زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس-تهران میکاپ


اگر رنگ پوست صورت‌تان با گردن و سایر اندام‌های بدن تفاوت زیادی داشته باشد، کاملا غیرطبیعی و ناخوشایند به نظر می‌رسد. علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید. برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید. وقتی می‌خواهید صورت‌تان را آرایش کنید، بسیار مهم است که قبل از آرایش، صورت‌تان را کاملا تمیز کنید. در واقع باید یک بوم کاملا تمیز و آماده برای آرایش داشته باشید. اگر از قبل آرایش دارید با شیر پاک کن یا انواع پاک‌کننده‌های آرایش، صورت‌تان را پاک کنید.

  • کرم پودر از دیگر محصولاتی می‌باشد که هنگام خرید آن باید دقت زیادی به خرج داد.
  • کمی بر روی سیاهی زیر چشم از کانسیلر بمالید، اجازه ندهید کرم خشک شود سپس لایه بعدی را بزنید.
  • لیفت مژه یک روش کاملا تقویتی و ارگانیک است که به مژهای کوتاه یا بلند و رو به پایین حالت میدهد و باعث تقویت آن ها می شود.
  • رژ گونه نیز از دیگر ابزار آرایش صورت است که باعث زیباتر و برجسته تر نشان دادن گونه ها می شود.
  • کرم پودر نوت همچنین دارای روغن سدر و ویتامین‌های گروه A ,B ,F می‌باشد.

کانتور در انواع فرمولاسیونهای پودر، مایع و کرم عرضه می‌شود. در میان این فرمولها، پودر احتمال خطا را برای مبتدیها کاهش می‌دهد. کسانی که کار خود را با این آموزش آرایش صورت شروع می‌کنند، می‌توانند با استفاده از قلم موی کمانی، تمرکز خود را روی ناحیه‌های مورد نظر افزایش دهند. توصیه ساریسا این است که این کار را ابتدا از زیر خط فک شروع کنید. در این آموزش آرایش صورت باید بر ضرورت استفاده از رژ لب دوباره تأکید شود. این محصول، رنگ دلخواه را به لبهایتان اضافه و شکل دهان را تقویت می‌کند.

کانسیلر دور چشم؛ آموزش مدل‌ها و روش‌های 2022

اگر اطمینان ندارید که سیب گونه دقیقاً کدام قسمت است، کافی است لبخند بزنید! ناحیه‌ای که در هنگام لبخند زدن گرد می‌شود، همان ناحیه‌ای است که باید رژگونه را روی آن اعمال کنید. کار ترکیب را با حرکات دایره‌ مانند ادامه دهید تا به پایان کاری یکنواخت و صاف دست یابید. وقتی که برنزه کننده صحیح را انتخاب کردید، اطمینان یابید که صورت خود را بیش از یک یا دو درجه تاریکتر نمی‌کنید. پس از اینکه سایه مورد نظر خود را انتخاب کردید، نوبت به اعمال برنزه کننده می‌رسد. برای این منظور، برنزه کننده را به کمک قلم مو با حاشیه‌های موی سر، روی استخوان گونه و خط فک خود ترکیب کنید.

استفاده بیش از حد از کرم پودر

کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید تا کاملا با کرم‌پودر یکی شود و لبه‌های آن پیدا نباشد. هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید. از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید. می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود.

چگونه زیرسازی خوبی برای آرایش مان داشته باشیم؟

برای روشن تر شدن رنگ پوست به هیچ عنوان نباید از کرم های سفید و بسیار روشن برای پوست برنزه استفاده شود. رنگ کرم در حالت ایده آل باید سه درجه روشن تر از رنگ پوست صورت باشد. هایلایتر با برق کمی که دارد میتواند جلوه متفاوتی به آرایش تان ببخشد؛ هایلایتر را روی قسمت های بالای لب، بالای گونه، زیر ابرو و روی بینی بزنید. قبل از انجام هر نوع آرایش روی صورت ابتدا لازم است پوست خود را آماده کنید، این کار کمک می کند که آرایش زیباتری داشته باشید. توجه داشته باشید که تا حد امکان سایه های دودی و خاکستری را انتخاب کنید.

استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد. با توجه به تناژ پوست باید کرم پودر مناسب پوستتان را بزنید؛ در آرایش دخترانه بسیار مهم است که کرم پودر همرنگ پوستتان باشد در غیر اینصورت آرایش شما غیر طبیعی جلوه می کند. اگر به این مورد برخورد می کنید که نیاز باشد آرایش روز شما به آرایش شب تبدیل شود، همیشه در کیفتان رژلب با رنگ برجسته و پررنگ، رژگونه و خط چشم داشته باشید.