قیمت و خرید رژ لب جامد این چند-تهران میکاپ


اگر به یک رژ نیاز دارید که در هر مکانی همراهتان باشد، مدل مدادی بهترین انتخاب است. هنگام خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر نوع از آن را بررسی کرده و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی رژ لب‌ها هستند که تنوع بسیار زیادی در نوع و رنگ خود دارند. همچنین خرید رژلب تاثیر زیادی در آرایش شما دارد و انتخاب رنگ و بافت درست، می‌تواند چهره شما را از جهات مختلف تغییر دهد. این محصول توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود که هر کدام کارایی مختلفی دارند. مای در لاین بلک دایموند خود دارای 2 رژ لب جامد و 1 رژلب مایع مات است که می‌توانند جلوه‌ای مات و جذاب را به زیبایی شما با بهترین رنگ‌ها هدیه کنند.

  • فلورمار در فرمولاسیونرژ لب مدادی فلورمار از ویتامین E بهره برده است که از لب های شما در برابر اشعه های مضرر خورشید محافظت می کند.
  • این رژ لب جامد در رنگ هایی بسیار متنوع و کاربردی برای تمام سلیقه ها ارائه شده است.
  • به همین علت لازم است که همیشه یک رژ لب داخل کیف داشته باشید تا از آن استفاده کنید.
  • به طور کلی ارزان ترین و راحت ترین نوع از لحاظ استفاده، در بازار هستند.
  • اگر بخواهید لبتان را بزرگتر نشان دهید، می‌توانید از یک خط لب که همرنگ رژلبتان است استفاده کرده و روی قسمت بیرونی را با آن خط بکشید.

شکل اصلی آن به صورت جامد بوده و محبوبیت بالایی هم میان طرفداران دارد. طوری که بعد از معرفی رژلب مایع استفاده از آن کم نشد و تا کنون نیز فروش دارد. رژلب جامد در سه شکل مات و اکلیلی و براق موجود است و تنوع رنگی بالایی هم دارد که هر فرد متناسب با سلیقه شخصی خود می‌تواند آن را خریداری کند. این نوع معمولاً درون محفظه‌های لوله ای باریکی قرار دارند که به کمک یک اپلیکاتور با سری شبیه اسفنج می‌توانید آن را اعمال کنید.

برای این کار مداد را بر روی قسمت میانی لب بالایی قرار داده و به آرامی آن را به دو گوشه هدایت کنید. بهتر است که از یک خط لب با رنگی نزدیک به رنگ لبتان برای آرایش استفاده کنید. اگر رنگ درست رژ را انتخاب کنید، لبخند شما بهتر و زیباتر خواهد شد. با انتخاب رنگ‌های سردتر مانند آبی و یا بنفش می‌توانید رنگ زرد دندان‌هایتان را پوشش دهید. اگر دندان‌هایی زرد دارید از زدن رژ لب‌های با رنگ گرم تر خودداری کنید. برند مای دارای دو رژلب مایع لومینوس در 5 رنگ و پرفکشن مت در 12 رنگ با ماندگاری طولانی است.

شروع به کشیدن رژ لب کنید

این مدل هم برای مهمانی و هم در استفاده روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در فرمولاسیون انواع رژ لب جامد هیچ‌گونه مواد حساسیت‌زا یا روغن و پارابنی پیدا نخواهید کرد. در طرف مقابل، بعضی از این رژلب‌ها خاصیت نرم‌کنندگی و تقویت بافت لب را نیز دارند.

رژلب‌های با کیفیت را از کجا بخریم؟

رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند. رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند. موم نخل به دلیل نقطه ذوب بالای ماده اصلی از نظر تقویت رژ لب است. از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم. بالم لب محصولی برای محافظت از لب ها می باشد که در صنعت لوازم آرایشی به چوب جادو نیز شناخته می شود.

اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید. برای خرید رژ لب جامد از برندهای محبوبی همچون میبلین، مای، دوسه، کاپرا نیو، اسنس، آرکانسیل، گلدن رز و فلور مار از صفحه آرایش لب این‌چند دیدن فرمائید. فروشگاه اینترنتی این‌چند در بردارنده سبد متنوعی از رنگ‌‌ها و برندهای داخلی و خارجی رژ لب جامد است، بنابراین می‌توانید تنها با چند جستجوی ساده محصول مورد نیازتان را با قیمت‌ مناسب بیابید. از آنجایی که قیمت پایین برای هر محصولی گزینه‌ای اغوا کننده است این چند تلاش داشته تا محصولات خود را از میان برندهایی با کیفیت عرضه نماید تا مخاطبانش از بابت کیفیت محصول خود دغدغه‌ای نداشته باشید. اگر اصل و غیر اصل بودن رژ لب برایتان حائز اهمیت است تنها کافیست در پروفایل مخصوص هر محصول دقت کرده تا متوجه اورجینال یا های کپی بودن محصول مورد نظر شوید. فروشگاه اینترنتی رگا، مجموعه‌ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی را فراهم آورده تا نیاز شما همراهان گرامی را برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی را برآورده نماید.

