وسایل مورد نیاز برای کاشت ناخن در منزل روژا شاپ-تهران میکاپ


اگر ناخن های شما بسیار ساده به نظر می رسید می توانید یکی دیگر از ناخن های خود را با استفاده از اشکال هندسی طراحی نمایید و جلوه خیره کننده ای به ناخن های خود بدهید. با توجه به این که امروزه کاشت ناخن در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است، آشنایی با لوازم آن از اهمیت ویژه ای… همه چیز درباره کاشت ناخن با تیپ ژل ( ژلیکس ) را می توانید با خواندن این مطلب بدانید. بسیاری از خانم ها به زیبایی دست های خود اهمیت می دهند و برای داشتن دست ها و ناخن های زیبا به کاشت ناخن روی می آورند،… در این مطلب آموزش کامل و قدم به قدم کاشت ناخن به آسان ترین روش ها به شما آموزش داده می شود تا در منزل و با کمترین… بسیاری از خانم ها امروزه برای زیبا سازی ناخن هایشان از کاشت ناخن استفاده می کنند که انواع مختلفی دارد و کاشت پودر…

  • در این مرحله با استفاده از سرسوهان کاغذی ناهمواری های احتمالی سطح ناخن را از بین ببرید و فرم نهایی روی ناخن را ایجاد کنید.
  • هزینه آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، متناسب با تمام بودجه ها طراحی شده است.
  • کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است.
  • اگر ناخن‌ها عفونت کنند با آنتی‌بیوتیک‌ها و موارد لازم درمان صورت می‌گیرد.
  • ما در این مقاله به شما چندین شیوه کاشت ناخن را آموزش خواهیم داد.
  • بعضی افراد ترجیح می دهند روی کاشت خود، از ژلیش برای طراحی استفاده کنند.

پس از خشک شدن مواد، از سوهان برقی و بافر برای فرم دادن و صیقلی کردن ناخن استفاده کرده و سپس لایه آخر را با تاپ کات بپوشانید. تیپ را به صورت عمود بر روی سطح ناخن قرار داده و سپس آن را به آرامی بر روی ناخن بخوابانید. استفاده از اسپری و محلول ضد باکتری بر روی ناخن قبل از شروع کاشت ناخن از موارد ضروری و لازم است. در غیر این صورت ناخن شما دچار عفونت باکتریایی شده که موجب زخم ناخن، خونریزی و تاول می‌شود. سوهان‌کشی بیش از حد و نازک شدن ناخن، یکی دیگر از دلایل ترک خوردن ناخن‌ها پس از کاشت و حتی ترمیم ناخن است. از بین بردن و نازک کردن ژل روی ناخن و مواد کاشت، به کمک سوهان.

دوره مبتدی کاشت ناخن

ما در نیل آکادمی شرایطی را فراهم آورده ایم تا هنرجویان عزیز در مکانی فوق العاده خلاق بتوانند دوره های آموزشی خود را در بهترین شرایط بگذرانند و بلافاصله بعد از پایان دوره ها بتوانند وارد بازار کار شوند. پس از اتمام دوره کاشت ناخن شما می توانید با تسلط کامل و به صورت حرفه ای انواع روش های کاشت ناخن مانند کاشت ناخن پودری، کاشت فرنچ، کاشت هلویی، کاشت بیبی بومر و کاشت با تیپ را برای مشتری انجام دهید. در نهایت پس از شرکت در آموزش کاشت ناخن از مبتدی تا حرفه ای، می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید. تیپ ناخن، یک ساختار مسطح و همشکل با ناخن طبیعی هست که به عنوان پایه کاشت ناخن، بر روی ناخن اصلی چسبانده میشه و روی این تیپ رو با مواد کاشت ناخن پوشش میدن تا استحکام ناخن چند برابر بیشتر بشه و ظاهری یکدست و مرتب برای ناخنها به وجود بیاد.

کارشناسی ارشد مشاوره

بله سرفصل های تمام دوره های آموزشی در آموزشگاه آرایشگری رز سرخ، جهت ورود به بازار کار طراحی شده است. پس از پایان دوره کاشت ناخن، شما مدرک فنی حرفه ای و بین المللی با عنوان آرایشگر ناخن را دریافت می کنید. بهترین دوره آموزشی برای کسانی که علاقه‌مند به طراحی ناخن‌های شیک، جذاب و منحصر بفرد هستند.

چون با یادگیری کاشت ناخن مادر، هم کاشت ناخن با پودر و هم کاشت ناخن با ژل را یاد گرفته اید. آموزش کاشت ناخن مادر همانند آموزش کاشت ناخن پودری می باشد که اگر به صورت حرفه ای و کامل انجام شود به عنوان کاشت ابتدایی محسوب می شود و می توان با آن همه نوع کاشتی را انجام داد. در حقیقت اگر شما در کاشت مادر مهارت کافی داشته باشید انجام دادن بقیه کاشت ها حتی کاشت های با ژل، برای شما کار آسانی خواهد بود. برای قرار دادن ناخن مصنوعی با انجام کاشت باید روی ناخن طبیعی را با سوهان های برقی خاص صاف و ریز کنند.

مراحل آموزش ناخن کاری

برای کاشت ناخن های طبیعی شما می توانید از کاور ناخن و یا از کاشت با پودر هلویی استفاده کنید. زیرا این دو روش کاشت زیبایی و سادگی را به دستان شما هدیه می دهند. همچنین بهتر است بدانید که شرایط آب و هوایی از جمله ی مواردی هستند که بر روی مدت زمان دوام ناخن های کاشته شده موثر می باشند. به طور مثال کاشت ژله ای ناخن در مناطق شرجی ماندگاری بیشتری دارد. اما به طور کلی بعد از سپری شدن سه یا چهار هفته از کاشت ناخن شما باید برای ترمیم ناخن های کاشته شده ی خود اقدام نمایید.