نکات کاربردی برای آرایش صورت گرد و چاق خدمات آرایش در منزل-تهران میکاپ


رنگی انتخاب کنید که با رنگ طبیعی ابروهای شما هماهنگ باشد. ابتدا حاشیه ابرو را مشخص کنید و بعد با خط‌های باریک، نواحی خالی را پر کنید. با استفاده از ژل ابرو می‌توانید ابروهای خود را بالا نگه دارید. کانتورینگ در واقع بر خلاف هایلایت کردن، تیره‌تر کردن بخش‌هایی از پوست است.

  • اگر پلک های کشیده ندارید، بهتر است قسمت میانی پلک را سایه روشن تر بزنید و برای پایین و بالای آن از رنگ های تیره تر استفاده کنید.
  • آرایش صورت خود به دوست یا کسی که در کار میکاپ حرفه‌ای نیست نسپارید.
  • این رنگ فقط باید کمی با رنگ طبیعی پوست‌تان اختلاف داشته باشد.
  • بخشی از هدف ساریسا از نگارش این آموزش آرایش صورت آن است که مبتدیها را از هرگونه سردرگمی احتمالی درآورد.

اگر ظاهری چشمگیر تر را دوست دارید، سایه تیره را یک بار دیگر استفاده کنید. کانسیلر مایع در مواقعی که می‌خواهید یک لایه سبک را روی سطح زیادی از پوست خود اعمال کنید بهترین عملکرد را دارند. کانسیلر مایع همچنین برای کسانی که به دنبال ایجاد یک لایه‌ی نهایی مخصوصاً در نزدیکی چین و چروک ها مانند اطراف چشم و دهان هستند عملکرد خوبی دارند. از وسط صورت خود شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید و لایه اولیه مایع را مخلوط کنید. در هنگام پخش کردن این لایه در سطح پوست پخش می‌کنید مطمئن شوید که آن را کاملاً فشرده می‌کنید.

کاربرد این همه محصولات آرایشی چیست؟

چنانچه شما پوست روشن و سفیدی دارید و دوست دارید که پوستتان را تیره تر کنید بهتر است که از کرم ها با شماره ۴ به بالا استفاده کنید. بهتر است که رنگ کرم پودر شما برای روز به رنگ پوستتان نزدیک تر باشد و برای شب از کرم پودر هایی که دو درجه از پوستتان تیره هستند استفاده کنید. روش های زیادی برای دوام رژلب وجود دارد که ممکن از همه نتوانند به راحتی از آنها استفاده کنند، اما استفاده از کرم پودر یکی از بهترین روش ها برای دوام بیشتر رژلب شما میباشد. کرم پودر باعث فیکس شدن رژلب بر روی لب ها شده و باعث جلوگیری از لکه ای و پاک شدن آنها میشود.

آموزش آرایش صورت ۸ مرحله‌ای ساریسا

یادتان باشد با آرایش چشم غلیظ، از رژلب مات و کم‌رنگ و با آرایش چشم ملیح، رژ قرمز و پررنگ استفاده کنید. کرم پودر مناسب برای پوست‌های خشک دارای خاصیت رطوبت رسانی و مرطوب‌کنندگی است و کمک می‌کند تا کرم پودر روی پوست صورت شما تکه تکه نباشد و حالت ماسیدگی پیدا نکند. البته فراموش نکنید که بهترین نتیجه از کرم پودر را زمانی می‌گیرید که دو مرحله قبل زیر سازی پوست یعنی استفاده از کرم مرطوب‌کننده و پرایمر را به درستی رعایت کرده باشید. کانتورینگ تکنیکی است که اولین استفادۀ آن در گریم تئاتر است، اما امروزه در میان آرایشگران هم طرفداران ویژه‌ای دارد و جلوۀ فوق‌‌العاده‌ای به چهرۀ شما می‌بخشد.

تمام پرایمرها، برای رسیدن به بهترین نتیجه، به طور یکسان تولید نشده‌اند. بنابراین، بهتر است از پرایمری استفاده کنید که با پوست شما سازگار است. وقتی که پرایمر را تهیه کردید، طبق این آموزش آرایش صورت، آن را اعمال کنید. اگر پوست به خوبی آماده نشده باشد، نمی‌توانید به پایان کاری یکنواخت و جذاب دست یابید.

چطور رژگونه بزنیم؟

حالا قلم مو سایه چشم خود را درون سایه تیره تر فرو کنید و سپس به آن ضربه بزنید تا از هر مقدار اضافه آن بریزد. سایه روشن تر را روی کل پلک بمالید، از خط رویش مژه شروع کنید و دقیقاً بالای چاله پلک خود پایان دهید. خرید تعداد زیادی لوازم آرایشی هنر نیست این مهم است که لوازم شما کیفیت خوبی داشته باشند و این که بلد باشید از آن ها استفاده کنید. خیلی از دخترخانم ها فقط با تعداد ۴ یا ۵ قلم از وسایل آرایشی چهره زیبایی برای خود خلق میکنند.

برای یک آرایش طبیعی و ملایم روزانه نحوه آرایش و مرتب کردن ابروها نقش زیادی دارد. سعی نکنید ابروها را بسیار پهن‌تر، تیره‌تر یا روشن‌تر از آن چیزی که هستند نشان دهید. ابروها را به سمت بالا شانه کنید و نقاط خالی ابرو را با یک مداد همرنگ ابروهای‌تان پر کنید. بعد از مرطوب کردن پوست با کرم مرطوب کننده باید زیرسازی کنید. برای این کار بهتر است از یک BB کرم با پوشش متوسط و نه سنگین، استفاده کنید.

یکی از روش‌ها برای اینکه ریمل و مژه را پرحجم تر نشان دهید، بین دو لایه ریمل، مقداری پودر بچه به مژه‌ها بزنید. چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند. موقع ریمل زدن با براش ریمل، مژه‌های خود را از هم جدا کنید. براش را تکان دهید تا ریمل کاملا روی مژه را بگیرد و فقط قسمت‌های زیرین مژه را آغشته نکند. اگر قرار است از چند رنگ برای سایه زدن استفاده کنید، حتما رنگ‌ها و حاشیه آنها را با خوبی با هم ترکیب کنید. این مرحله باعث می‌شود که صورت‌تان بشاش‌تر و روشن‌تر از قبل به نظر برسد.