ما در ادامه نحوه استفاده درست از رژ لب را به شما آموزش می‌دهیم تا همانند یک حرفه ای از آن استفاده کنید. لیپ استین‌ها ماندگاری بسیار بالایی دارند و نیازی نیست به طور مداوم نگران تمدید آن‌ها باشید. احتمالاً متوجه شده‌اید که رژلب‌های جامد قدرت پخش‌کنندگی بهتری دارند، آسان‌تر پاک می‌شوند و برای پاک کردن آن‌ها نیازی نیست لب‌هایتان را به‌زحمت بیندازید. در کنار این‌ها، شما با داشتن چندین رنگ از رژلب‌های جامد می‌توانید ترکیب فوق‌العاده‌ای را بیافرینید که با دیگر مدل‌های رژلب چنین امکانی را نخواهید داشت. حال که با محبوب ترین محصول آرایشی بیشتر آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر بیشتر محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

همه آنها برای تمام افراد مناسب نیستند و بسته به نوع پوست، بزرگی و یا کوچکی لب و نیز مکانی که قرار است در آن حاضر باشید (به طور مثال مهمانی، کار و …) انتخاب‌های متفاوتی پیش روی شما است. هدف اصلی ما جلب رضایت شما می‌باشد و برای نیل به این هدف، محصولات اورجینال و‌ با‌کیفیت را از معتبرترین منابع تامین کرده و در اختیارتان قرار می‌دهیم. امیدواریم که همراه ما خریدی آسان، امن و لذت بخش را تجربه کنید و با پیشنهادات و انتقادات خود باعث ارتقا و پیشرفت ما باشید. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. امروزه استفاده از این ماده سرطان زا بسیار کاهش یافته و اگر شما خرید رژ لب را محدود به برند های معتبر کنید، از خطر این ماده در امان خواهید بود.

البته ممکن است پس از صرف غذا به ترمیم بعضی از قسمت های رژ لب نیاز داشته باشید اما قسمت های بیشتری از رژ بدون تغییر باقی خواهد ماند. تینت لب یا رنگ لب شاید در نگاه اول ناخوشایند و کثیف کاری به نظر بیاید اما با اولین استفاده متوجه خواهید شد کاملا اشتباه می کردید. تینت لب در واقع همان کار رژ لب را انجام می دهد با این تفاوت که رنگ تینت لب واقعی تر و طبیعی تر از رژ است. رنگ و پیگمنت های تینت لب قوی بوده و چند ثانیه پس از استفاده جذب لب می شود. برخی از رژ لب ها نیز ممکن است همه ویژگی های بالا را یکجا در خود داشته باشد. در ادامه این مقاله از سایت دکتر فارمو به بررسی و معرفی ویژگی ها و کاربرد 20 مدل مختلف از رژ لب خواهیم پرداخت.

شما در زمان خرید رژ لب با دو نوع جامد و مایع مواجه خواهید بود. خرید رژ لب جامد از قدمتبیشتری برخورداد بود و طرفداران بسیار بیشتری نیز دارد. پس خوب است قبل از خرید رژ لب مورد نظر خود، به نوع آن نیز دقت کنید. امروزه با توجه به پیشرفت صنعت تولید محصولات آرایشی و افزایش سطح آگاهی مردم، می‌دانیم سرب یکی از مواد مضر موجود در رژ لب هاست که از عوامل ایجاد سرطان می‌باشد و برای بدن بسیار مضر است. متاسفانه در تولید اکثر رژ لب‌ها از این ماده استفاده می‌شد تا زمانی که با آگاهی مردم از خطرات این ماده، تولید کنندگان محصولات آرایشی نیز، رژ لب‌هایی بدون سرب را ارائه دادند. رژ لب‌های جامد نیز با داشتن رنگدانه‌های قوی به راحتی بر روی پوست لب پخش می‌شود و ماندگاری مناسبی نیز دارند.