هیدرودرم هیدروفیشیال کلینیک پوست و لیزر در اصفهان


این دستگاه عیوب پوستی را کاهش می دهد که شامل آثار آکنه، زخم جراحی و لکه های پیری هستند. حباب های ریز لایه مرده، چربی اضافی و سایر ناخالصی های پوست را شل می کنند. از طرف دیگر، این حباب ها به عمق پوست نفوذ کرده و منافذ را پاک می کنند. در ابتدا، این محلول به سطح پوست می‌رسد و فرآیند پاکسازی را شروع می کند.

  • هیدرودرم (هیدروفیشیال) مانند درمان‌های دیگر نیازمند آماده‌سازی و مقدمات خاصی نیست، بنابراین می‌توان آن را بلافاصله انجام داد.
  • مکش قلم هیدرودرم آلودگی‌ها را از بین می‌برد و منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می‌کند.
  • اگر به دنبال یک دستگاه هیدروفیشیال با کاربرد های گسترده و کیفیت بالا هستید، دستگاه هیدروفیشیال آیس بلو می تواند پاسخگوین نیاز های شما باشد.
  • است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود.
  • در زمان انتخاب روش درمان پوست با واتر جت انواعی از گزینه های در دسترس وجود دارند.
  • دلایل زیادی برای پذیرش این روش وجود دارند، ولی دلایل کمی برای متقاعد ساختن مردم برای ادامه این درمان وجود دارد.

اما اگر به دنبال رفع مشکلات پوستی خود و یا افزایش شادابی پوست خود هستید هزینه هر جلسه هیدروفیشیال سوال شماست. روش هیدروفیشیال پوست بر روی منافذ آشکار و خطوط ظریف پوستی تأثیر فوری دارد. در نهایت هیدروفیشیال باعث افزایش طراوت و شادابی و همچنین روشن و درخشان‌تر شدن پوست می‌شود.

نقد و بررسی کامل دستگاه هیدروفیشیال7 کاره نیوفیس (هیدرافیشیال یا همان آکواجت)

پس از هیدروفیشیال بافت پوست بهبود پیدا کرده، خطوط ظریف از بین رفته و طراوت و شادابی پوست افزایش پیدا می‌کند. توانایی هیدروفیشیال در مرطوب‌سازی پوست، این روش را از دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست مجزا می‌سازد. هیدروفیشیال سلول‌های مرده پوست را پاکسازی کرده و سبب خارج شدن آلودگی‌ها می‌شود.

دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره نیو فیس

اگر بعد از اتمام دوره درمان شاهد پوسته پوسته شدن پوست صورتتان بودید، نگران نباشید. جهت حفظ اثر درمان، روتین روزانه مراقبتی پوست خود را با پزشک یا متخصص پوستی خود حتما در میان بگذارید. هیدرودرم (هیدرافیشیال) چگونه می تواند با دیگر درمان های پوستی که امتحان خود را پس داده اند رقابت کند؟ بیایید نگاهی بیاندازیم. به همین دلایل دستگاه هیدروفیشیال تا این اندازه پر طرفدار و خواهان زیادی در بین پزشک ها اسکین کرها دارد. دستگاه های هیدروفیشیال جدیدترین و بهترین دستگاه های فیشیال صورت در دنیا هستند .

بله، این روش کاملا ایمن است زیرا یک شیوه غیرتهاجمی است که از محصولات طبیعی استفاده می کند تا بطور ایمن پوستتان را پاک، لایه برداری و هیدراته کند. سفیدسازی و بافت پوست را از طریق کاهش رنگ پریدگی و زردی پوست تقویت می کند. این درمان برای هر دو جنس مونث و مذکر در تمام گروه های سنی مناسب است. افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این درمان را انتخاب کنند زیرا بدون عارضه جانبی است.

این درمان می تواند توسط دختران جوان نیز استفاده شود که در سنین پایین مشکلات پوستی را تجربه می‌کنند. افراد دارای پوست حساس نیز می توانند این دستگاه را امتحان کنند زیرا این دستگاه نتایجی بدون عوارض جانبی ارائه می دهد. همچنین، برای افراد دچار عفونت های جدی مانند طاسی سبوره ای، فولیکولیت و پوست آلوده به مایت ها توصیه می شود و مراقبت قبل و بعد از جراحی برای بازسازی پوست از طریق جراحی ابلیتیو و غیر- ابلیتیو ارائه می دهد.