هیدروفیشیال چه کاربردی دارد و برای چه کسانی مناسب است؟ دکتر هنرور


متخصص پوست پس از لایه برداری کامل پوست، نوک قلم را تنظیم می‌کند و به کمک آن سطح بالایی از ترکیبات آبرسان و آنتی اکسیدان ها را به پوست تزریق می کند. یکی از موادی که تزریق می شود، اسید هیالورونیک است که پوست را به طور کامل آبرسانی می کند. پس از این مرحله منافذ پوست با ویتامین ها، آنتی اکسیدان و پپتیدها پر می شود و باعث احیای سلامت و زیبایی پوست می شود. حال اگر به شما بگوییم، تنها پس از یک درمان 30 دقیقه ای می توانید، پوستی درخشان و زیبا داشته باشید، حتما شگفت زده خواهید شد. این روش درمانی هیدروفیشیال پوست نام دارد، که برای پاکسازی پوست و جوانسازی آن به کار می رود. اگر برای اولین بار است، نام چنین روش درمانی را می شنوید و دقیقا نمی دانید، هیدروفیشیال پوست چیست، این بخش از مجله آرایش و زیبایی میس و مستر را به هیچ عنوان از دست ندهید.

  • برای تمام انواع پوست مناسب است و برای پوست های حساس بهترین گزینه است.
  • اما باید بدانید که همه این علائم هم موقتی هستند و بعد از زمان کوتاهی از بین می روند.
  • در موارد بسیار نادری ممکن است قرمزی پوست یک روز ادامه داشته باشد و ممکن است پوست حساس دور چشم کمی متورم شود اما کمپرس سرد می‌تواند به از بین رفتن این عوارض کمک کند.
  • به جرات می‌توان گفت که هیدروفیشیال پوست هیچ گونه عوارض جانبی به همراه ندارد.
  • هیدروفیشیال چیست که به دلیل فرآیند سه مرحله ای خود شناخته شده است، برای تمیز کردن عمیق، لایه برداری و آبرسانی پوست شما کار می کند.

با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند. این دستگاه به فرآیند جذب نیز کمک می کند که منجر به پاکسازی عمیق می‌شود، سلول های مرده پوست را حذف می کند و بطور کامل سبوم احاطه کننده فولیکل را از بین می برد. این دستگاه با افزایش جذب مواد مغذی فولیکول مو را تقویت می کند و عرضه طولانی مدت مواد مغذی به پوست را فراهم می کند. دستگاه هیدروفیشیال با استفاده از یک روش مکش مارپیچ آلودگی های پوست را از بین برده و با باز کردن منافذ پوست دسترسی مواد مراقبتی را به لایه های پوست بهتر می کند و سرم را به عمق پوست می رساند. این روند درمانی بدون درد بوده و در سالن های زیبایی انجام می شود و با نتایج فوری و بلندمدت برای انواع پوست ها همراه می باشد و دارای دوره ی نقاهت نیز نمی باشد.

دستگاه مینی هایفو ۲۰۲۲ (نسل ۲)

در موارد بسیار نادری ممکن است قرمزی پوست یک روز ادامه داشته باشد و ممکن است پوست حساس دور چشم کمی متورم شود اما کمپرس سرد می‌تواند به از بین رفتن این عوارض کمک کند. جهت حفظ اثر درمان، روال‌های روزانه مراقبت از پوست و آرایش خود را با متخصص زیبایی در میان بگذارید. هیدرودرم (هیدروفیشیال) مانند درمان‌های دیگر نیازمند آماده‌سازی و مقدمات خاصی نیست، بنابراین می‌توان آن را بلافاصله انجام داد. می‌توان کل فرآیند آن را در ۴۵ دقیقه انجام داد و مشتری می‌تواند بلافاصله نتایج آن را شاهد باشد. بسیاری از افراد مشهور پیش از ظاهر شدن در برابر دوربین‌ها این درمان را انجام می‌دهند.

چرا خرید از سایان سنتر ؟

در طی درمان، محلول هیدرو درمابراسیون در تماس مستقیم با پوست قرار می گیرد و به جذب محلول کمک می کند. به دلیل عدم نیاز به مشاوره پزشکی محبوبیت این درمان رو به افزایش است و می توانید آن را در خانه انجام دهید. دستگاه های هیدروفیشیال از برند های مختلف تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در ادامه به معرفی چند نمونه از مهم ترین دستگاه های هیدروفیشیال می پردازیم.

هیدروفیشیال ضرر دارد؟

منافذ را کوچک می کند، پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هایپرپلازی کلاژن می شود ، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند. از مزایای فوق العاده هیدروفیشیال چیست میتوان به این موضوع اشاره کرد که این روش بلافاصله نتیجه داده و نیازی به گذراندن دوره نقاهت ندارد. به همین علت شما میتوانید برای روتین مراقبت پوستی خود بدون نیاز به اینکه مجبور باشید از کار یا برنامه‌های خود غافل شوید هیدرودرم صورت را انجام دهید.