پالی‌گان ماتیک سابق Polygon MATIC آسان بیت کوین


نظر تحلیلگران در مورد آینده سروم SRM هزینه های بالای فی شبکه اتریوم و تراکنش های آهسته باعث خلاقیت در دنیای ارزهای دیجیتال شده است. شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی ماتیک گذاشته و ارز مقصد را وی چین انتخاب کرده و وی چین خود را دریافت نمائید . توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی ماتیک و ارز مقصد را بر روی تومان بگذارید . چنانچه در امر خرید و فروش با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید . شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی ما در کمترین زمان ممکن اقدام به فروش ارز دیجیتال کنید و وجه ریالی خود را طریق سیکل پایا و کارت به کارت دریافت نمائید .

برای فروش ارز دیجیتال هم بعد از ورود به حساب کاربری‌تان می‌توانید عملیات فروش ارز ماتیک را انجام دهید. بعد از فروش، پول به همان حسابی که به صرافی متصل کرده‌اید، واریز می‌شود. پس از خرید MATIC یا خرید پالی گان، بهتر است آن را در یککیف پول امن ارز دیجیتالنگهداری کنید. همان طور که در اینفوگرافی کیف پول‌های ماتیک مشاهده می‌کنید؛ کیف پول‌های زیادی برای ذخیره ماتیک وجود دارند.

  • تأییدکننده‌های MATIC باید این توکن را استیک کنند تا با ایجاد هر بلاک، پاداش آن را بگیرند.
  • این وب سایت، با استفاده از یک الگوریتم اختصاصی پیش بینی کرده است که ارز MATIC در اواخر سال ۲۰۲۲ با قیمت ۴.۵ دلار معامله خواهد شد.
  • نظر تحلیلگران در مورد آینده سلسیوس cel شبکه سلسیوس یک پلتفرم وام دهی P2P است که به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای رمزنگاری شده را قرض بگیرند…
  • ماتیک ارزدیجیتال شبکه پالیگان است که وظیفه تامین امنیت و تایید تراکنش ها را از طریق استیکینگ را به عهده دارد.
  • اگر دارایی را در کیف پول خود مشاهده نمی‌کنید کافی است مجدد صفحه را بارگذاری کنید.

شما می‌توانید به کمک این راهنما،حساب کاربری خود را شارژ کنید.خرید ارز دیجیتال ماتیک در نوبیتکس با پول نقد یا به عبارتی ریال در بازار اصلی و با تتر در بازار حرفه‌ای، امکان‌پذیر است. ماتیک ارزدیجیتال شبکه پالیگان است که وظیفه تامین امنیت و تایید تراکنش ها را از طریق استیکینگ را به عهده دارد. در ادامه به نحوه خرید و فروش کوین متیک در والکس و کارمزد آن خواهیم پرداخت.

پالیگان یا ماتیک «MATIC» چیست؟

طبق جدول زمان‌بندی، تمامی توکن‌های ارز متیک تا ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. برای آشنایی بیشتر با این رمز ارز می‌توانید مقاله متیک چیست؟ را از بلاگ والکس بخوانید. ارز matic از الگوریتم اثبات سهام یا PoS استفاده می‌کند که باعث افزایش امنیت آن شده است. این پلتفرم توان قدرتی بالای دارد و زنجیرهای پلتفرم پالیگان قادر است تا تراکنش در ثانیه را پردازش کند.

پول نو بستر مهم خرید و فروش ارز دیجیتال

در حال حاضر تعداد کل واحد های قابل عرضه ماتیک 10,000,000,000 است که مقدار 6,289,220,000 از آن توکن های در گردش می باشد. البته 16 درصد از کل عرضه توکن ماتیک، به بنیانگذاران آن اختصاص یافته است. طبق آمار و محاسبات، عرضه تمامی توکن های ماتیک تا سال 2022 متوقف خواهد شد.

شما میتوانید در صفحه اصلی در بخش خرید و فروش آسان ارز مبدا خود را بر روی ماتیک گذاشته و ارز مقصد را تومان انتخاب نمائید و وجه ریالی شما از طریق سیکل پایا و کارت به کارت واریز خواهد شد . Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این کیف پول، ‌به کامپیوترهایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک با استفاده از پورت USB متصل می‌شود.