فروش و خرید پالی‌گان Polygon قیمت پالی‌گان MATIC به صورت لحظه‌ای رمزینکس-تهران میکاپ


Trust Walletیکی از مشهور‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بوده و برای دو نسخه اندروید و iOS قابل دسترس است. نظر تحلیگران درمورد آینده کیوتوم QTUM کیوتوم در سال 2017 با هدف ایجاد یک پلتفرم مناسب برای توسعه‌دهندگان و بسیار قابل استفاده برای پشتیبانی… ارز دیجیتال eCash چیست و چه کاری انجام می دهد پروژه eCash بر اساس موفقیت بیت‌کوین کش استوار است و مأموریت خود را برای ارائه سیستم نقدی الکترونیکی… صرافی های ارز دیجیتال ای کش eCash پروژه eCash بر اساس موفقیت بیت‌کوین کش استوار است و مأموریت خود را برای ارائه سیستم نقدی الکترونیکی… برای تحلیل ماتیک و مشاهده قیمت لحظه ای ارز ماتیک میتوانید از نمودار ماتیک در بالای صفحه استفاده نمائید.

در این مرحله به نوع شبکه ارز مبدا و مقصد دقت کنید و چنانچه آدرس اشتباهی وارد کنید ارز شما قابل برگشت نمی باشد و در شبکه گم میشود. در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتوانید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . ماتیک با نماد اختصاری یک ارزدیجیتال در حوزه کریپتوکارنسی می باشد که توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal عرضه شد. پلی گان با ماشین مجازی اتریوم سازگار است که آن را برای کسانی که عادت به ساخت برنامه در اتریوم و برنامه‌نویسی در Solidity دارند، جذاب می‌کند. جاینتی کنانی، ساندیپ نیل وال، آنوراگ آرجون و میهایلو بژلیچ است چهار بنیان‌گذار اصلی پالیگان هستند.

کلمه ٔ کُسمِتیک فرانسوی که از کُسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است ، به داروهایی اطلاق می گردد که برای طراوت و زیبایی و محافظت پوست بدن و صورت و گیسوان به کار برده میشود. با وجود استدلال عالی کارلا بوندی، دادستان کل، استوارت بی گناه تشخیص داده شده، آزاد می شود. بعدها استوارت به کتی حمله می کند و در زیرزمین یک مرکز خرید بزرگ تقریباً متروک به او تجاوز می کند.

رایان‌شان آدامز، سرمایه گذار و کارافرین در حوزه ارزهای دیجیتال که در حال حاضر در Bankless مشغول به کار است. شما میتوانید از طریق ربات تلگرامی در کمترین زمان ممکن اقدام به تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر کنید . در صرافی آنلاین ” پی ام ایکس چنج ” خرید آنلاین ماتیک و فروش ماتیک را در امنیت کامل و با خاطری آسوده انجام دهید. اوکی اکسچنج، در حال حاضر بیش از 400 رمز ارز را پشتیبانی می کند و شما می توانید خریداری کنید. فروش و خرید لونا کلاسیک ارز لونا کلاسیک رمزارز پر سر و صدایی که در این برهه از زمان نوسانات بالایی را تجربه می‌کند.

  • جاینتی کنانی، ساندیپ نیل وال، آنوراگ آرجون و میهایلو بژلیچ است چهار بنیان‌گذار اصلی پالیگان هستند.
  • با توجه به رشد ارز دیجیتال ماتیک باید گفت که اکنون این ارز رتبه 17 از بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است؛ شما می‌توانید این ارز را در بسیاری از صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز خریداری کنید یا بفروشید.
  • سالکمینه قیمتمیانگین قیمتبیشینه قیمت2024$9$9.6$12.8همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، آمار درون زنجیره ای پالیگان نوید دهنده رشد این پلتفرم و در نتیجه رشد قیمت آن را در سالهای پیش رو می دهد.
  • در نتیجه باید از طریق روشی که گفتیم به خرید ماتیک در این صرافی ها بپردازید.
  • این شبکه با قابلیت شخصی‌سازی بسیار بالا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده است تا آنها به سادگی بتوانند هر گونه پارامتر یا خصوصیات را از بلاکچین‌های مختلف با سیستم خود وفق دهند.

