همه چیزهایی که باید از کرم پودر دائم بدانید مجله آرایش یاب آرایش یاب


اگر با میکرونیدلینگ آشنایی دارید باید بگویم که این روش درمانی نیمه دائم، بسیار شبیه آن است. سرم BB حاوی مواد ضد پیری، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌هاست که با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های نانو، به لایه‌های بالایی پوست تزریق می‌شود و کمک می‌کند تا پوست برای مدت‌زمان طولانی بهتر به نظر برسد. همانطور که می‌دانید پوست افراد انواع مختلفی دارد و متاسفانه تولیدکنندگان کرم پودر دائمی یا مزو وایت به این نکته توجه نکرده‌اند و برای انواع مختلف پوست تولید نشده است.

در این صورت درد، خونریزی و تاول‌های برجسته و بزرگ از خوئ رونمایی می‌کنند. بله آموزش کرم پودر دائم به همراه مدرک هست و در انتهای دوره به شما مدرک معتبر ارائه میشه. روشهای جراحی می توانند تقارن صورت را از طریق روشهای هدفمند و بازسازی صورت و تغییرات پوستی احیا کنند. روشهای غیر جراحی می تواند عمق خاصی از ساختارهای صورت را هدف قرار داده و نگرانی های موضعی صورت مانند چین و چروک ، سستی پوست ، افزایش فشارخون و جای زخم را درمان کند. کرم پودر دائم یا همان مزووایت یک سرم درمانی است و به عنوان یکی از روش های بی خطر سفید کننده پوست می باشد. در این روش ادعا می شود که شما با استفاده از کرم پودر دائم، دیگر نیازی به تجدید کردن کرم پودر خود نخواهید داشت و با شست و شوی صورت، تغییری در پوست شما حاصل نمی شود.

  • روشن کننده – کربوکسی گردش خون را فعال کرده و سموم را تخلیه می کند و تأثیر زیادی در روشن کردن پوست دارد.
  • ضد آب بودن، اثری فوری و ماندگار و تنوع در انتخاب رنگ از دیگر فواید کرم پودر دائم است.
  • استراتوم کورنیوم – سطحی ترین لایه اپیدرم و لایه ای که با محیط خارج تماس مستقیم دارد .

این سرم برای افرادی با پوست تیره و لکه‌های آکنه و پیری توصیه‌می‌شود. مزووایت ساخت کشور اهستان در سال 2013 است و در آگوست 2013 در سیدنی استرالیا و در سپتامبر 2013 در بخارست رومانی به بازار عرضه‌شد. چون تأثیر شگرفی در زیبایی و جوانسازی داشت خیلی زود مورد اقبال عموم قرارگرفت. و اما از جمله مهم ترین عوارض استفاده از کرم پودر دائم، این است که در اغلب موارد، ممکن است پوست شما با این رنگدانه ها همانند جسم خارجی رفتار کند.

مدتی که انجام کرم پودر دائم طول می کشد؟

در ادامه ی همین مطلب، درباره ی ترکیبات مزووایت اصل نیز نوشتیم (که از روی چه ترکیباتی متوجه بشیم اصل اند یا تقلبی). با این روش شما از زدن کرم پودر به مدت ۶ تا ۸ ماه بی‌نیاز می‌شوید! اگر دوره‌ی درمان را به طور کامل انجام دهید، پوست شما بین ۲ تا ۳ درجه روشن‌تر خواهد شد.

عوارض کرم پودر دائم چیست؟

همچنین به‌طور مداوم از کرم آبرسان، ترمیم‌کننده و ضد آفتاب استاندارد استفاده کنید. تا ۱۴ روز در معرض گرمای مستقیم( ازجمله آفتاب گرفتن، سونا یا سولار) قرار نگیرید. پس از انجام این کار بین ۱ تا ۲ روز از حمام کردن، شنا و … پرهیز نمایید. باید در نظر داشت که خون می‌تواند بسیاری از بیماری‌های خطرناک همچون هپاتیت، ایدز و … را منتقل کند. بنابراین اگر نظافت رعایت نشود؛ منشأ بسیاری از بیماری‌ها خواهد بود.

از خصوصیات دیگر آن می‌توان به درخشندگی پوست اشاره نمود و موجب جوانسازی پوست می گردد. یکی از بهترین مزایای این عمل نداشتن کوچکترین درد و خونریزی می باشد و همچنین نیاز به استراحت بعد از درمان ندارد. این روش نه تنها برای پوست صورت بلکه برای قسمتهای مختلف پوست بدن که تیره شده‌اند نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.