لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop


لپ تاپ‌ برای کارهای گرافیکی در بازه‌های قیمتی مختلف تیر 1401 آداک | behtarin-laptop

سلام یه لپتاپ معرفی کنید برای کار های دانشجویی /ورد و پاور و پی دی افو اکسل / و برای بالا آوردن بازی پلی استیشن فوتبال و نگهداری عکس و فیلم و مشاهده آنها تا 20/25 میلیون . این لپتاپ گرافیکشم 130 واتە و از تمام توان گرافیک استفادە میکنە. بعضی جاها کە ننوشتن 120 هرتزیە و مدل 120 هرتزی اون درصد رنگی کامل رو ندارە. حتی بعد از 6-7 ساعت کار مداوم باز هم خیلی سریعە و افت پرفورمنسی نمیبینیم.

  • لپ تاپ Zenbook flip 15 q528eh یکی از محصولات قدرتمند برند ایسوس است که با طراحی شیک و زیبا به بازار عرضه شده است.
  • پردازنده مرکزی پنتیوم 44415U در کنار پردازنده گرافیکی اینتل HD، رم 4 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه داخلی، این محصول را برای انجام امور روزمره خانگی، اداری و مهندسی با پردازش پایین مناسب کرده است.
  • اندازه صفحه نمایشگر معمولا در ابعاد کلی لپ‌تاپ هم تاثیرگذار خواهد بود.
  • قوی ترین پردازنده‌های اینتل هستند که برای برنامه‌های سروری مختلف طراحی شده‌اند.
  • اگر میخواهید علاوه بر لپ تاپ با صفحه نمایش لمسی، یک تبلت هم داشته باشید، این دسته برای شما مناسب است.
  • در این بازه قیمتی لپ تاپ Lenovo مدل IdeaPad 5-M بهترین انتخاب است.

به نظر می‌رسد نخستین معیاری که باید مد نظر داشته باشید میزان هزینه‌ای است که قرار است برای خرید صرف کنید. لپ تاپ‌های بسیار گوناگونی در بازار هستند، اما اگر به طور دقیق مشخص کنید که قرار است چه مقدار هزینه کنید بسیاری از آن‌ها از دایره انتخاب شما بیرون می‌روند و کار شما برای انتخاب لپ تاپ ساده‌تر خواهد شد. اطلاع از قیمت لپ تاپ و بررسی مشخصات فنی آن دو مولفه مهم هنگام خرید هستند که با مراجعه به لینک می‌‍‌توانید در کمترین زمان بهترین مدل را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. یعنی شما می‌توانید معادل 1000 گیگابایت در لپ‌تاپتان فایل (عکس، فیلم، نرم‌افزار و…) ذخیره کنید. این لپ‌تاپ می‌تواند برای کسانی که دائما از کمبود فضا برای ذخیره‌ی فایل‌هایشان گلایه می‌کنند، بسیار مناسب باشد. چرا که پر کردن فضای 1 ترابایتی کار سختی بوده و حافظه‌ی لپ‌تاپ‌تان به این راحتی اشغال نمی‌شود.

کارت گرافیک

علاوه بر تماشای فیلم، HP 15-dw3033dx به لطف سخت افزار بروز می تواند در فعالیت های وب گردی و مالتی مدیا نیز مناسب باشد. قلب تپنده این محصول به Core i3-1115G4 مجهز شده که قادر است بسیاری از فعالیت های روزمره و بازی های روز را بدون مشکل پردازش کند. عموما لپ تاپ های زیادی را می توان به عنوان بهترین لپ تاپ برای وب گردی و تماشای فیلم معرفی کرد اما در صورتی که قصد انتخاب یک گزینه اقتصادی را داشته باشید، کار کمی سخت خواهد شد. تماشای فیلم و وب گردی، به منابع سخت افزاری زیادی نیاز ندارد، از این رو مهم ترین فاکتوری که در هنگام انتخاب باید در نظر بگیرید، کیفیت صفحه نمایش می باشد؛ سعی کنید لپ تاپ هایی با پنل IPS و رزولوشن Full HD را انتخاب کنید. طبیعتا از یک لپ تاپ انتظار دارید که در هر محیطی قابل استفاده باشد، از این رو ابعاد و وزن آن نیز فاکتوری تاثیر گذار بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی خواهد بود.

برای خرید بهترین لپ تاپ به چه نکاتی توجه کنیم؟

پردازنده Core i5 به همراه ssd سری M2 باعث میشه این لپ تاپ توی این بازه قیمتی کار شما رو از نظر کارهای گرافیکی و پردازشی لنگ تزاره! طراحی و کیفیت ساخت بالا به همراه پردازنده گرافیکی اختصاصی این لپ تاپ رو از همه نظر برای شما کامل میکنه. لپ تاپی با سخت افزار نسبتا ساده و قیمت مناسب، چیزی که است که تمام حسابدارها به آن نیاز دارند. برخلاف تصور شما برای خرید لپ تاپ مناسب حسابداری به بودجه زیادی ندارید و یک لپ تاپ ساده نیز کار شما را راه می‌اندازد. در این مقاله به معرفی و بررسی سخت افزاری بهترین لپ تاپ ها برای این رشته می‌پردازیم، پس اگر شما نیز قصد خرید لپ تاپ را دارید تا انتها با ما همراه باشید.