قیمت و خرید ارز دیجیتال متیک یا ماتیکMATIC- صرافی آنلاین اکسبیتو


رایااکسچنج صرافی معتبر در زمینه ارز های دیجیتال است که با هدف ایجاد بستری امن برای تبادل ارز های دیجیتال در سال 1398 شروع به فعالیت کرده است . از بزرگ ترین اهداف صرافی آنلاین رایااکسچنج سرعت در تبادل ارز ها می باشد . تعداد واحدهای در گردش پالیگان MATIC هم اکنون 8,868,740,690 واحد است این یعنی چه تعداد واحد MATIC در بازار و در دست مردم گردش می‌کند. مثلا دارایی‌های قفل شده که تاثیری روی قیمت بازار نمی‌گذارند جزو واحدهای در گردش محاسبه نمی‌شوند. Kanani یک توسعه دهنده و مهندس بلاکچین است که در حال حاضر به عنوان مدیر عامل Polygon فعالیت می کند.

  • غالبا توسعه دهندگان و پروژه ها در پی ایجاد راه حل های مقیاس بندی خود در اکوسیستم اتریوم هستند.
  • لازم به ذکر است که در حال حاضر ارز پالیگان از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است و توکن ماتیک در اکثر صرافی های معتبر ایرانی ارزهای دیجیتال موجود است.
  • این سؤالی است که نه تنها در خرید ماتیک که در خرید هر ارز دیگری، باید از خود بپرسید.
  • اگر این پیش ‌بینی درست باشد، سودی ۲۲۵ درصدی در انتظار سرمایه ‌گذاران پالیگان است.
  • این کیف پول با سیستم های لینوکس و اندروید قابل اجرا است و کاربری اسانی دارد که برای افراد مبتدی یک کیف پول بسیار مناسب است.

مجموعه پی ام ایکسچنج هیچ گونه کارمزد دلاری و کارمزد خدمات از کاربر دریافت نمیکنید و تمامی قیمت ها با قیمت مارکت جهانی محاسبه میگردد. ارز ماتیک کار خود را با قیمت 0.003 شروع کرد و تا سال 2021 به قیمت تقریبی2.63$ دست یافت. برای تحلیل ماتیک و مشاهده قیمت لحظه ای ارز ماتیک میتوانید از نمودار ماتیک در بالای صفحه استفاده نمائید. برای نگهداری ارز ماتیک شما میتوانید از دو دسته کیف ها استفاده نمائید . رایان‌شان آدامز، سرمایه گذار و کارافرین در حوزه ارزهای دیجیتال که در حال حاضر در Bankless مشغول به کار است.

نحوه فروش در والکس

در فوریه 2021، راه‌حل مقیاس پذیری لایه 2 Ethereum Matic Network با نام تجاری Polygon ارائه شد. پول نو همراه شماست تا تجربه‌ای مطلوب از خرید متیک و سایر ارزهای دیجیتال داشته باشید. ما در پول نو امکان خرید و فروش پالیگان را با استفاده از کیف پول شخصی فراهم کرده‌ایم تا هیچ گونه نگرانی بابت به خطر افتادن امنیت دارایی‌ها نداشته باشید. در هر مرحله از فرایند خرید و فروش در کنار شماییم و در صورتی که پرسشی داشته باشید پشتیبانی پول نو همواره در دسترس و پاسخگوی شماست. کیف پول ترزور که در سال 2018 به بازار عرضه شد دارای صفحه لمسی ، تأیید صحت معاملات ، قفل و چندین امکانات دیگر است. این کیف پول با سیستم های لینوکس و اندروید قابل اجرا است و کاربری اسانی دارد که برای افراد مبتدی یک کیف پول بسیار مناسب است.

نحوه خرید ماتیک

بنیان‌ گذاران پالیگان اعلام کرده‌اند که این ارز روزی جزو سه ارز بزرگ دنیای ارزهای دیجیتال خواهد بود. ارز دیجیتال ماتیک MATIC، شکلی از دارایی دیجیتال می باشد که به صورت توکن بر روی پلتفرم محبوب Polygon ایجاد شده است. این پلتفرم در گذشته با نام Matic Network شناخته می شد اما اخیرا به نام پالیگان تغییر یافته.

قبل از آنکه بهخرید ماتیک بپردازید احتمالا میخواهید بدانید ماتیک یا پالیگان چیست؟ ارز ماتیک یکی از 20 ارز برتر بازار کریپتو است. آیا خرید ماتیک گزینه خوبی برای شروع سرمایه گذاری است؟ ارزهای دیجیتال همیشه در معرض نوسانات جدی هستند؛ این به ویژه در مورد ارز متیک صادق است. شما هم برای تعامل با برنامه‌های دیفای در اتریوم گَس بالایی پرداخت کرده‌اید؟ خبر خوب اینکه شما تنها نیستید. ارزدیجیتال ماتیک MATIC یک توکن مبتنی بر اتریوم می باشد که با هدف بهبود قابلیت همکاری بین بلاک چین اتریوم و شبکه‌های سازگار ایجاد شده است. درواقع یک پلتفرم بلاکچین ایده آل که شبکه Matic تراکنش های ارزان تر و سریع تری را ارائه می دهد و پیچیدگی های موجود در اکوسیستم غیر متمرکز را حذف می کند.