رژ لب ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد-تهران میکاپ


این نوع رژها براق نیستند اما بافتی نرم دارند که می‌توانید آن‌ها را به راحتی اعمال کنید. اگر بخواهید می‌توانید از تاپ کت روی آن‌ها استفاده کنید تا ظاهری بهتر پیدا کنند. چون مقدار موم موجود در ترکیب رژلب‌های کرمی بیش از دیگر ترکیبات است، بنابراین مانع از خشک شدن پوست می‌شود. اگر لبی دارید که به طور مداوم خشک می‌شود و نیاز به رژ لب با ماندگاری بالا و ظاهری خوب دارید، باید نوع کرمی را انتخاب کنید. این نوع رژ معمولاً حاوی آلوئه ورا و ویتامین E هستند که پوست را تغذیه می‌کنند. شما در زمان خرید رژ لب با تنوع بسیار زیادی از رنگ ها مواجه می شوید که به کمک هر کدام از آن می توانید جلوه ای متمایز به چهره خود دهید.

  • در واقع مطلبی که در حال مطالعه آن هستید یک راهنمای کامل رژ لب به حساب می آید.
  • همه آنها برای تمام افراد مناسب نیستند و بسته به نوع پوست، بزرگی و یا کوچکی لب و نیز مکانی که قرار است در آن حاضر باشید (به طور مثال مهمانی، کار و …) انتخاب‌های متفاوتی پیش روی شما است.
  • یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است.
  • اگر اسکراب در اختیار نداشتید، می‌توانید کار لایه برداری را به کمک دانه‌های شکر و یا مسواک نیز انجام دهید.
  • متاسفانه در تولید اکثر رژ لب‌ها از این ماده استفاده می‌شد تا زمانی که با آگاهی مردم از خطرات این ماده، تولید کنندگان محصولات آرایشی نیز، رژ لب‌هایی بدون سرب را ارائه دادند.

در نتیجه هیچ گونه سنگینی را بر روی لب هایتان احساس نخواهید کرد. ماندگاری تینت لب بسیار بالا می باشد و با غذا خوردن یا نوشیدن کمرنگ یا پاک نمی شود. اگر وقت کافی برای آرایش کردن و تمدید مجدد آن ندارید، بهترین پیشنهاد برای شما خرید تینت یا رنگ لب می باشد. رژ لب های براق و مایع که باعث حجیم تر دیده شدن لب ها می شوند.

رژلب مدادی[ویرایش]

این تنوع رنگی بسیار بالا در زمان خرید رژ لب گاها می تواند گیج کننده باشد. اما اگر به رنگ پوست و نوع آرایش دلخواه خود دقت کنید، خرید رژ لب به یکی از لذت بخش ترین روتین های زندگی شما تبدیل می شود. اما در کنار سادگی و راحتی استفاده از این محصول آرایشی پر طرفدار، نباید از ویژگی مهم آن که یکی از دلایل اصلی خرید رژ لب جامد توسط قشر متنوعی از افراد است چشم پوشی کرد. ساخت و یا خرید رژ لب جامدبرای آرایش لب ها قدمتی چندهزار ساله دارد.

رژ لب فلورمار مدل مات شماره 208

ابتدا رژ رنگی دلخواه خود را بزنید سپس رژ مرواریدی را از روی آن استفاده کنید. در اینصورت نه تنها رنگ مناسب و دلخواهی به لب هایتان داده اید، بلکه روشنایی و تلالو خیره کننده ای نیز بر روی لب های خود خواهید داشت. همانطور که از اسم این مدل رژ لب ها مشخص است، تمرکز آنها بیشتر بر روی درخشش رژ می باشد. در نتیجه نمی توان از آنها توقع نرم کنندگی و احیا کنندگی پوست لب را داشت. پس بهتر است قبل از استفاده از رژ های مرواریدی، یک مرطوب کننده یا نرم کننده به لب ها بزنید.

مزایا و معایب رژ لب مایع

همانطور که از نام آن پیداست، این نوع رژ به صورت یک مداد عرضه می‌شود که استفاده از آن را بسیار راحت می‌کند. چون رژلب‌های مدادی نوک تیزی دارند شما می‌توانید آن‌ها را در هر قسمت که خواستید استفاده کنید. چون استفاده از رژ لب مدادی بسیار راحت است، بنابراین هیچ نقطه ای از پوست بدون رنگ باقی نمی‌ماند. انواع زیادی از رژلب‌ها وجود دارند که انتخاب یکی از آن‌ها می‌تواند کاری بسیار خسته کننده و وقت گیر باشد. آن‌ها را می‌توان بر اساس ویژگی‌هایی نظیر نوع بافت، رنگ و نیز بر اساس روش‌های اعمال آن‌ها دسته بندی کرد.