مزووایت چیست مزایا و معایب کرم پودر دائم-تهران میکاپ


زمانی که به هر دلیل پوست شما دچار تغییر رنگ شد، لازم است تا از خنثی کننده‌های رنگ یا مکمل‌ها استفاده کنید. زمانی که تمام تلاش خود را برای مراقبت از پوست می‌کنیم، مواردی ما را از داشتن پوستی بی‌نقص، آن هم به صورت دائمی، دور می‌کند. تا چند سال قبل داشتن پوست بین‌نقص به صورت دائمی، تنها آرزویی دست‌نیافتنی باقی مانده بود. اما وقتی در سال ۲۰۱۳ یک شرکت لهستانی نتیجه سه سال تحقیقات علمی خود را در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی کرد، رویای همه ما به واقعیت نزدیک شد. اگر کنجکاو شده‌اید که اساس این تکنولوژی چگونه عمل می‌کند با این مقاله از رادیومدا همراه شوید تا به پاسخ سوال کرم پودر دائم صورت چه خطراتی دارد؟ بپردازیم.

  • به عبارتی، بدون کرم پودر دایمی نیز می تونین درصد بالایی از مشکلات لک، تیرگی، سیاهی زیر چشم، جای جوش و ک و مک و این قبیل رو بر طرف کنین.
  • رنگ پوست ناهموار، برخی پوست ها دارای ناهمواری هایی از جای جوش گرفته تا هر نوع ناهمواری دارند با انجام این روش اینگونه افراد با پوستی بسیار شفاف و صاف روبرو خواهند شد.
  • از آنجایی که این تزریق در لایه سطحی پوست انجام می‌شود، معمولاً بدون خون‌ریزی است.

سرم BB حاوی مواد ضد پیری، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌هاست که با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های نانو، به لایه‌های بالایی پوست تزریق می‌شود و کمک می‌کند تا پوست برای مدت‌زمان طولانی بهتر به نظر برسد. تزریق کرم پودر دائم یکی از تکنولوژی های بسیار مدرن و امروزی میباشد، که در واقع در سال ۲۰۱۳ به صورت عمومی وارد بازار شد که توسط یک شرکت لهستانی برای اولین بار به بازار عرضه گردید. در استفاده از روش کرم پودر دائم برای بر طرف کردن عیوب صورت از دستگاه میکرونیدلنیگ استفاده میشود. یکی دیگر از مواردی که بر هزینه مزووایت میتواند تاثیرگذار باشد استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ است. فقط یک متخصص پوست کاربلد می تواند شرایط و حساسیت های احتمالی پوستی شما را از نظر پزشکی به دقت بررسی کرده و ترکیب مناسب پوستتان را پیشنهاد دهد.

کرم پودر دائم ماتریژن روشن

با توجه به اینکه این روش باید گفت درباره که در صورت استفاده از مواد باکیفیت و ابزار استریل شده و انجام آن توسط فرد متخصص و آموزش‌دیده، حتی در طولانی‌مدت، ۱۰۰ درصد بی‌خطر است. همه محصولات در محدوده انتشار تدریجی اسید هیالورونیک با وزن مولکولی بالا و NCTF ، یک نرم کننده و از 55 ماده منحصر به فرد مورد استفاده در زیبایی درمانی مزوتراپی (درمان پزشکی متشکل از تزریق میکرو داخل پوست) تشکیل شده است. در غیر این صورت در صورتی که جوانب احتیاط رعایت نشود، انواع بیماری‌های پوستی می‌تواند بین اشخاص منتقل شود. با استفاده از این روش شما به مدت 6 تا 8ماه نیاز به استفاده از کرم پودر ندارید. روند فعلی به سمت روش‌های کم تهاجمی مانند تزریقات (بوتاکس ، پرکننده) و درمانهای پوستی با لیزر است. قیمت ها در این دو مرکز ارزان تر از مراکز مشابه می باشد و در عین حال کیفیت کار بسیار بالاست.

کرم پودر دائمی چیست؟

مرکز دکتر تاتو ایران، با مدیریت سرکار خانم دکتر سارا زرین فر، با بیش از 10 سال سابقه و تجربه، تخصصی ترین و جامع ترین مرکز در زمینه آموزش و انجام کلیهخدمات تاتو بدنو آرایش دائم صورت در ایران می باشد. رنگ پوست تیره، بله با این نوع آموزش می توانند کسانی که دارای رنگ تیره ای هستند از یک تا چند درجه پوست خود را روشن کنند و این از لحاظ اعتماد به نفس نیز برای افراد به خصوص خانم ها بسیار عالی به نظر می رسد. اثرات درمان فردی است و بسته به شرایط پوستی و مراقبت‌های بعد از درمان از فردی به فرد دیگر متفاوت است. در برخی از افراد ممکن است نتایج مطلوب بلافاصله بعد از اولین جلسه مشاهده شود. بااین‌حال BB کرم یک اثر تجمعی را در هر درمان، زیر پوست ایجاد می‌کند بنابراین شاید لازم باشد برای دستیابی به نتایج طولانی‌مدت، جلسات 2 تا 5 بار در فواصل 10 تا 14 روز تکرار شوند.

آیا کرم پودر دائم با عوارض جانبی همراه است؟

فیس آپ برای رفع تیرگی زانو، کشاله ران، گردن، زیر چشم و این موارد عالی جواب میده. برای افرادی که اهل تزریق مواد خارجی به پوست نیستن، فیس آپ بهترین گزینه هست. می تونین مواد آبرسان غیر تزریقی رو همزمان با فیس آپ استفاده کنین.

التهابات ایجاد شده باعث تحرک اپیدرم گردیده و این تحریک سلولی در نهایت به تولید رنگدانه‌هایی عمدتا تیره در پوست می‌انجامد. این رنگدانه‌ها پوست‌های مجاور را نیز درگیر ساخته و لک‌هایی را ایجاد می‌کنند که از بین رفتن آنها نیازمند زمان نسبتا طولانی می‌باشد. از جمله مواد مزووایت که به ایجاد PIH در پوست می‌انجامد می‌توان به پروپیل پارابن، عطر، سزکوئی ترپن ، پروپیلن گلیکول، سوربیتان اولئات ، متیل پارابن و فنوکسی اتانول اشاره داشت.

زمان انجام کرم پودر دائم با نیدل کردن سرم های قبل از نظام مجموعاً حدود ۶۰ دقیقه می باشد فواصل دو هفته ای برای نتیجه بهتر مورد نیاز است. یکی از جدیدترین تکنیک ها و روش هایی که برای زیبایی پوست به تازگی بین خانم ها رواج پیدا کرده است، کرم پودر دائم یا روش bb glow برای صورت می باشد. پیگمنت های طبیعی که توسط روش میکرونیدلینگ (با استفاده از سوزن های نانو بدون خونریزی) به لایه های پوست تزریق می شوند باعث شفافیت و زیبایی فوق العاده ای را برای پوست ایجاد می کند که بین 6-8 ماه ماندگاری دارد. کرم پودر های دائم حاوی مواد رطوبت بخش می باشند و ضمن آبرسانی موجب جلوگیری از ایجاد چین و چروک و همچنین جوانسازی پوست نیز می شوند. به یاد داشته باشید که پس از انجام این کار استفاده مداوم از ضدآفتاب های استاندارد و استفاده از کرم آبرسان و ترمیم کننده را فراموش نکنید.

دلیل این تفاوت محسوس در قیمت‌ها، مواردی نظیر استفاده از مواد مرغوب‌تر و میزان تبهر فردی است این کار را برایتان انجام می‌دهد. از جدی‌ترین عوارض روش مزووایت این است که پوست صورت شما با مواد کرم پودر دائم همانند یک جسم خارجی برخورد کرده و واکنش پوست به این مواد موجب بروز مشکلات پوستی جدی در پوست صورت شود. ممکن است شما روزانه زمان زیادی را صرف زدن کرم‌پودر، تجدید کردن آن و شست‌وشوی صورت کنید. چقدر خوب بود اگر همان ‌طور که در تبلیغات شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم، می‌توانستیم با داشتن کرم‌پودر دائم (مزووایت)، صورتی همیشه آرایش شده با جلوه‌ای صاف و زیبا داشت.

این دوره با اساتید مجرب و ارائه مدرک فنی حرفه ای در دترلند برگزار می شود. با تماس یا پیغام از قیمت اطلاع حاصل نموده و بعد مبلغ را واریز نمایید. مشاوران گلدن فیس، محصول، تجهیزات و … مورد استفاده شما را معرفی می نمایند. با مشاوران مجموعه گلدن فیس به روشهای پیغام در واتساپ و یا اینستا . نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این روش آرایشی و احکام شرعی آن بپردازیم.

برخی از افراد برای روشن سازی نواحی مختلفی پوست خود همچون زانوهای، آرنج و زیر گردن از این شیوه کمک می‌گیرند. تزریق کرم پودر دائم به پوست روشی برای روشن و صاف کردن همیشگی پوست است. در این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. تزریق کرم پودر همیشگی برخلاف کرم پودر معمولی منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و پوست می‌تواند همچنان تنفس کند. برخی پوست‌های حساس به الکل آلرژی دارند که خوشبختانه کرم پودر دائمی‌های الکل ندارد و برای این افراد دردسر ساز نیستند.