هیدروفیشیال چیست ؟ همه چیز درباره هیدروفیشیال یا هیدرودرم صورت ایده آل مگ


با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است. هیدروفیشیال پوست را آبرسانی کرده و آن را با سرم‌های ضد چروک تغذیه می‌کند. داشتن پوستی لطیف، شفاف و سالم برای هر کسی به خصوص خانم‌ها حائز اهمیت است. بسیاری از افراد برای رسیدن به این هدف به استفاده از محصولات پوستی تولید شده با مواد شیمیایی فراوان روی می‌آورند؛ غافل از اینکه چنین محصولاتی نه تنها برای پوست، بلکه برای تمام بدن زیان‌بار خواهند بود. اما چرا سلامت خود را با این مواد شیمیایی به خطر بیاندازیم؟ به جای این کار می‌توان از روش‌هایی مدرن مانند «هیدروفیشیال» کمک گرفت. پیش از انجام این روش درمانی به اقدام خاصی نیاز نمی‌باشد و متقاضی می‌تواند فعالیت‌های روزمره خود را ادامه داده و از محصولات آرایشی استفاده کند.

  • غیرتهاجمی بودن و کاربری آسان دستگاه هیدروفیشیال نیوفیس 7 کاره سبب شده تا عمل چوانسازی صورت با نرمی و لطافت بسیار بالایی انجام شود.
  • با توجه به مواردی که در این مقاله بررسی کردیم ممکن است ترغیب شده باشید که روش هیدروفیشیال را امتحان کنید.
  • جذب O2، نوشیدن و سیگار کشیدن ، آلودگی محیط زیست و غیره می تواند رادیکال های آزاد اکسیژن را در بدن انسان تولید کند.
  • در این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر همه آنچه باید در مورد هیدروفیشیال پوست بدانید، گفته شد.
  • یکی از بهترین مزایای هیدروفیشیال پوست این است که همه افراد در هر سن و سالی که باشند و هر نوع پوستی که داشته باشند، چ پوست خشک، چه پوست چرب و حتی پوست حساس می توانند، از این روش درمانی استفاده کنند.

از جمله کاریرد های این سری می توان به بهبود خطوط ریز چشم ، تقویت سفتی پوست ، روشن شدن تیرگی چشم ها، لیفت صورت ، صاف شدن چین و چروک و بهبود کانتور صورت اشاره کرد. در حال حاضر دستگاه های هیدروفیشیال زیادی در بازار موجود هسستند که هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند. قیمت دستگاه ها نیز بر اساس کاربرد و کیفیت ساخت محصول، بسیار متفاوت می باشد. به عنوان مثال هیدروفیشیال های کلینیکی قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های خانگی دارند. بنابراین مهم است که قبل از اقدام به خرید دستگاه هیدروفیشیال ، حتما به مسئله قیمت توجه نمایید.

دسته اسکرابر پوست:

در مرحله سوم سلول های مرده از پوست خارج شده و در آخر نیز آبرسانی پوست انجام میشود. در ضمن هیدروفشیال مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است. نوک مارپیچی اجازه می دهد تا پوست های SERVMS طولانی تر بر روی پوست باشند ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به سمت اعماق پوست فشار بیاورند و جلوه ای بهم خورده ایجاد کنند! درمان با استفاده از فن آوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند. این نرم افزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد.

مجله خبری آموزشی

همچنین یک انتخاب مناسب برای افرادی با آکنه روزاسه فعال، مویرگ های شکننده، زخم های باز، پسوریازیس و دیگر شرایط پوستی است. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از آن برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود. اختلاف انواع مختلف دستگاههای ۷، ۸ و ۹ کاره در تعداد ابزارها و قدرت موتورشان است. علاوه بر آن، سرم‌ها و لوسیون‌هایی که در طی جلسات هیدرودرم پوست استفاده می‌شوند ممکن است برای شما تحریک‌کننده یا حساسیت‌زا باشند.

اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد. میتوانید از محصولات مراقبت از پوست برای دستیابی به طیف وسیعی از اهداف درمانی مانند رفع چین و چروک / رنگدانه، روشن کردن و سفید کردن پوست استفاده کنید. با توجه به اهداف درمانی مشتری با عصاره ها و مواد مغذی مربوطه، از هندپیس برای تزریق آنها به پوست در عمق پوست استفاده کنید، اجازه دهید کاملاً جذب شوند، تا بهترین نتیجه را در زیبایی پوست دریافت کنید.

در طول روز پوست انسان در مجاورت با آلودگی هوا و یا تحت تاثیر فشارهای عصبی و عوامل استرس زای محیطی قرار می گیرد. از آن جایی که پوست صورت دارای منافذ است، این آلودگی ها به همراه سلول های مرده ای که توسط چربی پوست محبوس شده اند به دام افتاده و باعث بسته شدن منافذ پوست میشوند. این اتفاق ناگوار باعث بروز انواع جوش های سرسفید و سرسیاه و یا در مراحل حاد باعث ایجاد آکنه میشود. اینجاست که هیدرودرم صورت با استفاده از لایه برداری سلول‌های مرده پوست، این آلودگی ها را از داخل منافذ بیرون میکشد. به این صورت که پس از اتمام پاکسازی و لایه برداری پوست، درخشندگی و شفافیت قابل توجهی به آن برمیگردد. یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد.