زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس


دنیای بی حد و مرز آرایش، دنیایی است که می توان در آن تمامی نواقص چهره و صورت را پوشاند. این را به خاطر داشته باشید که آرایشی زیبا و دلنشین است که در آن اغراق نشده باشد و زیبایی طبیعی چهره حفظ شده باشد. شما می توانید با رعایت تمامی نکات مهم، زیبایی چهره تان را دو چندان کنید. به عنوان مثال اگر ابروهای کم پشتی دارید می توانید با استفاده از سایه ابرو یا مداد ابرو آن را ترمیم کنید و زیبایی ابروهایتان را چند برابر کنید. آرایش صورت یکی از مهمترین مواردی است که شما باید به آن توجه داشته باشید؛ زیرا علاوه بر زیبایی، پای سلامت پوست و چشم هایتان در میان است. اگر تمایل دارید تا قانون ها و باید و نبایدهای آرایش کردن را از صفر تا صد فرا بگیرید، به شما پیشنهاد میکنیم تا انتها این مقاله را دنبال کنید.

  • شما می‌توانید از خط چشم ژله‌ای، مایع یا مدادی برای جذاب‌تر کردن چهره خود استفاده کنید.
  • اگر می‌خواهید سایه چشم با ظاهری جذاب‌تر داشته باشید، باید حداقل از دو رنگ تیره و روشن استفاده کنید.
  • براش ریمل را کاملا به ریمل آغشته کنید و به آرامی روی مژه بکشید.
  • بدین ترتیب شما کاملا اصولی آرایش صورت خود را انجام دادید.

بعد از اینکه آرایش صورت را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، برای دفعات بعدی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خودتان، صورت‌تان را آرایش کنید. البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید. تولید کنندگان مواد آرایشی روز به روز در حال فروش بیشتر محصولات و ارائه محصولات جدیدتر به بازار هستند و نیازی نیست که شما همه این محصولات رو داشته باشید. فقط تعدادی از لوازم آرایشی مناسب را داشته باشید و همیشه این تعداد در دسترس شما باشند.

استفاده نادرست از رژگونه می‌تواند شما را مانند دلقک‌ها نشان دهد. حتما قبل استفاده از رژگونه از کرم پودر استفاده کنید در غیر این صورت رژگونه روی پوست شما غیرطبیعی دیده می‌شود. همانطور که گفته شد به دلیل تنوع بسیار زیادی که محصولات آرایشی دارند، آرایش صورت کاری دشوار شده است. ما در اینجا برای آموزش نحوه‌‌ی صحیح آرایش صورت به معرفی مهم‌ترین و پایه‌ای‌ترین محصولاتی که برای آموزش آرایش صورت برای مبتدیان لازم است، پرداخته‌ایم.

آرایش صورت کشیده و باریک برای انواع میکاپ های زنانه و دخترانه

روش کلاسیک سایه زدن این است که یک رنگ را روی تمام پلک می‌زنند. برای استفاده از پرایمر چشم می‌توانید از نوک انگشتان خود استفاده کنید. با پودر فیکس، پرایمر را تثبیت کنید تا برای اضافه کردن سایه ابرو، آماده شود. مثلا می‌توانید اطراف بینی، زیر گونه‌ها و زیر خط فک و… را کانتور کنید.

استفاده نادرست از خط چشم

قهوه‌ای، طلایی، خاکستری و آبی همه گزینه‌های مناسبی برای انتخاب رنگ‌های سایه هستند. براش رژگونه را درست بالای سیب گونه خود بزنید و آن را محو کنید. رژگونه به طور معمول می بایست با یک زاویه مشخص، از ابتدای گونه شروع شده و تا شقیقه ها ادامه داشته باشد. مرطوب کننده های سنگین تر و کرمی برای پوست های خشک مناسب هستند. اگر پوست خیلی خشکی دارید، کرم های مرطوب کننده معمولی برای شما کافی نخواهند بود.

کرم پودر لورآل مدل Infaillible 24H شماره 145 حجم 30 میلی لیتر ا LOreal Infaillible 24H Foundation No.145 30ml

از این رو، روی هر قسمتی که می‌خواهید بپوشانید، مقداری کانسیلر بزنید. اغلب آرایشگران، زیر چشم‌ها، اطراف سوراخ‌های بینی و هرگونه لکه را با کانسیلر می‌پوشانند. اکنون که پوست شما آماده شده است، می‌توانید میکاپ صورت را شروع کنید. در ابتدا، کمی از فونداسیون (که در عمده مواقع کرمپودر است) را روی ناحیه T (پیشانی، بینی و چانه) بزنید و با یک براش مخصوص، آن را ترکیب کنید.