رژ لب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-تهران میکاپ


زمانی که به یک دورهمی دوستانه یا نامزدی دعوت شده اید و می‌دانید که نیاز به رژ لطیف و دخترانه دارید، بهتر است از رژ مدادی استفاده کنید. استفاده از این رژ حتی برای تازه کارها در زمینه آرایش لب نیز سهل و آسان می باشد. این رژ ها هیچ گونه براقیتی ندارند و ظاهری مات و یک دست ارائه می دهند. این نوع محصولات در ترکیبات خود از روغن های گیاهی و ویتامین های مختلف مانند ویتامین E استفاده می کنند. در واقع بدون نیاز به تزریق فیلر می توانید لب های خود را درشت تر کنید.

  • برخلاف برق لب، این نوع رژ لب براق نیست و ظاهری چشمگیر و پوششی کامل به لب‌ها می‌دهد.
  • رژلب‌های استیکی و متداول را که همه می‌شناسیم، مدل‌های مدادی همچون یک مداد با سر پهن هستند و رژلب‌های پالتی نیز مانند سایه چشم در یک پالت ارائه می‌شوند.
  • رژلب مایع در کل نسبت به رژلب جامد ماندگاری بالاتری دارد و گزینه بهتری برای مهمانی‌های طولانی مدت هستند.
  • استفاده از این وسیله پرکاربرد آرایشی، به 5 هزار سال قبل برمی‌گردد.
  • رژ لب جامد این برند دارای طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان است.

همچنین محصولات تقلبی قیمت کمتری دارند و کیفیت قابل قبولی را ارائه نمی‌دهند. استفاده از این رژ لب آسان بوده و ظاهر شیک و زیبایی را به لب ها خواهد داد. رژلب مایع در کل نسبت به رژلب جامد ماندگاری بالاتری دارد و گزینه بهتری برای مهمانی‌های طولانی مدت هستند. اگر لب‌های شما به دلایلی خشک و پوسته پوسته شده‌اند و دوست ندارید از رژ لب‌های رنگی استفاده کنید، یک رژ لب شفاف یا برق لب، انتخاب خوبی است. برخی از برق لب‌ها می‌تواند علاوه بر درخشندگی، لب‌های شما را مرطوب نیز کند. برق لب در رنگ‌های مختلف مانند رژ لب ارائه می‌شود اما رنگدانه‌های آن بسیار سبک‌تر از رژ لب است به همین دلیل بسیار طبیعی بر روی لب‌ها می‌نشیند.

تاریخچه رژ لب یا ماتیک

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شمال مال فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کیان هوشمند سپهر شمال (فروشگاه آنلاین شمال مال) می‌باشد. اگر رژی مات خریدید و از آن خوشتان نیامد، آن را دور نیاندازید.

رژ لب جامد مدل Toffee شماره 410 این لی

استفاده از مطالب فروشگاه زیبارو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,فلورمار,شون, … رژ جامد لاکچری با پایه کاملاً گیاهی، موندگاری بسیار طولانی داره و ضد حساسیت هستش. می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید. تیم ما در دکتر فارمو تلاش دارد با همکاری داروسازان، مختصصان تغذیه و مختصصان پوست و مو، محتوایی به روز و علمی برای شما تولید کند، چون باور داریم دسترسی به محتوای غنی و دانش روز نه تنها حق شماست بلکه یک ضرورت است.

براق

یکی دیگر از برند های مطرح سازنده لوازم آرایشی، برند ایتالیایی ویولت است. رژ لب جامد این برند دارای طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان است. تنوع بسیار بالای رنگ های این رژ لب، آن را بسیار محبوب کرده است. یکی دیگر از ویژگی های برتر این رژ، ترکیبات مرطوب کننده آن است که بدون هر گونه مواد حساسیت زا مانند پارابن به لب ها جلوه ای زیبا را هدیه می دهد. هنگام خرید محصولات آرایشی، قیمت اهمیت زیادی دارد و می‌توانید مطابق با بودجه‌ای که دارید، انتخاب کنید. عوامل زیادی مانند نوع برند، حجم محصول و مدل آن در قیمت انواع رژ لب موثر است.

پس اگر در این مورد تخصص ندارید با یک مشاور آرایشی مشورت کنید. رنگ‌های صورتی، عسلی، هلویی و بژ بهترین انتخاب برای پوست خیلی روشن هستند. بهترین رنگ برای پوست متوسط بنفش کمرنگ، کاراملی، قرمز روشن، بادامی و هلویی هستند. رنگ‌های قرمز خالص و شرابی، صورتی تیره، بنفش، قهوه ای و بادامی بهترین رژ لب برای پوست سبزه و گندمی هستند. رنگ‌های عنابی، قرمز شرابی، فوکسی (فوشیا) و بژ بهترین رنگ برای پوست سبزه هستند.

از آن جایی که پوست لب با دیگر قسمت‌های پوست متفاوت و فاقد ملانین (رنگدانه‌هایی که از پوست در برابر آسیب‌های آفتاب محافظت می‌کنند) است، بنابراین می‌تواند توسط اشعه‌های آفتاب آسیب ببیند. رژ یک لایه محافظ در برابر اشعه‌های UV با spf معمولاً 12 یا بالاتر ایجاد می‌کند. رنگدانه‌ها همان چیزی هستند که باعث ایجاد رنگ‌های مختلف می‌شوند. در اغلب اوقات از ترکیبات حیواتی برای ایجاد رنگ‌های مورد نظر استفاده می‌شود (به خصوص کارماین که غنی از رنگ قرمز است). رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. در ادامه نکاتی رو برای شما می‌گیم که نه تنها باعث شناخت بیشتر شما می‌شه بلکه به شما در انتخاب رژ لب مناسب هم کمک می‌کنه.

رژ لب های مک خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته و بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست لب ها برای مدت طولانی باقی می مانند. به همین علت، خرید رژ لب جامد و خوش‌رنگی که بافت نرمی و لطیفی داشته باشد، بسیار حائزاهمیت است. این مطلب درباره تمام نکاتی که برای خرید بهترین انواع رژ لب‌ جامد به آن نیاز دارید، صحبت می‌کند؛ بنابراین همراه ما باشید. یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است. رژ لب جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود.

25 درصد خانم‌ها بدون این وسیله آرایشی از خانه بیرون نمی‌روند. 65 درصد خانم‌ها هرروز رژ لب می‌زنند و 70 درصد آقایان، رژلب با تم قرمز را می‌پسندند. این نوع از رژ ها 4 الی 8 ساعت نیز ماندگاری دارند و به این راحتی ها پاک نمی شوند.

رژ لب جامد مای با تنوع رنگی بالا زیبایی را در کنار سلامتی به لب‌های شما هدیه می‌کند. مای دارای 6 محصول رژلب جامد با برندهای مای کلاسیک و بلک دایموند است. حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم. رژ لب جامد برند این لی تحت لیسانس کشور آلمان بوده و در رنگ هایی بسیار زیبا و متنوع در کارخانه های داخل کشور تولید و به بازار عرضه می شود. پوشش دهی بسیار بالای این رژ لب در کنار ماندگاری طولانی آن، این محصول را بسیار محبوب کرده است. رژ لب جامد این لی فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک بوده و عاری از سرب و پارابن است.