قیمت و خرید رژ لب جامد این چند-تهران میکاپ


برای خرید اینترنتی مداد لب و یا رژ لب می‌توانید با استفاده از کد رنگ، به راحتی محصول مورد نظرتان را تهیه کنید. بهتر است به سراغ فروشگاه‌های اینترنتی معتبر بروید که محصول با کیفیت را عرضه می‌کنند. شناخت ویژگی‌ها و کارایی هر مدل به شما کمک می‌کند تا متناسب با نیازتان انتخاب خوبی داشته باشید.

  • اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است.
  • شما می‌توانید رژلب مورد علاقه تان را به عنوان رژ گونه و نیز سایه چشمتان استفاده کنید.
  • اگر نمی خواهید از درخشندگی رژ صدفی کاسته شود ممکن است نیاز به تمدید آن داشته باشید.

البته ممکن است پس از صرف غذا به ترمیم بعضی از قسمت های رژ لب نیاز داشته باشید اما قسمت های بیشتری از رژ بدون تغییر باقی خواهد ماند. تینت لب یا رنگ لب شاید در نگاه اول ناخوشایند و کثیف کاری به نظر بیاید اما با اولین استفاده متوجه خواهید شد کاملا اشتباه می کردید. تینت لب در واقع همان کار رژ لب را انجام می دهد با این تفاوت که رنگ تینت لب واقعی تر و طبیعی تر از رژ است. رنگ و پیگمنت های تینت لب قوی بوده و چند ثانیه پس از استفاده جذب لب می شود. برخی از رژ لب ها نیز ممکن است همه ویژگی های بالا را یکجا در خود داشته باشد. در ادامه این مقاله از سایت دکتر فارمو به بررسی و معرفی ویژگی ها و کاربرد 20 مدل مختلف از رژ لب خواهیم پرداخت.

خرید انواع رژ لب جامد

ما در ادامه نحوه استفاده درست از رژ لب را به شما آموزش می‌دهیم تا همانند یک حرفه ای از آن استفاده کنید. لیپ استین‌ها ماندگاری بسیار بالایی دارند و نیازی نیست به طور مداوم نگران تمدید آن‌ها باشید. احتمالاً متوجه شده‌اید که رژلب‌های جامد قدرت پخش‌کنندگی بهتری دارند، آسان‌تر پاک می‌شوند و برای پاک کردن آن‌ها نیازی نیست لب‌هایتان را به‌زحمت بیندازید. در کنار این‌ها، شما با داشتن چندین رنگ از رژلب‌های جامد می‌توانید ترکیب فوق‌العاده‌ای را بیافرینید که با دیگر مدل‌های رژلب چنین امکانی را نخواهید داشت. حال که با محبوب ترین محصول آرایشی بیشتر آشنا شدید، می توانید با اطمینان خاطر بیشتر محصول مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

شما در زمان خرید رژ لب با دو نوع جامد و مایع مواجه خواهید بود. خرید رژ لب جامد از قدمتبیشتری برخورداد بود و طرفداران بسیار بیشتری نیز دارد. پس خوب است قبل از خرید رژ لب مورد نظر خود، به نوع آن نیز دقت کنید. امروزه با توجه به پیشرفت صنعت تولید محصولات آرایشی و افزایش سطح آگاهی مردم، می‌دانیم سرب یکی از مواد مضر موجود در رژ لب هاست که از عوامل ایجاد سرطان می‌باشد و برای بدن بسیار مضر است. متاسفانه در تولید اکثر رژ لب‌ها از این ماده استفاده می‌شد تا زمانی که با آگاهی مردم از خطرات این ماده، تولید کنندگان محصولات آرایشی نیز، رژ لب‌هایی بدون سرب را ارائه دادند. رژ لب‌های جامد نیز با داشتن رنگدانه‌های قوی به راحتی بر روی پوست لب پخش می‌شود و ماندگاری مناسبی نیز دارند.

کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. اولین رژ لب مدرن آرایشی در نمایشگاه جهانی آمستردام در سال 1883 معرفی شد و در سال 1884 زمانی که عطرسازان پاریسی شروع به فروش رژ لب کردند، به طور گسترده در دسترس قرار گرفت. بسیاری افراد نگران پوسته پوسته شدن لب‌های خود پس از استفاده از این نوع رژ لب هستند اما جالب است بدانید اگر از برندهای معتبر این محصول را تهیه کنید نه تنها بر روی لب پوسته پوسته نمی‌شود، بلکه آن را آبرسانی نیز می‌کند.

رژ لب جامد کالیستا مدل Color Rich شماره L55

اگر به یک رژ نیاز دارید که در هر مکانی همراهتان باشد، مدل مدادی بهترین انتخاب است. هنگام خرید اینترنتی رژ لب می‌توانید ویژگی‌های هر نوع از آن را بررسی کرده و مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی رژ لب‌ها هستند که تنوع بسیار زیادی در نوع و رنگ خود دارند. همچنین خرید رژلب تاثیر زیادی در آرایش شما دارد و انتخاب رنگ و بافت درست، می‌تواند چهره شما را از جهات مختلف تغییر دهد. این محصول توسط برندهای مختلفی تولید و عرضه می‌شود که هر کدام کارایی مختلفی دارند. مای در لاین بلک دایموند خود دارای 2 رژ لب جامد و 1 رژلب مایع مات است که می‌توانند جلوه‌ای مات و جذاب را به زیبایی شما با بهترین رنگ‌ها هدیه کنند.

رژ لب جامد شون سری Aqua Charming شماره A32

رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند. رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند. موم نخل به دلیل نقطه ذوب بالای ماده اصلی از نظر تقویت رژ لب است. از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم. بالم لب محصولی برای محافظت از لب ها می باشد که در صنعت لوازم آرایشی به چوب جادو نیز شناخته می شود.

اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید. برای خرید رژ لب جامد از برندهای محبوبی همچون میبلین، مای، دوسه، کاپرا نیو، اسنس، آرکانسیل، گلدن رز و فلور مار از صفحه آرایش لب این‌چند دیدن فرمائید. فروشگاه اینترنتی این‌چند در بردارنده سبد متنوعی از رنگ‌‌ها و برندهای داخلی و خارجی رژ لب جامد است، بنابراین می‌توانید تنها با چند جستجوی ساده محصول مورد نیازتان را با قیمت‌ مناسب بیابید. از آنجایی که قیمت پایین برای هر محصولی گزینه‌ای اغوا کننده است این چند تلاش داشته تا محصولات خود را از میان برندهایی با کیفیت عرضه نماید تا مخاطبانش از بابت کیفیت محصول خود دغدغه‌ای نداشته باشید. اگر اصل و غیر اصل بودن رژ لب برایتان حائز اهمیت است تنها کافیست در پروفایل مخصوص هر محصول دقت کرده تا متوجه اورجینال یا های کپی بودن محصول مورد نظر شوید. فروشگاه اینترنتی رگا، مجموعه‌ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی را فراهم آورده تا نیاز شما همراهان گرامی را برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی را برآورده نماید.