هیدروفیشیال چیست ؟ آموزش و کاربردهای این محصول-اکادمی زیبایی


در اینجا چهار نوع مختلف از روش های ساکشن آب موجود است و فرآیند ساکشن بدون درد رخ خواهد داد. هر چند این دستگاه در تماس مستقیم با پوست قرار دارد ولی تاثیر نامطلوبی بر روی پوست ندارد. در روش هیدرودرمی از قدرت آب برای از بین بردن ناخالصی های پوست استفاده می کند. این روش ملایم است، منافذ پوست را تمیز می کند و باعث جوان سازی می شود.

  • این روش حرفه ای ممکن است به درمان انواع بیماری های پوستی از جمله آکنه، خشکی و چین و چروک کمک کند.
  • سایر بیماری های پوستی مانند پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی بهره مند شوند.
  • میکرودرم ابریژن برای افرادی با ترک های پوستی پیشنهاد می شود که به طور کلی به درمان خال های تیره و عدم تعادل رنگ در پوست فکر نمی ‌کنند.
  • این درمان چندین مزیت مانند عرضه مواد مغذی به پوست و جوانسازی لایه داخلی پوست ارائه می دهد.

تمام این عملکردها از این جهت مشابه هستند که در آنها پوست از طریق جریان خلاء با استفاده از محلول های هیدرودرمابراسیون درمان خواهند شد. ولی هر فرآیند ویژگی های اختصاصی دارد که درمان ویژه ای ارائه می دهند. بر اساس نوع پوست و مشکلات پوستی می توانید نوع درمان مورد نظرتان را انتخاب کنید.

دستگاه هیدروفیشیال۷، ۸ و ۹ کاره مخصوص پاکسازی و جوانسازی پوست کد T143

این مواد باعث نفوذ به عمق منافذ پوست شده و مواد مغذی و ضد چروک را به پوست می رساند. خوبی این روش این است که به دلیل نفوذ عمیق این مواد به به پوست، به سرعت توسط خون جذب شده و تاثیر سریعتری روی پوست می گذارند. به طور کلی تمامی این مراحل هیدرودرم صورت برای به ارمغان آوردن زیبایی و جوانی به پوست انسان طراحی شده‌اند.

روغن خراطین برای مو چه خواصی دارد + نحوه مصرف

با از بین رفتن این لایه آلودگی، پوست درخشان و صاف شده و بافت آن بهبود خواهد یافت. این درمان فوراً بر روی منافذ و خطوط ظریف قابل مشاهده در صورت تاثیر گذاشته و استحکام و بافت آن را بهبود می‌بخشد. این درمان رنگ چهره را روشن‌تر و درخشان‌تر کرده و هیچ‌گونه عوارض و عواقبی را در بر ندارد.

لایه برداری کامل پوست:

این انقباض خود باعث تخریب کلاژن و الاستین می‌شود، پیامی از طرف سیستم ایمنی به فیبروبلاست مخابره می‌شود و آن را برای ساخت مجدد این پروتئین‌ها تحریک می‌کند. ایده آل مگ – مجله اینترنتی ایده آل مگ – مجموعه ای از جذاب ترین مطالب در حوزه های مختلف سلامت، فرهنگ،ورزش، سبک زندگی،گردشگری،روانشناسی،فناوری اطلاعات. همچنین خودداری از مصرف محصولات رتینول و رتین A برای مدت دو روز قبل و بعد از هیدروفیشیال الزامی است. ۳٫ پوست را تمیز کنید ، ضمن اینکه به پوست مرطوب کننده ، تغذیه کننده می دهید.