میثم عطر آرایشی آرایش لب رژ لب جامد-تهران میکاپ


تاریخ استفاده از رژ لب به تمدن‌های باستان مثل ایران، یونان و مصر باز می‌گردد. امروزه این محصول علاوه بر کاربرد همیشگی زیبایی، با داشتن آبرسان و مواد مغذی برای حفظ سلامتی پوست لب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به آماده سازی زیرساخت های لازم جهت حرکت بسوی عصر فناوری اطلاعات، فروشگاه اینترنتی زیبارو با هدف اطلاع رسانی جامع و ارائه بهترین محصولات بهداشتی و آرایشی تاسیس گردیده است. این رژ لب‌ها با ماندگاری بسیار طولانی مناسب کسانی است که می‌خواهند رژ لب‌هایشان پاک نشود. بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه. از طرفی میشه با استفاده از این محصول قبل از رژهای آرایشی دیگر، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا برد.

  • رنگدانه‌ها همان چیزی هستند که باعث ایجاد رنگ‌های مختلف می‌شوند.
  • پس از اینکه مقدار مناسبی از پرایمر لب را استفاده کردید باید کمی صبر کنید.
  • این نوع از رژ لب به نام رژ تیوپی نیز در بین مردم شناخته شده است.
  • همچنین می‌تواند رنگ چشمان شما را بهتر و آن‌ها را بزرگتر نشاند دهد.
  • برخی از رژ لب‌ها نه تنها با هدف زیبایی بلکه با هدف سلامت پوست لب تولید می‌شوند؛ یعنی دارای مواد مرطوب کننده و آبرسان به لب‌ها نیز هستند.
  • رژ های مایع انتخابی راحت و سریع برای استفاده روزانه در هر سنی می باشند.

برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند. برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند. رژ لب های معمولی با گذشت زمان و یا با خوردن و آشامیدن پاک می شود. در این حالت آن دسته از خانم هایی که دوست دارند همیشه آراسته باشند، مجبور هستند آرایش لب خود را تمدید کنند. این کار در طولانی مدت علاوه بر وقت گیر بودن، خسته کننده و آزار دهنده نیز می باشد.

پس از این که از رژ لب جامد استفاده کردید، متوجه خواهید شد که این رژ لب درخشندگی بسیار زیبا و خاصی به لب‌هایتان داده است. پس برای خرید رژ لب حتما از برندهای معروف آن را انتخاب کنید و همچنین از مراکز معتبر آن را سفارش دهید. با این کار محدوده لب را مشخص می‌کنید و مانع از مالیدن رژ بر روی پوست اطراف می‌شوید. شما مجبور نیستید این مرحله را انجام دهید اما این کار می‌تواند شکل نهایی را مشخص کرده و رژ را در محدوده مشخص نگه دارد.

انواع رژلب ها[ویرایش]

اگر قصد خرید انواع رژ لب جامد مات، براق، شاین دار یا آبرسان را دارید و دوست دارید مجموعه کاملی از رنگ‌ها و مدل‌ها را به صورت یک‌جا مشاهده کنید، حتما به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سر بزنید. در دیجی استایل می‌توانید زیباترین رنگ‌های رژ لب جامد از برترین برندهای مطرح ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب مشاهده کرده و با مطالعه نظرات کاربران دیگر نسبت به خرید خود مطمئن شوید. دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و … را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند. بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید.

استفاده از رژ لب به جز برای فقرا که توانایی خرید لوازم آرایش را نداشتند، جزئی از برنامه روزانه مردم شد. این رژ لب‌ها شباهت بسیاری به خط لب‌ها دارند اما با آن‌ها متفاوتند. این رژ لب‌ها از خط لب بزرگتر هستند و به راحتی می‌توانید با خود آن را حمل کنید. یکی از مزیت‌های این نوع رژ لب آن است که می‌توانید به عنوان خط لب نیز از آن استفاده کنید. یک محصول آرایشی حاوی رنگدانه، روغن، موم و نرم کننده که برای ایجاد رنگ، رطوبت و محافظت از لب‌ها استفاده می‌شود. اگر یک برق لب همراه خود داشته باشید می توانید در طول روز لب های مرطوب و براقی داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید به راحتی مشخصات و ویژگی‌های هر مدل را بررسی کنید. مدل‌های براق و نیمه براق برای استفاده روزانه بسیار مناسب هستند و ماندگاری معمولی دارند که به راحتی با استفاده از شوینده‌های مخصوص پاک می‌شوند. واقعیت این است که رژلب جامد همیشه ظاهری رسمی و مجلسی‌تر دارد و در نتیجه برای میهمانی‌ها مناسب‌تر است. بعضی افراد رژلب جامد را نمی‌پسندند زیرا این رژ، لب آنها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. شکلی که رژ لب پیدا می‌کند به واسطه حضور موم در ترکیبات آن است. در گذشته تنها از بیسوکس خالص به عنوان موم در ترکیب رژ استفاده می‌شد، اما امروزه از کارنائوبا نیز در ترکیب آن استفاده می‌شود.

رژ لب جامد نوت سری Mattemoist شماره 303

انواعی از رژ مایع نیز وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به طور مستقیم و بدون استفاده از برس روی اعمال کنید. در هر دوی این حالت‌ها، رژ حالتی خیس دارد و به راحتی می‌توانید آن را اعمال کنید. رژلب‌های مایع معمولاً حاوی مرطوب کننده‌هایی هستند که نمی‌گذارند لب‌ها خشک شوند. این نوع معمولاً به صورت براق یافت می‌شوند اما طیف وسیعی از رنگ‌ها و سایه‌های آن را می‌توانید در فروشگاه‌ها پیدا کنید.

اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود. راحت ترین و سریع ترین راه حل برای درمان خشکی، ترک و پوسته پوسته شدن لب ها، بالم لب است. بسیاری از افراد در فصول سرد سال دچار خشکی و ترک لب می شوند و استفاده از رژ لب برای درمان این مشکل کافی نیست.