هیدرودرم هیدروفیشیال کلینیک پوست و لیزر در اصفهان


در طی درمان، محلول هیدرو درمابراسیون در تماس مستقیم با پوست قرار می گیرد و به جذب محلول کمک می کند. به دلیل عدم نیاز به مشاوره پزشکی محبوبیت این درمان رو به افزایش است و می توانید آن را در خانه انجام دهید. دستگاه های هیدروفیشیال از برند های مختلف تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در ادامه به معرفی چند نمونه از مهم ترین دستگاه های هیدروفیشیال می پردازیم.

  • این نور پوست را روشن میکند و از تغییر رنگ زودری پوست جلوگیری میکند.
  • همچنین، به پاکسازی عمیق کمک می کند و در این زمان بستر پوست را تحت تاثیر قرار نمی دهد.
  • دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره به صورت وارداتی می باشد به همین دلیل قیمت آن متفاوت است و جهت کسب اطلاع از قیمت می توانید با فروشگاه دستگاه پزشکی ونوس اسکین تماس حاصل بفرمایید.

با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده انسانی ، می تواند از طریق پوست به درون سلول های عضلانی برود و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول ، سلول را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و سرگرمی کند. می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمان و حتی نوعی از پیشگیری استفاده نمود. این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید.

برندهای محصولات

اسکرابر پوست یا همان اتوی صورت بوسیله ارتعاش و لرزش، به تمیز کردن و پاکسازی پوست از سلول های مرده و از بین بردن جوش سرسیاه کمک می کند. تیم نوآوران سلامت با بیست سال تجربه فعالیت در تامین تجهیزات پزشکی و لوازم و مواد مصرفی کلینیکی ، تسهیل در خرید مطمئن و سریع با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت را رسالت خود قرار داده است. یکی از ارزش های نهادی ما ارائه مقالات کاربردی روز دنیا و ارتقای سطح دانش کاربران در عرصه سلامت می باشد تا بتوانیم گامی هرچند کوچک در بالا بردن سطح کیفی زندگی مردم ایران سرافراز برداریم. به جرات می‌توان گفت که هیدروفیشیال پوست هیچ گونه عوارض جانبی به همراه ندارد. اما با این حال ممکن است، برخی از افراد پس از انجام این روش درمانی روی پوست صورت خود کمی قرمزی مشاهده کنند یا این که احساس نمایند که پوستشان کمی حساس شده باشد.

معرفی کوتاه دستگاه چند منظوره  آکوا اسکین اسمارت نسل چهارم

با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند. این دستگاه به فرآیند جذب نیز کمک می کند که منجر به پاکسازی عمیق می‌شود، سلول های مرده پوست را حذف می کند و بطور کامل سبوم احاطه کننده فولیکل را از بین می برد. این دستگاه با افزایش جذب مواد مغذی فولیکول مو را تقویت می کند و عرضه طولانی مدت مواد مغذی به پوست را فراهم می کند. دستگاه هیدروفیشیال با استفاده از یک روش مکش مارپیچ آلودگی های پوست را از بین برده و با باز کردن منافذ پوست دسترسی مواد مراقبتی را به لایه های پوست بهتر می کند و سرم را به عمق پوست می رساند. این روند درمانی بدون درد بوده و در سالن های زیبایی انجام می شود و با نتایج فوری و بلندمدت برای انواع پوست ها همراه می باشد و دارای دوره ی نقاهت نیز نمی باشد.

نصب و راه اندازی دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین

میکرونیدلینگ یکی از روش‌های تهاجمی برای تحریک کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست است. میکرونیدلینگ سوزن های بسیار ریز دارد که با استفاده از آنها، در لایه بیرونی پوست سوراخ هایی ایجاد کرده و پوست را وادار به کلاژن سازی بیشتر می کند؛ در نتیجه پوست هموارتر می شود. یکی از معایب میکرونیدلینگ تهاجمی بودن آن است که می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و احتمال عفونت کردن پوست را افزایش می دهد. هنگامی که چربی اضافی و سلول‌های مرده روی سطح پوست و همچنین در اعماق منافذ قرار دارند، پوست فرد کدر و ناهموار به نظر می‌رسد.