با این حال با سقوط قیمت بیت کوین، ماتیک نیز کاهش قیمت را تجربه کرد و به ۱٫۶۲ دلار رسید. در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال ماتیک دوباره اوج گرفته و در حال رشد است. به طوری که به حجم معاملات روزانه ۱٫۵۸۶ میلیارد دلاری رسیده است و در رتبه ۱۷ برترین ارزهای دیجیتال دنیا از نظر ارزش بازار قرار دارد.

نگاه بنیادین به Polygon

موضوع بسیار مهمی که افراد در زمان انجام معامله ارز دیجیتال ماتیک با آن مواجه می‌شوند، قیمت ارز ماتیک است. به‌طور خلاصه، اگر یک کاربر بخواهد درگیر کندی سرعت و کارمزدهای بالای اتریوم نشود، می‌تواند با قراردادهای هوشمند، توکن‌های خود را به شبکه پالیگان منتقل کند و به همان اندازه، ارز دیجیتال ماتیک دریافت کند. سپس اگر این کاربر بخواهد از شبکه پالیگان خارج شود، توکن‌های خود را می‌سوزاند. زمانی که توکن‌ها سوزانده شوند، آن قرارداد هوشمندی که در ابتدا ایجاد شده است، توکن‌های اتریوم را با انتقال از شبکه پالیگان به اتریوم، به کاربر بازمی‌گرداند. البته توصیه کارشناسان حوزه کریپتوکارنسی اینه که برای نگه داری کوتاه مدت و موقتی ارز ها از کیف پول های نرم افزاری استفاده کنید و اگر امنیت دارایی ها اولویت داره براتون ترجیحا سراغ انواع سخت افزاریش برین.

بازار و قیمت پالی گان

بلاکچین اتریوم با مشکلاتی هم چون هزینه بالای کارمزد، ازدحام شبکه و مقیاس پذیری کم روبه رو است. در ابتدا نام شبکه این ارز Matic Network بود اما در فوریه2021، Matic Network به Polygon تغییر نام داد. ارزدیجیتال ماتیک Matic برای هزینه‌های حکمرانی یعنی مشارکت در اداره شبکه با رای دادن، کمک به امنیت، سهام و کارمزد این شبکه استفاده می‌شود. این توکن‌ها برای خدمات پرداخت در Polygon و به عنوان ارز بین کاربرانی که در اکوسیستم Polygon فعالیت می‌کنند، استفاده می‌شوند.

برای خرید پالی گان (ماتیک نتورک) ارزان و با قیمت مناسب کافی است با مقایسه قیمت ها و کارمزد های صرافی اینانس از پنل کاربری خود اقدام کنید. نکته مهم در خرید پالی گان (ماتیک نتورک) این است که به شبکه های انتقال آن توجه کنیم. هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت. شبکه اتریوم، بستری است که امکان ایجاد پلتفرم‌های بلاک چینی و اپلیکیشن‌های غیر متمرکز را برای توسعه‌ دهندگان به وجود آورده است.

پالی گان به طور موثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیرهای کامل بدل می کند (معروف به اینترنت بلاکچین). این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است. همچنین توکن MATIC با تداوم حیات خود، به طور فزاینده ای موجب افزایش امنیت این سیستم می شود. فروش و خرید کاردانو هاسکینسون از هم‌بنیانگذران بلاک چین اتریوم، شبکه خود را با نام کاردانو ایجاد کرد و در کنار آن کوینی را با نام ADA به عنوان ارز بومی شبکه‌اش ارائه داد.

بالاترین قیمت ثبت‌شده برای ارز دیجیتال Polygon در 18 می 2021 و در سطح 2.7 دلار ثبت شد. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال Polygon در یک روند صعودی قرار گرفته است و اگر این روند صعودی ادامه یابد، می‌توان انتظار داشت که قیمت این توکن تا آخر سال 2021 به 2 دلار برسد. در اوایل سال 2022 هم شاهد ادامه روند صعودی و رسیدن قیمت به 2.5 دلار خواهیم بود. پس از آن هم با روند صعودی ملایمی روبه‌رو خواهیم شد، ولی خبری از سقوط ناگهانی نخواهد بود. در واقع، افزودن ویژگی‌هایی در رابطه با تقویت امنیت، افزایش خودمختاری بلاک‌چین، بهبود تجربه کاربری و سازگاری بیش‌تر با ماژول‌های گوناگون، باعث شده است که شبکه پالیگان نقص‌های اتریوم را مرتفع سازد.