نکات کاربردی برای آرایش صورت گرد و چاق خدمات آرایش در منزل-تهران میکاپ


البته توجه داشته باشید سایه ابرو باید رنگ طبیعی داشته باشند و در زدن آن ها اغراق نکنید. استفاده از ریمل میتواند زیبایی چشم ها و چهره شما را چند برابر کند؛ برای آرایش ساده چندین لایه ریمل زدن مناسب نیست و در حدی که مژه ها تیره تر دیده شوند کافی است. استفاده از رژ لب تیره باعث میشود صورت گرد و تپل جلوه کند و بهتر است تا حد امکان رنگ های روشن و حتی برق لب را انتخاب کنید. شما می توانید با انتخاب رژ لب مناسب و خط لب زدن ، شکل زیبایی به لب هایتان بدهید و زیباتر به نظر بیایید. چنانچه رنگ رژگونه مناسب انتخاب نشود نه تنها این آرایش اثر جالبی روی چهره نخواهد داشت بلکه سبب بدتر شدن ظاهر شما هم خواهد شد.

برای سایه زدن می توانید از براش های مخصوص سایه چشم استفاده کنید. از محل رویش مژه‌ها شروع کنید و رنگ را به سمت اطراف پخش کنید. سایه را با کمک براش محو کنید تا حاشیه‌ی آن خط نیافتد و کاملا اطراف آن محو و یکدست شود. گونه هر فرد، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در افراد مختلف، متفاوت است.

  • محصولات آرایشی به خصوص رژلب از لوازم ضروری هر خانمی میباشد.
  • درنتیجه گاهی ممکن است در انتخاب رنگ رژلب دچار تردید شوید.
  • همیشه این سوال برایمان پیش می‌آید که اول از کرم پودر استفاده کنیم یا از کانسیلر؟ برای پوشانندگی عالی بهتر است اول از کرم پودر استفاده کنیم و بعد از کانسیلر.
  • پلک‌های ما می‌تواند در طول روز چربی جمع کند و باعث شود که سایه چشم ما چروک به نظر برسد.
  • سعی کنید پرایمر را در لایه‌های نازک و منظم به کار گیرید.

این ممکن است کمی نیاز به سعی و خطا داشته باشد ولی وقت گذاشتن برای انتخاب صحیح رنگ سایه مناسب بسیار حیاتی است. وقتی صحبت از لایه اولیه است انتخاب یک سایه مناسب برای پوستتان یک اولویت درجه یک است. یک سایه مناسب برای لایه اولیه می‌تواند تفاوت بسیاری ایجاد کند.

البته در صورت تمایل میتواند با خط چشم مایع یک خط چشم نازک بکشید. شما می توانید از رژ لب کرمی خود به عنوان سایه چشم استفاده کنید و به این طریق آرایشی همرنگ و هماهنگ داشته باشید. در صورتی که رنگ رژ لب شما ملایم است می توانید به عنوان رژگونه نیز از آن استفاده نمایید. چنانچه تصمیم دارید به پوست حساس کنار پلک‌ها پرایمر بزنید و آرایش چشمتان را در طول روز حفظ کنید، محصولات تخصصی برای این قسمت از صورتتان را استفاده کنید. پلک‌های ما می‌تواند در طول روز چربی جمع کند و سبب می شود که سایه چشم ما چروک به نظر برسد. چنانچه پلک‌های شما چرب باشد و شما سایه چشم یا خط چشم بزنید بدون اینکه پیش از آن پرایمر زده باشید، امکان دارد آرایش شما تکه تکه و غیر یک دست شود.

آرایش صورت؛ چگونه آرایشگر خود باشیم؟

چند بار کشیدن ریمل می‌تواند باعث شود با یک حرکت چشمان شما براق‌تر به نظر برسد. حالا که پوستتان را به خوبی مرطوب کرده‌اید، صورت خود را با پرایمر آماده کنید. چه در نظر داشته باشید که یک لایه آرایش سبک ابتدایی انجام دهید و چه قصد انجام یک آرایش کامل برای کل صورتتان داشته باشید پرایمر یک قدم اولیه‌ی مهم است. زیرا با این کار ممکن است جوش بزنید اگر کرم پودر را با دست میزنید دقت کنید دست تان تمیز باشد.

توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید. آموزش آرایش چشم صورتی , وقتی از سایه چشم های رنگ روشن استفاده می کنید، آرایش… همچنان کرم‌پودر یا پنکیک خود را هماهنگ با پوست صورت خود انتخاب کنید، نهایتا دو یا سه درجه تیره‌تر یا روشنتر آن را استفاده کنید. چون در این صورت آرایش شما غیر طبیعی و ناهماهنگ به نظر خواهد رسید. کرم پودر یا پنکیک را با یک براش یا پد در سطح صورت خود پخش کنید. در این مقاله به صورت قدم به قدم و تصویری یک آرایش ساده صورت در منزل را به شما آموزش خواهیم داد.

هزینه دوره آموزش آرایش صورت

چراکه شما به مراقبت از پوست خود احتیاج دارید تا در بلندمدت پوستتان آسیب نبیند. کل این مراحل وقت چندانی از شما نمی‌گیرد، اما تاثیر بسیار مثبتی دارد. در قسمت رویش مو در بالای پیشانی از کرم پودرهای تیره استفاده کنید. با این انتخاب پیشانی کشیده تر و صورت لاغرتر نشان داده خواهد شد. 11.مرحله ی آخر انتخاب رژ لب طبیعی و متناسب با آرایش تان است.

گول رنگ و لعاب عکس‌ رژلب را در سایت‌ها نخورید؟!

مدل ابرو در آرایش برای صورت گرد باید طوری باشد که صورت شما را باریک تر و کشیده تر نشان دهد. برای این کار بهتر است از مدل ابروی پهن استفاده کنید؛ چرا که ابروی باریک صورت شما را بازتر و پر تر نشان می دهد. مدل ابروهای صاف و کشیده یا ابروهای کمانی هم برای این فرم صورت مناسب تر هستند. در کل اگر ابروی شما قوس و زاویه داشته باشد صورت شما باریک تر به نظر می رسد. در آرایش صورت گرد و چاق کانتور پیشانی به طور کامل انجام نمی گیرد. بلکه رنگ تیره را فقط دو طرف پیشانی روی شقیقه ها می کشیم تا با جمع نشان دادن پیشانی آن را لاغر تر و صورت را کشیده تر کنیم.

خط چشم بسیار باریک روی خط رویش مژه ها کشیده و به مقدار کم و تیز آن را به گوشه های بیرونی چشم هدایت کنید. برای سایه رنگ های دودی و طلایی و نقره ای گزینه های مناسبی می باشند. به دلیل غلیظ و سنگین بودن آرایش، ابتدا باید پوست با کرم های مناسب مرطوب و ماساژ داده شود. 10.در مرحله ی بعد میتوانید روی تیغه ی بینی، بالای لب، وسط چانه و بالای گونه را هایلایتر بزنید. اگر ابروهای پرپشت و خوش حالتی دارید نیازی به آرایش ابروها ندارید اما اگر ابروهایتان قرینه نیستند با کمک سایه یا مداد عیوب ابرو را بپوشانید و آن ها را قرینه کنید.