هیدروفیشیال چیست ؟ همه چیز درباره هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت ایده آل مگ


این نوع درمان می تواند توسط هر دو جنس استفاده شود و محدودیت سنی وجود ندارد. هر دو نسل جوان و مسن می توانند از دستگاه هیدروفیشیال استفاده کنند. افراد بدون مشکلات پوستی نیز می توانند از این دستگاه زیبایی استفاده کنند زیرا مزایای ضروری دیگری مانند تقویت متابولیسم پوست، سفت سازی پوست گونه و جلوگیری از ایجاد غبغب را ارائه می دهد.

  • از پرکاربرد ترین و با ارزش ترین دستگاه های هیدروفیشیال موجود در بازار دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره می باشد که به نسبت به قیمت جزوه بهترین دستگاه های لاین پاکسازی می باشد.
  • تقاضای فزاینده ای برای تکنیک های غیرجراحی برای تجدید ظاهر صورت وجود دارد.
  • در ضمن هیدروفشیال چیست مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است.

برای انجام هیدرودرم ابتدا باید صورت پاکسازی شود؛ سپس قلم هیدرودرم با سایش آهسته و خیلی ملایم لایه برداری پوست را شروع میکند. پس از از اینکه لایه سلولهای مرده پوست صورت برداشته شد؛ آلودگی و چربی اضافه پوست و جوشهای سرسیاه از منافذ عمیق روی پوست صورت توسط خاصیت مکش قلم هیدرودرم بیرون آورده میشوند. این خاصیت مکندگی به صورت ملایم، روی پوست همانند ماساژ عمل میکند و باعث افزایش گردش خون در آن ناحیه از از صورت میشود.

ماسک ال ای دی(LED Mask):

این درمان فقط حدود یک ساعت طول می کشد ، و بهبودی کامل طی چند روز انتظار می رود. برخی از نتایج بلافاصله قابل مشاهده است ، در حالی که نتایج کامل چند ماه طول می کشد تا لایه های بافت عمیق بهبود یابد. یکی دیگر از کاربردهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال کار دستگاه RF است.

دستگاه پاکسازی پوست آکواشور مدل H2

بنابراین، در این مرحله، محصولات مبتنی بر فناوری هایی را استفاده کنیم که استفاده از آنها ساده است و می توانند در منزل استفاده شوند. شما باید از مراحل ارائه شده بوسیله محصول پیروی کنید یا به دنبال کمک تخصصی باشید تا از صدمات بیشتر به پوستتان جلوگیری کنید. زمانی که سر RF روی پوست قرار می گیرد، شروع به گرم کردن پوست می کند که منجر به باز شدن منافذ می گردد و در ادامه منجر به انقباض بیشتر پوست می شود. این فرآیند به رفع چروک کمک می کند، کلاژن جدید تولید می کند و بعدا پوستتان متراکم تر خواهد شد.

زمانی که محلول های هیدرو درمابراسیون استعمال می شوند، حباب های کوچک تولید شده باعث می شوند که گروه های اتمی مولکول های آب کوچک تر شوند، بطوریکه اکسیژن بتواند به راحتی در شکاف های گروه‌های اتمی حل شود. جریان خلاء تشکیل شده توسط فشار منفی خلاء محلول مغذی و حباب های کوچک را ترکیب می‌کند. ترکیب این محلول به جذب بدون درد کمک می کند و فولیکول مو را باز می کند تا ضایعات متابولیک پوست را حذف کند. همچنین، این دستگاه مواد مغذی کافی و بادوام برای پوست فراهم می کند که پوست را مرطوب، ظریف و براق می سازد. دستگاه زیبایی پوست هیدروفیشیال یک وسیله مفید برای سفیدسازی و صاف کردن پوست شماست.