هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین


سرم های درمانی حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین ها و آنتی اکسیدان و پپتیدهای ضد پیری است که پس از تزریق در پوست ماساژ داده میشوند تا کاملا جذب پوست شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم کنند. سری هیدرودرم که با لبه ساینده ای که دارد به آرامی پوست را لایه برداری میکند. هیدروفیشیال یکی از روش های جوانسازی پوست است که حتی برای پوست های نازک و حساس قابل استفاده است.

  • در رابطه با مقایسه میزان درد در این دو روش باید گفت که گزارش های افرادی که این درمان ها را انجام داده اند به این صورت است که متوسط میزان درد در روش میکرونیدلینگ بیشتر از روش هیدروفیشال است.
  • یکی از جدیدترین درمان های پوستی غیرجراحی در بازار هيدروفيشيال می باشد که یک شیوه درمانی است.
  • حساس ترین انواع پوست هم میتواند به راحتی هیروفیشیال پوست را تحمل کند.
  • فرکانس های امواج رادیویی و جریان های الکتریکی برای افراد بی خطر می باشد .
  • با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند.

این دستگاه خطر بالقوه ای ندارد و مردم به خاطر نتایج کارآمد از آن استفاده می کنند. افراد مختلف و کارشناسان دستگاه هیدروفیشیال را آنالیز کرده اند؛ ایمنی این دستگاه اثبات شده است. هر چند به درون پوست نفوذ کرده و در تماس با بافت های عمقی قرار می گیرد، هیچ اثر نامطلوبی بر روی بدن ندارد. این دستگاه فقط توسط افراد حرفه ای استفاده نمی شود بلکه می تواند در منزل نیز استفاده شود زیرا کار با آن ساده و آسان است. خرید دستگاه هیدروفیشیال با عملکرد مناسب در کیفیت انجام جوانسازی پوست به روش هیدرودرم ابریژن بسیار اهمیت دارد. ما در فروشگاه اینترنتی نوآوران سلامت متعهدیم با کیفیت ترین دستگاه هیدروفیشیال را با تضمین مناسب ترین قیمت دستگاه هیدرودرمی در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی های هیدرافیشیال 10 کاره موتور سنگین و هیدروفیشیال مجهز آر اف سرد، تفنگ مزوگان دیجیتالی با مارک سایان

این دستگاه هفت کاره می باشد و برای کار های مختلفی استفاده می شود. با شستن پوست، روغن و ناخالصی های اضافه روی پوست با مکش از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز میشوند. ولی تا چند روز پس از درمان باید به صورت مرتب حتما از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

معرفی دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

رطوبت باعث می‌شود تا پوست نرم و هموار باقی مانده و انعطاف‌پذیری آن را افزایش می‌دهد که این امر موجب جلوگیری از به وجود آمدن خطوط ظریف و چین و چروک‌ها می‌شود. آبرسانی پوست، تغذیه و کلاژن سازی پوست، پایه و اساس سلامت و شفافیت پوست است. آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید. با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند.

عملکرد هندپیس های دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

همانطور که به صورت خلاصه در ابتدای این مقاله گفتیم، هیدرودرم صورت نوعی روش احیا و جوانسازی پوست مانند میکرونیدلینگ محسوب شده که پس از آن پوست صورت شفاف و بسیار نرم میشود. برای انجام این روش درمانی نوعی دستگاه به اسم قلم هیدرودرم طی چهار مرحله عملیات درمانی را آغاز میکند. اولین مرحله شامل پاکسازی پوست و مرحله بعد نوبت لایه برداری آن است.