قیمت و خرید ارز دیجیتال متیک یا ماتیکMATIC- صرافی آنلاین اکسبیتو


از طرفی تعداد ارزهای دیجیتال نیز با شتابی فراوان در حال بیشتر شدن است. در نتیجه لازم است پیش از اقدام به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال راجع به این بازار و هر یک از ارزهای خاص آن به طور کامل به کسب اطلاعات بپردازید. همانطور که یک سرمایه گذاری هوشمندانه در ارزهای دیجیتال می تواند سود کلانی را نصیب شما کند، به همان نسبت خرید رمز ارزهای بی ارزش نیز می تواند سرمایه شما را به باد دهد. تا پایان ماه اکتبر، روند قیمت ارز دیجیتال ماتیک MATIC به بالاترین ارزش خود یعنی ۲٫۱۳ دلار رسید.

  • پس از گذر سال ها و توسعه شبکه های مختلف بلاک چین از جمله اتریوم و قرارداد های هوشمند، رمز ارز پالی گان یا ماتیک نیز به بازار عرضه شد.
  • دنیای ارز متیک با پلتفرم پالی گان عجین شده است و برای آشنایی با رمز ارز MATIC باید با این شبکه هم به خوبی آشنا شد.
  • از سوی دیگر استفاده از چهارچوب پلاسما در توکن ماتیک، به شبکه آن کمک می کند به صورت یکپارچه و بسیار سریع با برنامه های غیر متمرکز تعامل ایجاد شود.
  • در ادامه به دورنمای آینده این ارز و پیش بینی رشد متصور برای آن و همچنین جزئیات مربوط به خرید آن می پردازیم.
  • صرافی پینگی به عنوان بازار مطمئن رمز ارزها در ایران امکان خرید و فروش تمای ارزهای دیجیتال در بستر صرافی آنلاین با کارمزد مناسب را فراهم کرده است.

بهترین و ساده‌ترین راه برای خرید رمزارز ماتیک استفاده از یک صرافی معتبر و امن است. کاربران ایرانی می‌توانند این ارز دیجیتال را از صرافی ایرانی اکسبیتو خریداری کنند. برای این کار می‌توانید یک حساب کاربری در سایت اکسبیتو ایجاد کنید و سپس حساب خود را شارژ کنید. بعدازآن می‌توانید یک کیف پول ارز دیجیتال را به صرافی اکسبیتو متصل کنید تا ارزهای دیجیتال خود را در آن ذخیره کنید.

چه کیف پولی برای نگهداری پالیگان مناسب است؟

امکان خرید ماتیک با قیمت دلخواه نیز در بخش خرید و فروش حرفه‌ای فراهم شده است. در این قسمت می‌توانید قیمت موردنظر خود را برای خرید متیک وارد کرده و ارزهای دیجیتال را بر اساس استراتژی شخصی خود معامله کنید. قیمت متیک امروز ۳ آذر ۱۴۰۱ برابر با 30,606.00 تومان معادل 0.85 تتر در بازار والکس، همگام با بازار جهانی معامله می‌شود. دنیای ارز متیک با پلتفرم پالی گان عجین شده است و برای آشنایی با رمز ارز MATIC باید با این شبکه هم به خوبی آشنا شد. ارز متیک که حالا به عنوان توکن بومی شبکه Polygon شناخته می‌شود، به صورت مشخص برای تسهیل مبادلات این پلتفرم طراحی شده است و می‌توان در مورد سرمایه‌گذاری و پرداخت هزینه تراکنش‌ها روی آن حساب باز کرد. شبکه پالی گان، پیش از این با عنوان Matic Network شناخته می‌شد و حالا تغییر عنوان داده است.

از جمله مزایای مهم ارز دیجیتال ماتیک می توان به این موارد اشاره نمود:

این فناوری منحصر به فرد، به هر زنجیره جانبی پالیگان اجازه می دهد تا حداکثر 65،536 تراکنش در هر بلاک پردازش شود. از نظر تجاری، زنجیره های جانبی پالی گان از نظر ساختاری برای حمایت از انواع پروتکل های مالی غیرمتمرکز موجود در اکوسیستم اتریوم طراحی شده اند. در حالی که در حال حاضر پالی گان تنها از زنجیره پایه اتریوم پشتیبانی می کند، اما این شبکه بر اساس پیشنهادات و اجماع جامعه قصد دارد پشتیبانی از زنجیره های پایه دیگر را نیز گسترش دهد. این می تواند پالی گان را به یک پلتفرم بلاکچینی غیرمتمرکز لایه دوم بدل کند. اگر قصد فروش ارز دیجیتال matic را دارید، صرافی اکسبیتو بهترین گزینه برای فروش ارزهای دیجیتال شماست. برای این کار باید وارد حساب کاربری خود در سایت اکسبیتو شوید و به قسمت فروش ارزهای دیجیتال بروید.

این سهم نشان می‌دهد که MATIC چه درصدی از کل بازار را در میان دیگر ارزها در اختیار دارد. با تحلیل دامیننس پالیگان و بررسی کاهش یا افزایش آن متوجه می‌شوید که میزان سرمایه‌گذاری روی این ارز دیجیتال افزایش داشته یا کاهش یافته است. کیف پول سخت افزاری لجر نانو اس که یک کیف پول سخت افزاری است که از ارز ماتیک پشتیبانی میکند علاوه بر پشتیبانی از ارز ماتیک از ارزهای مانند بیت کوین , اتریوم و پولکادات نیز پشتیبانی میکند. توجه داشته باشید پس از ورود به ربات بر روی گزینه خرید و فروش کلیک نمائید ، ارز مبدا را بر روی تومان و ارز مقصد را بر روی ماتیک بگذارید .

لازم به ذکر است که علاوه بر همه سیستم‌های امنیتی موجود در پالی گان، مکانیزم‌های تقلب‌زدایی، سیستم بازرسی دقیق و سیستم ۲ لایه این شبکه به تأمین امنیت آن منجر خواهند شد. بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد.