رژ لب مای ؛ رژلب جامد و مایع مای محصولات آرایشی و بهداشتی مای-تهران میکاپ


اما تعداد این مدل رژ ها محدود می باشد چرا که در اینصورت از خاصیت اصلی رژ که ضد آب بودن است کاسته می شود. Maybelline Lip Color Palette 7 ماندگاری و دوام طولانی دارای اپلیکاتور مخصوص برای رژلب و خط لب دارای سه رنگ خط لب و رژلب مخصوص آن ها خاصیت نرم و مرطوب کنندگی بر روی لب مناسب کانتور کردن لب قابلیت ترکیب رنگ حاوی… واقعیت موضوع این می باشد که رژ لب جامد اکثر وقت ها دارای ظاهری رسمی و مجلسی‌تر است و در نهایت برای میهمانی‌ها گزینه بسیار مناسبی است؛ برخی از افراد رژ لب جامد را قبول ندارند چون این رژ لب، لبشان را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. این مدل جامد بیشتر برای میکاپ آرتیست ها و افراد حرفه ای استفاده می شود. مزیتی که این رژ لب دارد این است که مانند پالت سایه امکان ترکیب چند رنگ برای به دست آوردن رنگ دلخواه و متنوع وجود دارد.

رنگ و بافت رژلب‌های جامد اثری درخشان و خیره‌کننده را بر روی لب‌ها به‌جا می‌گذارند. به همین علت است که اغلب خانم‌ها به دنبال خرید رژ لب جامد هستند. فروشگاه اینترنتی روژه فروشگاه تخصصی اینترنتی محصولات مراقبتی پوست و مو است. فروشگاه اینترنتی روژه انواعی از نام آشنا ترین محصولات آرایشی و بهداشتی، شامل گروه های مراقبت از پوست، مراقبت از مو، حمام و بدن و آرایشی را در دل خود جای داده است.

  • برند های محبوب رژ جامد به ترتیب الویت عبارتند از کالیستا,این لی,فلورمار,شون, …
  • به همراه یک بشقاب فلزی، براش دوسر و لیسک قابل استفاده برای آرایش ملایم و غلیظ میزان پیگمنت و رنگدانه‌های بسیار زیاد دارای رنگ‌هایی متنوع امکان ترکیب رنگ‌ها و ایجاد رنگ جدید مشابه پالت رژلب آناستازیا حاوی هجده رنگ…
  • شما در زمان خرید رژ لب با تنوع بسیار زیادی از رنگ ها مواجه می شوید که به کمک هر کدام از آن می توانید جلوه ای متمایز به چهره خود دهید.
  • در ترکیبات حجم دهنده لب از مواد تحریک کننده برای پوست لب استفاده شده است.
  • بالم باعث تغذیه لب شده و از خشک و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می‌کند.

پس زمانی که شما توجه و زمان بیشتری را صرف زیبا تر کردن این دو عضو از صورت خود کنید، مطمئنا نتیجه ای بهتر برایتان حاصل خواهد شد. از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است. از سوی دیگر هر فرد می تواند به سادگی یک رژ لب را با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن، چهره ای زیبا را به خود هدیه دهد. نیاز نیست که تنها زمانی از این محصول استفاده کنید که لبتان خشک است، بلکه می‌توانید از آن برای جلوگیری از خشک شدن آن نیز استفاده کنید. این رژها که حاوی آلوئه ورا، گلیسیرین و ویتامین E هستند، نه تنها پوست را مرطوب نگه می‌دارند، بلکه کمک می‌کنند که نرم و صاف شوند.

رژ لب جامد روبی سان Rubi Sun مدل Matt Lipstick وزن 4.5 گرم

نکته قابل توجه در ارتباط با رژ لب این است که هیچ رژ لبی در دنیا وجود ندارد که همه ویژگی های مورد نظر شما را در خود داشته باشد و نیاز شما را به کلی برطرف کند. در نتیجه باید چندین محصول را تست کنید و گزینه ای که مناسب پوست لب‌ها و بودجه‌تان است را انتخاب کنید. پس از اینکه مقدار مناسبی از پرایمر لب را استفاده کردید باید کمی صبر کنید. حال که پرایمر به طور کامل جذب شد می توانید برق لب یا رژ مایع را از روی آن بزنید. استفاده از این محصول به صورت روزانه رایج نیست و تنها در جشن های عروسی، عقد و در لیست لوازم آرایش عروس که لازم است آرایش صورت و لب تا چندین ساعت بدون تغییر باقی بماند کاربرد دارد. همین مورد سبب می شود که علاوه بر افزایش درخشندگی لب ها، ترمیم و تقویت پوست لب را نیز به دنبال داشته باشد.

پالت رژ لب 7 رنگ میبلین Lip Palette

اما اگر به تازگی می خواهید استفاده از رژ لب را شروع کنید، ما به شما چندین پیشنهاد متنوع ارائه کرده ایم. این محصول پیگمنت و ماندگاری بسیار بالایی دارد اما در عین حال باعث خشکی لب می شود. بنابراین در کنار ساتن لب حتما از مرطوب کننده های مناسب برای لب نیز استفاده کنید.

لیست قیمت رژ لب در سایت‌های فروش لوازم آرایشی قابل دسترس هستند که می‌توانید با بررسی آن‌ها مناسب‌ترین قیمت را برای خرید انتخاب کنید. برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید انواع رژ لب جامد فعالیت دارند که در این میان نام برند مک mac به عنوان یکی از بهترین برندها می‌درخشد. در کنار مک رژ لب جامد هدی بیوتی و رژ لب جامد دوسه نیز شهرت بسیار زیادی دارند و طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده‌اند. در میان برندهای ایرانی نیز انواع رژ لب کالیستا Kallista به ویژه رژ لب جامد هیدرا کالر کالیستا توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. رژ لب جامد مایو رژ لب جامد ویولت نیز جزو دیگر مواردی هستند که تنوع خوبی داشته و کیفیت مناسبی دارند.

مدل‌های جامد ترکیبات متفاوتی دارند و از موم و روغن‌های مختلف تولید می‌شوند. این مدل به لب‌ها درخشندگی بیشتری می‌بخشد که باعث می‌شود آن‌ها بزرگتر و مرطوب‌تر به نظر برسند. همچنین مانند یک مرطوب‌کننده برای لب‌ها هستند، اما ماندگاری بالایی ندارند. انواع این محصول در مدل‌های جامد و مایع تولید می‌شوند که انتخاب و خرید رژ لب براق به سلیقه شما بستگی دارد.