هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند


در کنار فرآیند ترمیم، این روش پوست را سفید می‌کند، و رنگ پریدگی و زردی پوست را کاهش می دهد. زمانی که این دستگاه در تماس با پوست قرار می گیرد، منجر به لایه برداری در پوست می شود. بنابراین، آثار سطحی آکنه می تواند برطرف شود و خطوط ریز نیز می توانند کاهش یابند. اگر پوست چرب دارید، با کاهش اندازه منافذ میزان چربی آن کمتر می شود. این نوع درمان بدون هیچ دردی عملکرد پوست را افزایش می دهد و هیچ آسیبی به پوست نمی رساند. محلول هیدرو درمابراسیون بدون هیچ مشکلی به درون پوست نفوذ می کند و برای استفاده کاملا بی خطر است.

  • اثرات جانبی و خطرات هیدرودرم (هیدروفیشیال) در تمام سطوح حداقل هستند.
  • از هیدرودرم (هیدروفیشیال) می‌توان هم به عنوان روشی درمانی استفاده نمود و هم آن را به عنوان نوعی پیشگیری از ایجاد مشکلات پوست به کار برد.
  • پس از از اینکه لایه سلولهای مرده پوست صورت برداشته شد؛ آلودگی و چربی اضافه پوست و جوشهای سرسیاه از منافذ عمیق روی پوست صورت توسط خاصیت مکش قلم هیدرودرم بیرون آورده میشوند.
  • شرکت ایلیاطب تابان در زمینه واردات دستگاه های زیبایی و لیزر سال ‌هاست که در این زمینه مشغول به فعالیت است و مطب ها و کلینیک‌ های بسیاری را تجهیز نموده است.
  • در این مقاله از سایت ایده آل مگ همه اطلاعات لازم را درباره این روش شگفت‌انگیز بیان کرده‌ایم.

برخی افراد برای داشتن چنین پوست رویایی از محصولات مراقبت پوستی یا سایر روش های دیگر مانند هیدروفیشیال چیست استفاده میکنند. این عفونت ها منجر به آکنه، جوش ها، حساسیت پوستی و فولیکولیت می شوند. البته چند مشکل پوستی خاص وجود دارد که موقتی بوده و بسیار شایع هستند. این مشکلات موقتی شامل رنگدانه سازی، تشکیل منافذ پوستی، خشکی پوست، جوش سر سیاه، زبری پوست و پیری پوست هستند. این مشکلات نه تنها در زنان شایع هستند بلکه مردان نیز این نوع مشکلات پوستی را تجربه می کنند.

قیمت خدمات هیدروفیشیال

دستگاه 6 کاره نیوفیس تحت لیسانس آلمان بوده و برای مصارف کلینیکی و سالن های زیبایی کاربرد دارد. اگر به دنبال یک دستگاه هیدروفیشیال با کاربرد های گسترده و کیفیت بالا هستید، دستگاه هیدروفیشیال آیس بلو می تواند پاسخگوین نیاز های شما باشد. این دستگاه برای استفاده در سالن ها و کیلینیک های زیبایی مناسب است.

با تینت لب رنگ لبهای خود را در تمام روز ماندگار کنید

آیا فواید هیدروفیشیال پوست شما را وسوسه کرده تا به کمک آن زیبایی و سلامتی را برای پوستتان به ارمغان آورید، اما با این حال نمی دانید، که این روش درمانی برایتان مناسب است یا خیر ادامه مطلب را از دست ندهید. این دستگاه که از یک سر مارپیچ مکنده منحصر به فرد برخوردار است، نوعی آنزیم به نام ورتکس را به پوست وارد می کند و به کمک همین آنزیم می تواند، آلودگی‌ها و سلول های مرده پوست را خارج نماید. سپس منافذ پوست را باز کرده و با استفاده از سرم های متناسب با نیاز پوستتان، آن را تغذیه می کند.

هیدروفیشیال صورت چقدر طول می‌کشد؟

آنتی اکسیداسیون هیدروژن بسیار قوی تر از ویتامین C، هویج، لسیتین و غیره است.مردم امروزه با مواد حاوی آنتی اکسیدان آشنا هستند. با توجه به مواردی که در این مقاله بررسی کردیم ممکن است ترغیب شده باشید که روش هیدروفیشیال چیست را امتحان کنید. تنها توصیه ما به شما این است که فقط در صورت نداشتن مشکلات و بیماریهای پوستی خاص و حاد و حتما زیر نظر متخصصین مربوطه این روش را به کار بگیرید. می خواهیم معرفی کوتاهی در مورد دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره داشته باشیم تا شما اطلاعات کافی را کسب کنید. جلسات ماهانه برای افرادی که تمایل دارند روند پیری پوستشان به تعویق بیوفتد و همواره پوستی روشن و شفاف داشته باشند، توصیه میشود.