رژ لب مشخصات و قیمت انواع رژ لب خانومی-تهران میکاپ


برای تمیز تر دیده شدن رژ لب می توانید مجددا از خط لب استفاده کنید. گرچه بعضی از خانم ها و آرایشگر ها از یک رژ با رنگ متفاوت با خط لب استفاده می کنند. اما بهتر و اصولی تر است که از یک رژ همرنگ با خط لب استفاده نمایید. شاید در دفعات اول نتوانید خط لب را تمیز و مرتب بکشید اما با تمرین و تکرار حتما به مهارت لازم و کافی دست خواهید بافت.

  • پس با ما همراه باشید تا با این محصول آرایشی پر طرفدار بیشتر آشنا شوید.
  • از آنجایی که این محصول یکی از اساسی‌ترین و پرکاربردترین اقلام آرایشی در ست آرایش هر خانمی‌ است و با سیستم گوارش هم ارتباط مستقیمی دارد، کیفیت ترکیبات آن حائز اهمیت بسیاری است.
  • این مطالعه جدید به میانگین میزان سرب ۱/۱۱ پی‌پی‌ام دست یافت و این در حالی بود که بالاترین میزان معادل ۷/۱۹ پی پی‌ام بود.[۲۶] مجموع استحصال چنین ارقامی حاکی از افزایش دو برابری آمارها در مقایسه با تحقیقات سال ۲۰۰۹ بود.
  • در نتیجه اگر اولویت شما درخشان شدن لب هایتان است، بهترین گزینه برای شما لیپ گلاس می باشد.
  • این رژ لب‌ها از خط لب بزرگتر هستند و به راحتی می‌توانید با خود آن را حمل کنید.

از آنجایی ماندگاری رژ لب‌های فاقد سرب کمتر از سایر مدل‌هاست، متاسفانه برخی سلامت خود را قربانی دوام آرایششان می‌کنند. کافی است همین حالا سری به این فروشگاه بزنید و لیست درخشان رژلب‌های جامد آن را بررسی کنید. در نهایت با انتخاب مدل مدنظرتان، لذت خرید اینترنتی رژ لب جامد در فروشگاه شیمن شاپ را به خود هدیه دهید.

رژ لب جامد کالیستا مدل Glamor Shine شماره S81

نرم کننده‌ها سبب می‌شوند که رژلب‌ها خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشند. بسیاری از نرم کننده‌های امروزی دارای ترکیباتی نظیر کلاژن، ضد آفتاب و موادی با قابلیت ضد چروک و محافظتی هستند. برندهای مختلف ایرانی و خارجی همواره در تلاشند تا رژ لب‌هایی با کیفیت را در بافت‌ها و رنگ‌های مختلف به بازار ارائه دهند. رژ لب یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی لب در جهان است که هم به صورت روزانه و هم برای مناسبت‌های خاص قابل استفاده می‌باشد. رژ لب مدادی از نوع جامد بوده و دارای ماندگاری بالایی‌ست و از اونجایی که خانم‌ها کنترل خوبی برای استفاده از اون دارند این مدل هم طرفداران زیادی رو به خودش جذب کرده. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود.

انواع رژ لب جامد

بر اساس تحقیقات باستان شناسان، آرایش لب ها و رنگ دار کردن آن ها به کمک رژ های لب در زمان سلطنت فراعنه در مصر، خصوصا برای زنان دربار امری روزمره بوده است. البته در آن دوران که هنوز خرید رژ لب جامد های امروزی رایج نبود، آرایشگران درباری به کمک ترکیبات طبیعی مانند حنا یا گل های رنگی، جلوه و رنگی زیبا به لب ها هدیه می دادند. به خاطر بافت نرم خود به راحتی بر روی لبان شما می نشیند و با توجه به رنگ نیمه ماتی که دارد زیبایی آرایش شما را چند برابر می کند.

رژ لب مرطوب کننده شماره 7 کلینیک

برند آمریکایی مک یکی از برترین و پر طرفدار ترین برند های تولید کننده محصولات آرایشی است که در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. ما خرید رژ لب مک را به تمام کسانی که برای زیبایی و سلامت لب های خود اهمیت قائلند، پیشنهاد می کنیم. این رژ لب جامد در رنگ هایی بسیار متنوع و کاربردی برای تمام سلیقه ها ارائه شده است. یکی از بهترین ویژگی های این رژ لب، ترکیبات سالم و طبیعی آن است که دارای تائیدیه سازمان غذا و دارو است.