رژ لب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-تهران میکاپ


افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند. رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و … خرید اینترنتی برای شما زمانی لذت بخش می‌شه که اطلاعات کافی درباره محصول مورد نظر خود رو داشته‌ باشید. به همین دلیل کارشناسان ما تلاش کردند با ارائه اطلاعات مناسب و مفید در صفحه هر محصول شما را در تجربه یک خرید آنلاین رژ لب لذت بخش، یاری کنند. به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن. بهتر است به دنبال خرید محصولات اصل باشید زیرا هیچ آسیبی به پوست وارد نمی‌کنند.

  • از آنجایی که رژ لب‌ها از تنوع رنگی بالایی برخوردارند اغلب خانم‌ها، به ویژه خانم‌های سخت پسند در زمان انتخاب رنگ رژ لب دچار مشکل می‌شوند.
  • بر طبق تحقیقات، استفاده از لوازم آرایشی رنگی در بین النهرین 5000 سال پیش شروع شد، جایی که جواهرات گرانبها و نیمه قیمتی را آسیاب می‌کردند و روی لب‌ها و پلک‌ها می‌زدند.
  • تنوع محصول، تضمین اصالت کالا، ارسال سریع، قیمت مناسب و نو آوری در ارئه خدمات، چک چونه را متمایز ساخته است.
  • رژلب مایع مات نمونه دیگری است که بعد استفاده به سرعت خشک می شود و برخلاف نمونه براق آن ماندگاری کمی هم دارد.

رژ لب های مک خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته و بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست لب ها برای مدت طولانی باقی می مانند. به همین علت، خرید رژ لب جامد و خوش‌رنگی که بافت نرمی و لطیفی داشته باشد، بسیار حائزاهمیت است. این مطلب درباره تمام نکاتی که برای خرید بهترین انواع رژ لب‌ جامد به آن نیاز دارید، صحبت می‌کند؛ بنابراین همراه ما باشید. یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است. رژ لب جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد. این رژ لب ها حاوی روغن آووکادو است و به کمک همین ترکیب، مانع خشک شدن و ترک خوردن پوست لب ها می شود.

رژلب مدادی[ویرایش]

از آن جایی که پوست لب با دیگر قسمت‌های پوست متفاوت و فاقد ملانین (رنگدانه‌هایی که از پوست در برابر آسیب‌های آفتاب محافظت می‌کنند) است، بنابراین می‌تواند توسط اشعه‌های آفتاب آسیب ببیند. رژ یک لایه محافظ در برابر اشعه‌های UV با spf معمولاً 12 یا بالاتر ایجاد می‌کند. رنگدانه‌ها همان چیزی هستند که باعث ایجاد رنگ‌های مختلف می‌شوند. در اغلب اوقات از ترکیبات حیواتی برای ایجاد رنگ‌های مورد نظر استفاده می‌شود (به خصوص کارماین که غنی از رنگ قرمز است). رژلب پالتی دوام و ماندگاری خوبی داره و کاملاً مناسب برای میکاپ آرتیست‌ها و کسانی‌ست که به ادغام چند رنگ با‌هم روی لب تمایل دارند. در ادامه نکاتی رو برای شما می‌گیم که نه تنها باعث شناخت بیشتر شما می‌شه بلکه به شما در انتخاب رژ لب مناسب هم کمک می‌کنه.

رژ لب مک مدل مات

زمانی که به یک دورهمی دوستانه یا نامزدی دعوت شده اید و می‌دانید که نیاز به رژ لطیف و دخترانه دارید، بهتر است از رژ مدادی استفاده کنید. استفاده از این رژ حتی برای تازه کارها در زمینه آرایش لب نیز سهل و آسان می باشد. این رژ ها هیچ گونه براقیتی ندارند و ظاهری مات و یک دست ارائه می دهند. این نوع محصولات در ترکیبات خود از روغن های گیاهی و ویتامین های مختلف مانند ویتامین E استفاده می کنند. در واقع بدون نیاز به تزریق فیلر می توانید لب های خود را درشت تر کنید.

رژ لب جامد مای با تنوع رنگی بالا زیبایی را در کنار سلامتی به لب‌های شما هدیه می‌کند. مای دارای 6 محصول رژلب جامد با برندهای مای کلاسیک و بلک دایموند است. حال که از برند های برتر آرایشی نام بردیم، خوب است از برند های محبوب ایرانی نیز غافل نشویم. رژ لب جامد برند این لی تحت لیسانس کشور آلمان بوده و در رنگ هایی بسیار زیبا و متنوع در کارخانه های داخل کشور تولید و به بازار عرضه می شود. پوشش دهی بسیار بالای این رژ لب در کنار ماندگاری طولانی آن، این محصول را بسیار محبوب کرده است. رژ لب جامد این لی فاقد مواد حساسیت زا و آلرژیک بوده و عاری از سرب و پارابن است.

استفاده از مطالب فروشگاه زیبارو فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,فلورمار,شون, … رژ جامد لاکچری با پایه کاملاً گیاهی، موندگاری بسیار طولانی داره و ضد حساسیت هستش. می توانید استایل خاص خود را با بهترین کالاهای برندهای جهان بسازید. تیم ما در دکتر فارمو تلاش دارد با همکاری داروسازان، مختصصان تغذیه و مختصصان پوست و مو، محتوایی به روز و علمی برای شما تولید کند، چون باور داریم دسترسی به محتوای غنی و دانش روز نه تنها حق شماست بلکه یک ضرورت است.

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی شمال مال فقط برای مقاصد غیرتجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت کیان هوشمند سپهر شمال (فروشگاه آنلاین شمال مال) می‌باشد. اگر رژی مات خریدید و از آن خوشتان نیامد، آن را دور نیاندازید.