هیدرودرم هیدروفیشیال کلینیک پوست و لیزر در اصفهان


حداقل تا دو هفته پس از هیدرودرم صورت، از لایه برداری پوست و استفاده از محصولات مراقبت از پوستی حاوی انواع اسیدها پرهیز نمایید. در ضمن هیدروفشیال چیست مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است. بنابراین، اگر مشکلات پوستی قابل توجهی دارید یا در پی درمان های نگه دارنده برای پوستتان هستید، درمان زیبایی پوست حباب ساز فوق- ریز بهترین روش برای انتخاب است. این درمان روشی ایمن و کارآمد است و پوست را آلوده نمی کند یا موجب آسیب دیدگی پوست نمی شود.

فیشیال آکوا پیل آپ ساخت کشور کره جنوبی بوده و از محصولات با کیفیت موجود در بازار می باشد. قیمت هیدروفیشیال آکوا پیل آپ نسبت به کارایی آن بسیار مناسب بوده و در مقایسه با بسیاری از دستگاه های هیدروفیشیال دیگر، مقرون به صرفه می باشد. اگر مراحل هیدروفیشیال به درستی و زیر نظر یک متخصص انجام شود شما در حین انجام این روش درمانی هیچ گونه دردی را احساس نخواهید کرد. این کرم ضد آفتاب با قدرت می تواند مقاومت پوست در برابر اشعه های UVA و UVB را تا 50 برابر افزایش دهد. به همین خاطر می توانید، بدون نگرانی از این کرم استفاده کنید و در معرض نور آفتاب قرار بگیرید، بدون آن که دچار قرمز شدن پوستتان در اثر نور خورشید باشید. علاوه بر این ضد آفتاب شون ترکیبات طبیعی و معدنی دارد، که به کمک آن می تواند، میزان ترشح غدد چربی را پوست شما تنظیم نموده و از چرب شدن و براق شدن آن جلوگیری کند.

  • تسکین دهنده تحریک کننده پوست و کاهش قرمزی ، سرماخوردگی فواید زیادی دارد که باعث می شود مشتری احساس جوان سازی و تجدید نظر کند.
  • نتیجه کلی لایه های بیرونی پوست را محکم می کند و اثرات چین و چروک را کاهش می دهد.
  • اولتراسونیک برای مراقبت از پوست ضد برش ضد رنگدانه ، جگرهای سیاه را از بین می برد.
  • سپس، پزشک داروهایی تجویز می کند که روز به روز افزایش یافته و در نهایت، اقدام به محدودیت غذاهای مورد مصرف تان خواهد کرد.
  • صنعت آرایشی در دوران اخیر رشد کرده است و ما چندین محصول زیبایی در این بازار عرضه کرده ایم.

در روش هیدرو میکرودرمابراسیون از نوک لایه برداری هیدرو برای افزایش پاکسازی پوست و آماده سازی پوست برای درمان اضافی استفاده می شود. این روش عمدتا برای لایه برداری پوست و افزایش گردش خون استفاده می شود. ویژگی های هیدرافیشیال 10 کاره موتور سنگین و هیدروفیشیال مجهز آر اف سرد، تفنگ مزوگان دیجیتالی با مارک سایان سفید کننده و مرطوب کننده پوست جوان سازی پوست واز بین بردن چین و چروک ها تزریق و… این درمان جدیدترین پیشرفت در روش های جوانسازی پوست بدون لیزر است. تنها روش میکرودرم ابریژن است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود.

BIO MICRO CURRENT در دستگاه ۶ کار هیدروفیشیال

این دستگاه تماس طولانی با پوستتان را حفظ می کند، مشکلات مرتبط با پوستتان را ترمیم می کند و همچنین کمک می کند پوستی ظریف و روشن داشته باشید. ولی در دنیای امروز به خاطر مواد شیمیایی و پاکسازی نادرست، پوست ما با مشکلات زیادی روبرو می شود. مهمترین مشکلات پوستی مواجه شده شامل آکنه، جوش ها، خشکی پوست، پیری پوست و چروک هستند. دستگاه هیدروفشیال یک دستگاه میکرودرم آبریژن اکسیژن رسان میباشد که برای مراقبت های پوستی مورد استفاده قرار می گیرد.

اقدامات درمانی که همزمان با انجام هیدروفیشیال صورت می‌گیرد

کارش تسکین و تقویت منافذ می باشد که با این کارش کاهش تورم را به همراه خواهد داست در ضمن از فرایند متابولیسم و پیری پوست جلوگیری کرده و جوانسازی و کلاژن سازی پوست را انجام میدهد. ۲-این وسیله می تواند از طریق انرژی فرکانس بالا به پوست گردش خون را به سرعت افزایش دهد و همچنین از طریق کاهش ترشح رنگدانه ملانیک به اثرات سفید کننده پوست کمک کند. هیدرودرم (هیدرافیشیال) را با دیگر درمان ‌های پوستی غیر تهاجمی (بدون نیاز به جراحی) مانند میکرودرم ابریژن،لایه برداری شیمیایی، میکرودرم ابریژن مقایسه می کنیم.

جلسه درمانی لازم است؟

نتیجه کلی لایه های بیرونی پوست را محکم می کند و اثرات چین و چروک را کاهش می دهد. از آنجا که گرما زیادی درگیر است ، باید مقداری سرمایش به طور همزمان روی پوست اعمال شود. RF نیز به نام diathermy (گرمایش عمیق) گفته می شود که سیستم تولید درمان با تولید گرما از داخل بدن انسان است.