هیدروفیشیال 9 کاره وگنر 2 سال گارانتی اصلی فروشگاه دلتا-تهران میکاپ


BIO MICRO CURRENT با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده در بدن ، می تواند از طریق پوست وارد سلول های عضلانی شود ، با استفاده از ATP انرژی موجود در سلول ، سلول را قادر می سازد عملکرد طبیعی و سرگرمی را بازیابد. این واحد از نرم افزارهای کاربردی برای برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای رایانه است که می تواند به شکل دهی بهتری برای خط ، تیز کردن صورت ، چانه های دو لایه ، چین و چروک ، کلاغ ، پا ، چشم سیاه و غیره کمک کند. است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود. درمان بدون درد، مرطوب کننده، غیر تهاجمی و غیر تحریک کننده است.قیمت دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نسبت به کارایی آن برای افرادی که کار خدمات پوستی انجام می دهند خیلی مناسب می باشد.

  • حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند.
  • راهکار اول از هندپیس اکسیژن رسان کمک بگیریم که ذرات را نانو می کند و جذب پوست کلاینت می کند .
  • قرمزی/خارش پوست را درمان می کند، رنگدانه و سایر اثرات را برطرف می کند.
  • ۶٫ شکل دادن به پوست محکم ، ترمیم منافظ پوستی ، بهبود تمیز کردن مضاعف چانه و بالای لب ؛ درمان آکنه ؛ سفید کردن پوست ؛ منافذ کوچک کردن.

شش ماه قبل از انجام اکثر روشهای درمانی پوست، مانند هیدروفیشیال مصرف محصولاتی حاوی راکوتان را قطع کنید. می توانند بعد از اتمام دوره گارانتی 12 ماه با تخفیف نسبت به سایر مراکز دستگاه های خود را برای تعمییرات تخصصی ارسال نمایند. در طول مدت گارانتی دستگاه ها هم با توجه به نوع دستگاه و نکات فنی که بعد از خرید از کارشناسان ما دریافت خواهید کرد می توانید از بابت خدماتی مانند تعمیرات، تهیه مواد مصرفی دستگاه و … خیالتان راحت باشد. اغلب افراد بعد از یک جلسه هیدروفیشیال متوجه یکنواختی و شفافیت پوست خود میشوند. بسته به نوع پوست، سن فرد و هدف درمان ، تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه مطلوب متفاوت خواهد بود.

یکی دیگر از کاربردهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال کار دستگاه RF است. RADIO FREQUENCY فرکانس رادیو همچنین به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تهیه درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است. حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند.

هیدروفیشال بهتر است یا میکرونیدلینگ |مقایسه دستگاه هیدروفیشیال با دستگاه میکرونیدلینگ

(۴) دکمه روی تفنگ اسپری را فشار دهید سپس تفنگ شروع به کار کرده و ناحیه درمان را هدف قرار می دهد. (۳) با تنظیم سطح جریان و اهرم فشار برای شروع کار، کل فرآیند تمیز کردن می تواند در حدود ۱۰ دقیقه کار کند. (۲) انتخاب سری تمیز کننده صورت با توجه به وضعیت پوست و انتخاب مایع با چرخاندن دستگیره یا H2,O2. برای تعمیر این ایرادات هندپیس ها اول تست ولتاژی و فرکانسی از سر هندپیس میگیریم، اگر سر هندپیس ولتاژ و فرکانس موردنظر را داشتیم پس ایراد از قبل هندپیس میباشد و با مهندسی معکوس به عیب یابی میپردازیم. برای انجام کارهای دیگری چون بوتاکس باید بعد از 24 ساعت اقدام کند.

در این هندپیس یک مخزن تعبیه شده که آن را با کوکتل‌ها یا سرمهای هیالورونیک اسید، کلاژن و… پر می‌کنند. اگر هندپیس را طوری چرخاند که مخزن بالا باشد این مواد روی پوست اسپری می‌شوند. اگر مخزن رو به پایین باشد تنها هوا اسپری شده و پوست اکسیژن‌رسانی می‌شود.

از این هندپیس برای لایه برداری سطحی تا عمیق پوست استفاده می شود ، که باعث از بین رفتن چربی های سطح پوست ، جوش سرسیاه آکنه و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می شود. در حال حاضر دستگاه های هیدروفیشیال زیادی در بازار موجود هسستند که هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند. قیمت دستگاه ها نیز بر اساس کاربرد و کیفیت ساخت محصول، بسیار متفاوت می باشد. به عنوان مثال هیدروفیشیال های کلینیکی قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های خانگی دارند. بنابراین مهم است که قبل از اقدام به خرید دستگاه هیدروفیشیال ، حتما به مسئله قیمت توجه نمایید. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره با موتور سنگین ساخت کشور کره جنوبی می باشد.

ماسک ال ای دی (ماسک نور درمانی)

ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج اولتراسونیک با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند. سونوگرافی کاربردی ، با انواع آرایشی و بهداشتی کرم ، برای تقویت سازمان به جلوه زیبایی ، به پوست نفوذ می کند. می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمان و حتی نوعی از پیشگیری استفاده نمود. این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید. از هیدرودرم (هیدروفیشیال) می‌توان هم به عنوان روشی درمانی استفاده نمود و هم آن را به عنوان نوعی پیشگیری از ایجاد مشکلات پوست به کار برد.

از این هندپیس برای جذب مواد مغذی به پوست با بهره گیری از تکنولوژی و امواج فراصوت استفاده می شود. اگر به دنبال یک دستگاه هیدروفیشیال با کاربرد های گسترده و کیفیت بالا هستید، دستگاه هیدروفیشیال آیس بلو می تواند پاسخگوین نیاز های شما باشد. این دستگاه برای استفاده در سالن ها و کیلینیک های زیبایی مناسب است. به علت لایه برداری که در ابتدای پروسه صورت می گیرد، مواد مغذی مورد استفاده به راحتی توسط پوست جذب می گردند و پوست به خوبی تغذیه می شود. عمل هیدرودرمی توسط دستگاه های هیدروفیشیال طی چند مرحله صورت می گیرد. دستگاه هیدروفیشیال برای انجام این مراحل باید از قابلیت های مختلفی برخوردار باشد.

استفاده از هیدرودرم (هیدروفیشیال) یا میکرودرم ابریژن به مشکلات پوستی شما بستگی دارد. یکی از مزایای میکرودرم ابریژن نسبت به هیدرودرم ابریژن این است که اثرات کشیدگی پوست را نیز کاهش می‌دهد. اگر این یکی از نگرانی‌های شما در انتخاب روش درمانی غیرتهاجمی است، پس باید به میکرودرم ابریژن چند امتیاز اضافی بدهید.

سوالات متداول درباره هیدروفیشیال پوست

صبح روز بعد نیز می توانید آرایش خود را انجام دهید زیرا هیچ دوران نقاهتی در این عمل وجود ندارد و می توانید به فعالیت های عادی روزمره خود بازگردید. اما شما باید همیشه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید و تا چند روز پس از عمل از تابش مستقیم نور آفتاب خودداری کنید. در صورت تمایل اصلاح باید حداقل 3 الی 4 ساعت پیش از هیدروفیشیال انجام شود. با شستن پوست، روغن و ناخالصی های اضافه روی پوست با مکش از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز میشوند.