قیمت لحظه ای پالی گان ماتیک + نمودار قیمت ️ آذر 1401


اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود، پالی گان به یک سیستم غیر متمرکز با برخورداری از دو لایه بلاک چین تبدیل خواهد شد. ارز متیک با توجه به اینکه بر اساس شبکه اتریوم بنا شده است، یک توکن از نوع ERC-20 است که امنیت شبکه خود را هم از همین طریق تأمین می‌کند. از ارز متیک برای تسهیل اکوسیستم پرداخت در پالی گان استفاده می‌شود؛ این ارز دیجیتال هم‌اکنون به عنوان شاهرگ هزینه‌های تراکنش در سیستم پالی گان محسوب می‌شود. پالی گان به نوعی ساختار پلاسما و معماری اثبات سهام را ترکیب می کند.

  • معامله ارزهای دیجیتال نیاز به ارائه مدارک و کاغذ بازی های وقت گیر ندارد، بازار آن به صورت شبانه روزی دایر است و رشد و سقوط قیمت ها تابع هیچ سقف و محدودیتی نیست.
  • ناگفته نماند که تیم توسعه‌ دهنده پالی گان محدود به این سه نفر نیست و این سه، به‌عنوان رهبر تیم توسعه ‌دهنده پالیگان فعالیت می‌کنند.
  • برای آشنایی بیشتر با این رمز ارز می‌توانید مقاله متیک چیست؟ را از بلاگ والکس بخوانید.
  • در چنین شرایطی، حضور بستری برای ارتباط سریع‌تر این پلتفرم‌ها با یکدیگر و افزایش مقیاس پذیری اتریوم به شدت موردنیاز بود؛ بنابراین، پلتفرم پالیگان به وجود آمد.
  • این فناوری منحصر به فرد، به هر زنجیره جانبی پالیگان اجازه می دهد تا حداکثر 65،536 تراکنش در هر بلاک پردازش شود.
  • این تغییرات، افکار عمومی را به پروژه جلب کرد و پالیگان موفق شد اعتماد سرمایه ‌گذاران زیادی را به دست بیاورد.

توکن ماتیک با هدف افزایش مقیاس پذیری ارز دیجیتال اتریوم به وجود آمده و در توسعه زیرساخت اتریوم نقش مهمی را ایفا می کند. به همین ترتیب شما می توانید با استفاده از شبکه ماتیک، معاملات مبتنی بر بلاک چین اتریوم را تنها در چند ثانیه انجام داده و از مقیاس پذیری بالای شبکه لذت ببرید. همچنین توکن ماتیک با استفاده از زنجیره های جانبی پلاسما شبکه ای امن و کاربر پسند را ارائه می دهد که همکاری بین شبکه و برنامه های غیر متمرکز Dapp را بهبود می بخشد. در واقع به کار گرفتن پلاسما در پلتفرم Polygon باعث دسترسی آسان توسعه دهندگان با برنامه های Dapp شده و ایجاد این برنامه ها را یکپارچه ساخته است.

چه مقدار توکن متیک (MATIC) در گردش است؟

چنانچه در امر خرید ارز ماتیک با مشکل مواجه شدید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول در ربات مراجعه کنید . شما میتوانید از 3 روش ارز دیجیتال ماتیک را از مجموعه “پی ام ایکس چنج ” با قیمتی منصفانه و بدون کارمزد خریداری نمائید. از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد. صرافی CoinTigerاز نظر حجم معاملات در خرید و فروش ماتیک برترمی باشد .

قیمت ارز های دیجیتال

مجموعه “پی ام ایکس چنج” تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و تمامی فعالیت‌های آن در چهارچوب قوانین صورت خواهد گرفت. علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است. آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است. این حجم از تراکنش، نشان‌دهنده فعالیت سازمان‌های بزرگ در پلتفرم پالیگان است. این ارز سال ۲۰۲۱ را با قیمت ۰.۰۱۷۸ دلار شروع کرد و در ماه می به قیمت ۲.۶۲ دلار رسید. این صعود چشمگیر قیمت ماتیک، نظر بسیاری از سرمایه‌ گذاران و تحلیلگران را به پلتفرم پالیگان جلب کرد و باعث شد عده زیادی روی خرید ماتیک سرمایه گذاری کنند.

نحوه خرید ماتیک

به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند. نکته مهمی که در این بخش باید به آن اشاره شود، این است که توکن‌های رمز ارز متیک به صورت ماهانه ارائه و عرضه می‌شوند. ناگفته نماند که میزان عرضه کل ارز متیک هم برابر با ۱۰ میلیارد MATIC است که برابر با محدودیت عرضه آن خواهد بود. ارز متیک باعث می‌شود که شبکه‌های مختلف بلاک چین با شبکه اتریوم سازگار و هماهنگ شوند. در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال ماتیک خواهیم پرداخت.