مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی


مطمئنا دوست ندارید که روی فک‌تان یک مرز واضح را به وضوح مشاهده کنید. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود. در صورتیکه می‌خواهید آرایش لبتان ماندگاری بیشتری داشته باشد می‌توانید قبل از انجام آرایش لب کمی پودر به لب‌های خود بزنید. توصیه می‌شود از رنگ‌های خیلی تیره یا خیلی متضاد با رنگ پوستتان نیز استفاده نکنید.

  • با پیشرفت هایی که در سال های اخیر در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور شاهد آن بوده ایم، برندهای متعددی در عرصه تولید گام نهادند که…
  • امروزه از آرایش صورت فقط برای آراسته‌تر کردن صورت استفاده نمی‌شود بلکه از آن می‌توان برای پوشاندن نقص‌های صورت نیز استفاده کرد.
  • به گونه ای که امروزه در جهان، شاهد حضور مدل های جدیدی از تکنیک ها و روش های آرایشی خانم هستیم.
  • برای اینکه به صورت‌تان حالت و عمق بدهید باید در آن سایه و روشن ایجاد کنید.

همه ما می ‌دانیم که مهم ‌ترین مرحله در روتین مراقبت از پوست، پاک کردن آرایش روزانه است! لوازم ‌آرایشی منافذ را می ‌بندد و در نتیجه باعث پیدایش جوش های سر سیاه می ‌شود، بنابراین باید با استفاده از پاک کننده ‌های آرایش به ‌خوبی پاک شوند. علاوه بر استفاده از این محصول، انتخاب نوع مناسب با توجه به نوع پوستتان بسیار مهم است…..

نحوه زدن رژگونه بستگی به نوع رژگونه مورد انتخاب شما دارد. رژگونه هم فرمول های مختلفی دارد که شامل پودری، کرمی و ژله ای (خمیری) می شود. در این مرحله بهتر است از اسپری فیکساتور استفاده کنید.

مدل آرایش صورت عروس مناسب شینیون بسته

در نهایت، از آنجایی که عرب ها از رنگ های تیره مانند قرمز و شرابی استفاده مینمایند، لب ها را بدون فراتر رفتن از خط لب رنگ کنید. با استفاده از پرایمر و بالم لب باید لب‌های خود را نرم و یکدست کنید. این کار باعث می‌شود که رژلب روی لب‌های شما مدت بیشتری دوام داشته باشد و زنده‌تر به نظر برسد. علاوه بر این، پرایمر و بالم لب باعث می‌شود که لب‌هایتان نرم‌تر باشند.

چه رنگ رژ لبی برای من مناسب‌تر است؟

به صورت کلی مدل آرایش عربی یا خلیجی، یکی از انواع سبک و مدل آرایش و میکاپ است که به صورت بسیار غلیظ بوده و تمام صورت را پوشش میدهد. در این سبک از میکاپ، با ایجاد رنگ های بسیار تند و غلیظ و مواد آرایشی بسیار زیاد، سعی در خودنمایی صورت فرد را دارد. به دلیل گرایش کلیه زنان جهان به سمت و سوی میکاپ و آرایش، صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی به طور چشمگیری رونق پیدا کرد.

از مرطوب کننده و پرایمر استفاده کنید و سپس از کرم پودر استفاده کنید. لب پایینی با رژ لب بزنید هنگام زدن رژ دقت کنید که رژتان از لب بیرون نزند. سایه ای نسبتا سبک در مرکز لب پایینی و لب بالایی بزنید و به خوبی پخش کنید یا می توانید با برق لبتان یک نقطه درست در وسط لبتان ایجاد کنید، سپس برق لب را از این نقطه پخش کنید.