زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس


می توانید برای مناطق بزرگ تر مانند پیشانی، چانه و گونه از براش بزرگ تر و برای لب، ابرو و بینی از براش های ابرو که کوچک و ظریف هستند استفاده کنید. با استفاده از هایلایتر می توانید بخش هایی از پوست را درخشان کنید و ویژگی های صورت را برجسته نمایید. دو رنگ را با هم ترکیب نمایید به طوری که روی قسمت وسط لبتان هاله ای از سفیدی دیده شود. اگر دوست دارید که لب هایتان براق باشد بر روی رژ لب برق لب بزنید. سپس با همان خط لب دورتا دور لب بالا را مطابق تصویر خط لب بکشید. برای طرف دیگر لبتان هم همین کار را تکرار کنید ، یک خط کج از کمان سمت چپ بالای لب تا وسط آن بکشید.

  • افرادی که آن زمان در ترکیه زندگی میکردند با کرم های گرفته شده از چربی حیوانی در 3000 سال قبل از میلاد مسیح، برای تسکین پوست خود بهره میگرفتند.
  • مدل میکاپ درخشان یا براق ؛ تکنیک هایی از آرایش که در آن از اقلام براق برای درخشندگی پوست خانم ها و عروس استفاده میشود.
  • فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید.
  • از سوی دیگر، می‌توانید با استفاده از محصولات مختلف مانند مداد ابرو، پودر یا ژل ابرو، ظاهری زیبا و طبیعی ایجاد کنید.

افرادی که دارای چشم های قهوه ای روشن هستند برای انتخاب سایه بهتر است از رنگ های بنفش و سبز، سایه قهوه ای ، خاکستری و بژ را اتخاب کنند تا رنگ چشمهای آنها زیباتر به نظر برسد . رنگ آبی برای چشمان قهوه ای مناسب است زیرا مخالف رنگ قهوه ای است. رژگونه مناسب برای پوست روشن صورتی سایه روشن و خوبی است. ، این است که در این مرحله از آموزش آرایش صورت کل لب‌ها را با خط لب پر کنید. دوره آموزش آرایش صورت، در طی 12 جلسه 2 الی 3 ساعته و دو روز در هفته برگزار می شود. هنرسرا یک محیط آکادمیک آموزشی است که تمامی دوره های آموزشی زیر نظر اساتید مجرب و شاغل در بازار کار برگزار می گردد.

این مدل از آرایش میتواند در ایجاد جذابیت و جوانی کمک شایانی به خانم های سن بالا کند. هایلایت کردن در آموزش آرایش صورت باید کاملا طبیعی انجام شود. بنابراین باید مناطقی از صورت را با هایلایت برجسته کنید که به طور طبیعی نور به آن قسمت‌ها می‌تابد. به این ترتیب بالا یا روی استخوان گونه، پایین استخوان ابرو، وسط کمان لب بالایی و امتداد پل بینی مناطقی هستند که باید هایلایت شوند. علاوه بر این حتما گوشه‌های چشم‌تان را هم هایلایتر بزنید تا چشم‌های‌تان درشت‌تر نشان داده شوند.

مدل آرایش صورت برای مهمانی

می‌توانید از رژ لب با رنگ مورد نظر یا از لیپ گلاس با کمک قلموی مخصوص استفاده کنید. برای اینکه لب‌های شما ظاهری طبیعی‌تر داشته باشد، رنگ‌های طبیعی و مشابه رنگ طبیعی لب را انتخاب کنید. اگر دوست دارید رژلب در صورت‌تان به وضوح دیده شود، رنگ‌های روشن‌تر یا تیره‌تر را با توجه به رنگ پوست انتخاب کنید.

آموزش زاویه سازی فک با کانتور در چند مرحله

بسیاری از خانم‌ها هستن که به دلیل داشتن پوستی زیبا از کرم پودر استفاده نمی‌کنند و فقط به کمک یک ضدآفتاب خوب و یک کانسیلر جای جوش، لکه‌ها، سیاهی دور چشم خود را پوشش میدهند. برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود. آرایش چشم جایگاه ویژه‌ای در آموزش آرایش چشم به سبک حرفه‌ای‌ها دارد. بهتر است قبل از سایه زدن، کمی از پرایمر سایه استفاده کنید. پرایمر سایه چشم کمک می‌کند که سایه مدت زمان بیشتری روی پلک‌های‌تان باقی بماند. علاوه بر این استفاده از پرایمر بسیاری از مشکلات مربوط به سایه زدن را حل می‌کند.

مدل آرایش اسموکی ( Smokey Makeup )

از کشیدن خط لب‌های تیره، نازک و خارج از محوطه لب خودداری کنید. استفاده چند لایه‌ای از کرم پودر برای پوستتان اصلا مفید نیست و پوستتان را شبیه به کیکی می‌کند که با لایه‌های خامه‌ای زیاد پوشانده شده است. لازم نیست از کرم پودر در همه نواحی صورت خود استفاده کنید، استفاده کمی از آن در قسمت گونه‌ها و بینی کفایت می‌کند.