتریان بیشتر و قدردان تری خواهد داشت. برای اینکه بدانید کدام روش کاشت نان بهتر است، لازم است تا به چند نکته دقت کنید.

  • دوام این نوع از انواع کاشت ناخن در حدود دو هفته بوده و انجام آن در مناطقی با رطوبت بالا توصیه نمی شود.
  • ابتدا بر روی ناخن ها زیر سازی و سوهان کشی و مانیکور انجام می شود و پس از اعمال محلول ضد قارچ بر روی ناخن ها مراحل ژل گذاری انجام خواهد شد.
  • این یک طراحی کاشت ناخن دخترانه بسیار زیبا برای فصل تابستان می باشد.
  • در نظر داشته باشید که سایز قالب شما نباید بزرگتر یا کوچکتر از بستر ناخن طبیعی شما باشد.
  • این تکنیک یکی از قدیمی‌ترین روش‌هایی است که می‌توانید برای زیبایی ناخن‌هایتان استفاده کنید.
  • برای این کار باید حوله‌ای زیر دست‌تان پهن کنید تا آسیبی به سطح میز یا وسایل زیر دست شما وارد نشود.

در برخی خانم ها به دنبال کاشت، ناخن زرد، قهوه ای و بعد سبز می شود. دلیل این مساله رشد و تکثیر قارچ های میکروسکوپی است که از کراتین تغذیه می کنند. کراتین بخش سخت ناخن است، اما به دنبال کاشت مرتب ناخن و استفاده از چسب کراتین نازک و ضعیف می شود و مقاومت خود را در برابر قارچ ها از دست می دهد. عفونت قارچی ناخن به شدت واگیردار است و از یک نقطه از بدن به سرعت منتقل می شود و می تواند پوست مو را هم درگیر کند.

کوتیکول‌ها از ناخن طبیعی ما در برابر باکتری‌ها و عفونت‌ها محافظت می‌کنند. به جای برداشتن کوتیکول، می‌توانید از مرطوب‌کننده‌ها استفاده کنید تا کوتیکول نرم شود. تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سالن زیبایی شادلین میباشد. شما به عنوان یک ناخن کار باید بدانید که چه اصول و نکاتی باید در محیط کار شما رعایت شود.

گالری عکس دوره های قبلی:

در نیل آکادمی نیز ساعات آموزش هنرجو با توجه به دوره ثبت نامی متفاوت می باشد. شناخت غلظت مناسب مواد و چگونگی رسیدن به این غلظت در مواد گذاری کاشت با پودر بسیار تاثیرگذار است و می تواند در نتیجه مراحل بعدی و حتی نتیجه نهایی کار تاثیر گذار باشد. زمانیکه یک لایه نازک از مواد روی ناخن باقی ماند با استفاده از سوهان بقیه مواد را هم از بین ببرید و با بافر سطح ناخنتان را بکشید و با پولیش ناخن را برق بیاندازید.

چه افرادی اصلاً نباید کاشت ناخن انجام دهند؟

اگر ژل ناخن یا اکریلیک ناخن قدیمی دارید با استفاده از استون خالص آنها را پاک کنید تا از بین بروند. از کندن آنها پرهیز کنید زیرا این کار به ناخن های طبیعی شما آسیب رسانده و موجب نازکتر شدن آنها می‌شود. لمینیت به معنای کاور کردن لایه نازکی از مواد مختلف (معمولا پلاستیک) بر روی اجسام می باشد. بنابراین لمینیت ناخن یعنی کاور کردن ناخن که می تواند هم با پودر و لیکوئید و هم به روش لاک جلیش ( ژلیش ) انجام شود. 24- اگر به ناخن های کوتاه علاقه مند هستید و طراحی های ناخن ساده و شیک دوست دارید می توانید با استفاده از دو رنگ ناخن های خود را به زیبایی طراحی نمایید. می توانید متناسب با سلیقه خود ناخن ها را با یک رنگ طراحی نمایید و فقط یکی از ناخن ها را با یک رنگ متضاد طراحی کنید.

اگر زمان کافی برای انجام این کار ندارید، بهتر است که کاشت قالبی را انتخاب کنید. اگر ظرافت و زیبایی بیش از هر چیز برایتان در اولویت است، حتما از کاشت پودری استفاده کنید تا از زیبایی و دوام آن لذت ببرید. افرادی که نسبت به پودر، لیکوئید، پرایمر، سوهان کشی و دستگاه uv آلرژی و حساسیت دارند و یا خانم‌هایی که در دوران بارداری و شیردهی هستند براحتی می‌توانند از این کاشت استفاده کنند.

یه کسانی که بیماری‌های عفونی و یا قارچی دارند توصیه می‌شود تا کاشت ناخن را انجام ندهند زیرا با این کار باعث میشوند تا پیشرفت بیماریشان از چشم دور بماند. در نهایت با کمک مربی، ترمیم و ریمو کاشت ناخن را روی مدل انجام می دهید. پس از این اگر سوهان الماسه روی کاشت ردی باقی گذاشته بود، با سر سوهان کاغذی نرم آن را پاک کنید. سپس، به سلیقه ی مشتری می توانید از لاک ژل یا تاپ شاین نیز برای روی آن استفاده کنید. آب به تدریج زیر کاشت ها نفوذ می کند و باعث بلند شدن آن و ایجاد هواگرفتگی می­شود.

در ادامه انواع کاشت ناخن به کاشت ناخن میکس می‌رسیم که این نوع کاشت مانند کاشت معمولی است. با این تفاوت که در نهایت از لاک براق کننده یا همان تاپ شاین روی ناخن­‌های فرد کشیده می‌­شود. پس برای ناخن میکس تمام مراحل کاشت پودری را انجام می‌­دهیم و در نهایت با تاپ شاین روی آن می­کشیم. بعد از انجام مراحل بالا، اصلی ترین مرحله کاشت ناخن آغاز می‌شود.