پالی‌گان ماتیک سابق Polygon MATIC آسان بیت کوین


پلی گان با ماشین مجازی اتریوم سازگار است که آن را برای کسانی که عادت به ساخت برنامه در اتریوم و برنامه‌نویسی در Solidity دارند، جذاب می‌کند. جاینتی کنانی، ساندیپ نیل وال، آنوراگ آرجون و میهایلو بژلیچ است چهار بنیان‌گذار اصلی پالیگان هستند. چنانچه ارز ارسالی شما با بیش از 45 دقیقه اختلاف زمانی به سرمایکس برسد، مبلغ پرداختی در زمان دریافت ارز محاسبه خواهد شد. توجه نمایید در این نوع فروش، تایید درخواست بسیار سریع و خودکار انجام می شود.

  • با استفاده از این شبکه، افراد می‌توانند بدون ایجاد یک شبکه بلاکچین جدید، پلتفرم خود را بر روی بلاک چین اتریوم بنا کنند.
  • ناگفته نماند که میزان عرضه کل ارز متیک هم برابر با ۱۰ میلیارد MATIC است که برابر با محدودیت عرضه آن خواهد بود.
  • در حال حاضر ماتیک با قیمت 1.26 دلار در حال معامله بوده و با سقف تاریخی خود فاصله 100 درصدی دارد.

پس از خرید ماتیک می توانید میزان polygan خریداری شده را در کیف پول شخصی خود نگهداری کنید. هر تعداد ارز ماتیک که مدنظرتان است را می توانید وارد کنید و سپس اقدام به فروش این رمزارز کنید. فروش و خرید استلار رمز ارز استلار لومنس ارزی است که با هدف نقل و انتقالات مالی بدون مرز و سریع ایجاد شد. برای خرید ماتیک بهترین کار این است که از صرافی‌های معتبر و شناخته‌شده مانند نوبیتکس استفاده کنید. به‌طورکلی پیش از هر خرید درباره صرافی ارائه‌دهنده خدمات تحقیقات خود را کامل کنید.

قیمت متیک (MATIC)

در صرافی آنلاین ” پی ام ایکس چنج ” خرید آنلاین ماتیک و فروش ماتیک را در امنیت کامل و با خاطری آسوده انجام دهید. نقش آگاهی لحظه ای و تحلیل اخبار ماتیک برای آن دسته از سرمایه گذارانی که قصد خرید و فروش ماتیک برای کوتاه مدت یا ترید را دارند پررنگ تر است. راه حل‌‌های لایه ۲، پلتفرم‌هایی هستند که بر روی یک بلاک چین اصلی طراحی شده و هدفشان، برداشتن باری از روی دوش بلاک چین اولیه است. آن‌ها برای تقویت نقاط ضعف و قسمت‌‌های آسیب‌پذیر طراحی شده و کمک می‌کنند که بلاک چین اصلی عملکرد بهتری داشته باشد. بله؛ متیک در حال حاضر از جمله ارزهای دیجیتال نوظهور محسوب می‌شود که آینده درخشانی برای آن پیش‌بینی شده است. خیر؛ شما می‌توانید بدون هیچ‌گونه محدودیتی در مبلغ، از صرافی والکس، متیک را با ریال (پایه بازار تومان) یا دلار خریداری کنید.

نحوه توزیع توکن MATIC باقی مانده:

هزینه‌های معامله در زنجیره‌های جانبی Polygon نیز به صورت توکن MATIC پرداخت می‌شود. Polygon به طور مؤثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیره‌ای کامل (معروف به اینترنت بلاک چین) تبدیل می‌کند. همچنین اگر قصد خرید ماتیک با تتر یاخرید تترو معامله با این استیبل کوین را داشته باشید می‌توانید از بازار تتر موجود در این صرافی استفاده کرده و ارزهای دیجیتال خود را بر مبنای تتر معامله کنید. صرافی ارزپایا با ایجاد بخش خرید و فروش آسان و خرید و فروش حرفه‌ای، محیطی مناسب برای تمام کاربران، اعم از تازه‌واردین و تریدرهای حرفه‌ای ایجاد کرده است. برایخرید ماتیکدر بخش خرید و فروش آسان، کافی است مقدار ارز متیک موردنظر را مشخص کنید تاقیمت ماتیکبرای شما محاسبه شود.

اخبار پالی گان (ماتیک)

همانطور که گفتیم ارزدیجیتال ماتیک Matic توکن پلتفرم polygon می باشد. بلاکچین اتریوم با مشکلاتی هم چون هزینه بالای کارمزد، ازدحام شبکه و مقیاس پذیری کم روبه رو است. در ابتدا نام شبکه این ارز Matic Network بود اما در فوریه2021، Matic Network به Polygon تغییر نام داد. ارزدیجیتال ماتیک Matic برای هزینه‌های حکمرانی یعنی مشارکت در اداره شبکه با رای دادن، کمک به امنیت، سهام و کارمزد این شبکه استفاده می‌شود. این توکن‌ها برای خدمات پرداخت در Polygon و به عنوان ارز بین کاربرانی که در اکوسیستم Polygon فعالیت می‌کنند، استفاده می‌شوند.