قیمت لحظه ای ماتیک پالیگان + نمودار تحلیل تکنیکال-تهران میکاپ


با این حال تغییر ساختار و عملکرد شبکه پالیگان با هدف بهبود مشکلات اتریوم، و همچنین ورود پلتفرم‌هایی نظیر سوشی‌سواپ و آوی، ماتیک کوین یک جهش ۹۰۰۰ درصدی را تنها در نصف سال جاری تجربه کرده است. در بازار معاملاتی یا همان رمزینکس تریدر سفارش خرید پالی‌گان خود را به دو صورت سفارش خرید محدود سفارش خرید سریع ثبت کنید. سفارش‌گذاری با قیمت مدنظر خود در بازار، سفارش محدود و ثبت سفارش بر اساس قیمت تعیین شده توسط فروشندگان، سفارش سریع است. کارمزد معاملات خرید پالی‌گان در رمزینکس به صورت درصد از هر دو طرف معامله یعنی سفارش‌دهنده (کسی که سفارش را ثبت می‌کند) و سفارش‌پذیر (کسی که سفارش را تکمیل می‌کند) دریافت می‌شود.

بسیاری از تحلیل گران قیمت متیک را به دلیل تاثیرات عملکرد فوق العاده بلاکچین آن و ارائه یک زیر ساخت بسیار مناسب برای قراردادهای هوشمند بلاکچین اتریوم ، بسیار صعودی پیش بینی کرده اند. عموم افراد فعال در بازار ارز دیجیتال، شاهد سرعت باورنکردنی رشد قیمت توکن MATIC از سال 2019 با رشد قیمتی بیش از درصد بوده اند. اگرچه متیک در سال 2020 روندی بسیار کم نوسان را تجربه کرده است، اما سال 2021 شروع یک بولران بزرگ برای قیمت متیک بوده است. هدف اصلی از ایجاد پلتفرم پالیگان، کاهش هزینه های بالای اتریوم و در کنار آن مقیاس بندی پروژه ها و شرکت های رمزنگاری شده است. کاربران با در اختیار داشتن این توکن می‌توانند در امور اداری شبکه شرکت کنند و حق رای داشته باشند.

  • در صورت تایید انتقال و دریافت Matic Network توسط سیستم اینانس مبلغ فاکتور شده در بازه زمانی ده دقیقه تا 24 ساعت به کارت بانکی انتخاب شده واریز خواهد شد.
  • هرچند کیف پول‌های نرم‌افزاری و تحت وب مانند متامسک، تراست ولت، مای اتر ولت و… نیز از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید برای نگهداری رمزارز ماتیک از آن‌ها استفاده کنید.
  • سپس دسترسی کاربر به این توکن‌ها در شبکه پالیگن آزاد می‌شود و می‌تواند از طریق آن با اپلیکیشن‌ها و امور مالی غیرمتمرکز در شبکه اتریوم تعامل برقرار کند.
  • ارز دیجیتال Polygon با نماد MATIC در واقع توکن Polygon Blockchain است که عملیات خودمختار و کاربردی اکوسیستم غیرمتمرکز را محقق می‌کند.

بعد از پرداخت و ثبت سفارش خرید ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) در اینانس پس از حداکثر 5 دقیقه ارز دیجیتال پالی گان (ماتیک نتورک) را در کیف پول خود دریافت خواهید کرد. اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد. توجه کنید که قبل از خرید پالی گان (ماتیک نتورک) احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Matic Network خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست. انتقال matic به کیف پول شما 24 ساعته و حتی در روز های تعطیل بصورت آنی انجام میپذیرد. علاوه بر امکان خرید Matic Network در اینانس بیش از 1000 ارز دیجیتال دیگر نیز امکان خرید دارن که با مراجعه به خرید ارز دیجیتال میتوانید لیست این ارز ها را مشاهده نمایید. با طی کردن مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارزپایا، می‌توانید در محیطی امن و ساده از خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله خرید ماتیک لذت ببرید.

لیست صرافی های پالی گان (ماتیک)

از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد. با توجه به لایه های امنیتی قوی این پلتفرم و توسعه عظیم آن، پیشبینی می شود قیمت ماتیک در آینده افزایش یافته و با رشد خوبی که تجربه خواهد کرد به رمز ارز های برتر جهان اضافه خواهد شد. بانک جی‌پی مورگان در گزارش جدید خود عنوان کرد پس از آنکه بسیاری از سرمایه‌گذاران در کف قیمتی مشغول خرید شدند، نتیجه گرفته است که بازار ارزهای دیجیتال در آمریکا ویژگی‌هایی همچون «رفتار گله‌ای» از خود نشان می‌دهد. چی‌پی مورگان در این گزارش نوشت که انتقال ارزهای دیجیتال در آمریکا عمدتاً هنگام رشد قابل‌توجه قیمت‌ها اتفاق افتاده است. طبق بررسی‌های صورت گرفته درباره ارز دیجیتال ماتیک باید گفت که این ارز توانسته است مقاومت‌های مهم را بشکند و به سطح خوبی برسد.

بازار و قیمت پالی گان

در اواخر سال 2023 و شروع سال 2024، میتوان انتظار داشت با شروع Halving بیت کوین، بازار ارز دیجیتال پس از گذشت از یک زمستان نزولی وارد بولرانی جدید شود. پس از این فراز و نشیب روند صعودی جدید برای قیمت ارز متیک آغاز شده است و سقف قیمتی 2.9 دلار ثبت شده است و سرمایه گذاران را مجاب به تحلیل برای بهترین ناحیه قیمتی برای خرید کرده است. Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal در سال 2017 موفق به بنیان گذاری پروژه Matic Network شدند که با گذشت زمان نام آن را به Polygon تغییر داده اند. به وسیله سابقه درخشان بنیان گذاران ارز متیک در کمپانی WalletConnect و همچنین توسعه موتور اتریوم توانستند در سال 2019 با موفقیت و به صورت رسمی، ارز دیجیتال متیک را به بازار ارز دیجیتال عرضه کنند. از طریق پلتفرم پالیگان، توسعه دهندگان می توانند شبکه‌ های بلاک چین را با مشخصات‌ متناسب با نیازها و خواسته های خود را ایجاد کنند.

بازار آنلاین رمزارزها

پالی گان یک راهکار مقیاس پذیری لایه دوم است که توسط Binance و Coinbase پشتیبانی می شود. این پروژه به دنبال بهبود پذیرش گسترده رمز ارزها و حل مشکل مقیاس پذیری آن ها در بلاک چین ها است. قیمت بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای ببینید و نرخ آن‌ها را به یکدیگر تبدیل کنید. سبد دارایی خود را با افزودن ارزهای دیجیتال بسازید و ارزش آن را هر لحظه دنبال کنید.