هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند


1398© تمامی حقوق برای وبسایت تجهیزات پوست و زیبایی بلپو محفوظ است. پس از ۲۴ ساعت از درمان هیدروفیشیال میتوان از درمان های دیگر مانند بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهد. ابریژن یک روش نسبتا جراحی می باشد که با استفاده از یک ابزار ساینده به آرامی پوست را سمباده می ‌زند تا لایه های ضخیم بیرونی را از بین ببرد. اثرات جانبی و خطرات هیدرودرم (هیدروفیشیال) در تمام سطوح حداقل هستند.

  • آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال منطقه درمان را قبل از استفاده از این دسته تمیز کنید.
  • این روش از آب و اکسیژن برای کسب نتایج موثر استفاده می کند بنابراین، زمانی که به لایه عمقی پوست نفوذ می کند هیچ دردی تولید نمی شود.
  • سپس عمل پاکسازی پوست شروع شده و ناخالصی های پوستی و عواملی مانند جوش های سر سیاه از پوست بیرون کشیده می شوند و پوست عمیقا تمیز می گردد.
  • هزینه هیدرودرم (هیدروفیشیال) صورت بستگی به فاکتورهایی مثل تعداد جلسات درمانی دارد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. پس از ۲۴ ساعت از درمان می‌توانید بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهید. اگر نمی‌توانید از این کار اجتناب کنید برای جلوگیری از آسیبUV از SPF 30 یا بیشتر بر روی پوست خود استفاده کنید. این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد . سری هیدوردم که به صورت تیغه الماسی شکل است پوست را می تراشد و صاف می کند.

همچنین سر هندپیس‌های آر اف نورهای مختلفی دارد که توسط میتوکندری جذب شده و به تولید انرژی سرعت بیشتری می‌دهد. البته باید توجه داشت که افرادی که دچار بثورات فعال پوستی، زخم‌های باز روی صورت، آفتاب سوختگی یا روزاسه هستند؛ باید از انجام این روش خودداری نمایند. توصیه می‌شود که برای مدت حداقل 5 تا 7 روز پس از هیدروفیشیال از کرم ضد آفتاب استفاده کنید چرا که در این حالت پوست در برابر نور خورشید آسیب‌پذیرتر است. برای مدت حداقل 2 هفته از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید یا برنزه کردن پوست خودداری کنید. همچنین HydraFacial در کوتاه مدت نتیجه خود را خواهد داد و لازم نیست زمان زیادی برای نتیجه گیری از تغییرات وضعیت پوست خود صرف کنید. پس نگرانی درباره پوستتان را کنار گذاشته و تا انتهای این مطلب با ما همراه شوید تا بیشتر درباره این روش فوق‌العاده و کاربردهای آن آگاه شوید.

آیا هیدرودرم پوست عوارض جانبی دارد؟

کوکتل های تغذیه کننده و جوانسازی پوست به اعماق لایه اپیدرم پوست تزریق شده و سلول ها را آبرسانی و احیا میکنند. منافذ پوست با ویتامین ها، آنتی اکسیدان و پپتیدها پر میشود که به احیای سلامت و زیبایی پوست کمک میکند. آبرسانی، تغذیه و کلاژن سازی پوست پایه و اساس داشتن پوستی شفاف و جوان است.

نصب و راه اندازی دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین

در طول عمل بوسیله این محصول، از اپلیکاتورهای ویژه ای استفاده می شود که برای هر مرحله جوانسازی به طور خاص اختصاص داده شده و برای هر بیمار منحصر به فرد است. در واقع هیدرودرم صورت باعث کاهش چربی پوست از بین رفتن آکنه رفع بزرگی منافذ پوست صورت و درمان لکه‌های پوستی و خال میشود. شستشوی التراسونیک پوست به دلیل توانایی آن در بهبود گردش خون – راز درخشش پوست ، به طور گسترده در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی استفاده می شود. ارتعاشات با فرکانس بالا به طور موثری جوش های سرسیاه ، سلول های مرده پوست و خاک را از بین می برد و به پوست شما اجازه می دهد تا پاکیزگی خود را دوباره به دست آورد. همچنین به آرامی صورت شما را ماساژ می دهد ، بنابراین پوست شما می تواند خاصیت ارتجاعی خود را به دست آورد و بازسازی کلاژن را تقویت کند. همزمان ، امواج مافوق صوت سرم های ضد پیری و سایر مواد مغذی را به پوست شما نفوذ می کنند و به اثرات تغذیه ای می رسند.

Hydrodermabrasion ضمن حمایت از گردش خون سالم ، پوست را آبرسانی ، تمیز و احیا می کند. گردش بهتر ، به نوبه خود ، تولید الیاف کلاژن و الاستین را تقویت می کند که پوست را محکم می کند و ظاهر جوانی را ترویج می کند. اکنون ، شما می توانید تمام مزایای استفاده از میکرودرم ابریژن را بدون هیچ گونه عوارض جانبی تحریک پذیر دریافت کنید. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد.