هیدروفیشیال چیست ؟ همه چیز درباره هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت ایده آل مگ


از مصرف ویتامین C، آلفا هیدروکسی اسید، گلیکولیک اسید و دیگر مواد شیمیایی لایه‌برداری پوست برای مدت 2 روز پس از درمان خودداری کنید. هیدروفیشیال یک روش ایمن و مؤثر جهت بهبود وضعیت کلی پوست محسوب می‌شود. این روش با وارد کردن ویتامین‌ها ضروری، رطوبت و آنتی‌اکسیدان در پوست، به رفع نشانه‌های سالخوردگی و محافظت در برابر آلودگی محیط و رادیکال‌های آزاد زیان‌آور کمک می‌کند. با توجه به مواردی که در این مقاله بررسی کردیم ممکن است ترغیب شده باشید که روش هیدروفیشیال را امتحان کنید.

  • سفیدسازی و بافت پوست را از طریق کاهش رنگ پریدگی و زردی پوست تقویت می کند.
  • در هیدرو دیاموند درمابراسیون، دستگاه دارای نوک الماس رو به جلو و عقب حرکت می کند تا سلول های مرده را حذف کند.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کلینیک تخصصی پوست، مو و زیبایی رخ آرا می‌باشد.

پالایش پوست توسط استخراج ناخالصی ها بوسیله نوک جذب پوستی مبتنی بر خلاء انجام می شود در حالی که بطور همزمان پوست سالم را با سرم فعال شستشو می دهد. این دستگاه بصورت عمقی پوست را تمیز می کند، بطور کامل آن را لایه برداری می کند و محافظت آنتی اکسیدان ارائه می دهد. بر اساس ظاهر پوستتان می توانیم پیش بینی کنیم که شما سالم هستید یا خیر. به همین دلیل درمان پوست با واتر جت و دستگاه هیدروفیشیال برای درمان پوست استفاده می شود. در اینجا، این دستگاه چندین عملکرد مانند هیدرو درمابراسیون، هیدرو میکرودرمابراسیون، هیدرو درمابراسیون فیشیال و هیدرو دیاموند درمابراسیون ارائه می دهد.

برای مشاهده دستگاه های پاکسازی کلیک کنید

یکی از مزایای برجسته این روش، نسبت به بسیاری از روشهای دیگر، بدون ایجاد عوارض معمول روشهای پاکسازی و جوانسازی پوست است. چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است. هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان برخی از مشکلات پوستی استفاده می‌شود. با این روش سلول‌های مرده و آلودگی‌های سطحی، از روی پوست برداشته می‌شود. آبرسانی پوست ، تغذیه صحیح و کلاژن سازی طبیعی پوست ، اصل و بنیان سلامت و شفافیت پوست است .

چگونه می توانم لب هایم را بدون تزریق حجیم کنم؟ (حجم دهنده لب)

از طریق 1 تا 3 میلیون ارتعاش، مواد مغذی به عمق پوست نفوذ می کند، به آرامی سلول ها را ماساژ می دهد، متابولیسم را افزایش می دهد، زنده ماندن سلول ها را افزایش می دهد و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد. ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره با دارابودن ویژگی مقرون به صرفه بودن امروزه به یکی از پرفروش و محبوب ترین دستگاه های لاین فیشیال و مراقبت از پوست تبدیل شده است. از قابلیت ها و مزایای آن می توانیم 7 عملکرد مختلف در پوست ، دستگاهی با متریال و موتور درجه یک ، مناسب برای انواع مختلف پوست و … مواردی از این قبیل اشاره کرد . هیدروفیشیال برای تمامی انواع پوست از جمله پوست نازک و پیر، پوست خشک یا پوست چرب مناسب است. حتی حساس ترین انواع پوست هم به آسانی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند.

هیدروفیشیال چیست ؟ همه چیز درباره هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت

اغلب افراد بعد از یک جلسه هیدروفیشیال متوجه یکنواختی و شفافیت پوست خود میشوند. بسته به نوع پوست، سن فرد و هدف درمان ، تعداد جلسات برای رسیدن به نتیجه مطلوب متفاوت خواهد بود. راهکار اول از هندپیس اکسیژن رسان کمک بگیریم که ذرات را نانو می کند و جذب پوست کلاینت می کند . التهاب جوش های شما را به شدت کاهش میدهد و پوست شما را با کم کردن فعالیت غدد چربی ساز تقویت میکند.