رژ لب مای ؛ رژلب جامد و مایع مای محصولات آرایشی و بهداشتی مای-تهران میکاپ


اما اگر به تازگی می خواهید استفاده از رژ لب را شروع کنید، ما به شما چندین پیشنهاد متنوع ارائه کرده ایم. این محصول پیگمنت و ماندگاری بسیار بالایی دارد اما در عین حال باعث خشکی لب می شود. بنابراین در کنار ساتن لب حتما از مرطوب کننده های مناسب برای لب نیز استفاده کنید.

  • این نوع از رژ لب با براق کردن لب ها باعث بزرگ تر دیده شدن لب ها می شود و گیرایی آنها را چندین برابر می کند.
  • اگر نمی‌خواهید که مستقیماً آن بر روی لب استفاده کنید می‌توانید این کار را به کمک یک برس و یا انگشت خود انجام دهید.
  • این رژ لب با طیف رنگ کاربردی و مناسب به شما کمک می کند تا نشاط و گیرایی خاصی به لب های خود بدهد.
  • افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند.
  • استفاده از این محصول به صورت روزانه رایج نیست و تنها در جشن های عروسی، عقد و در لیست لوازم آرایش عروس که لازم است آرایش صورت و لب تا چندین ساعت بدون تغییر باقی بماند کاربرد دارد.

رژ لب مایع به دلیل مزایای زیادی که به مشتریان ارائه می‌دهد، در قرن بیستم به ترند تبدیل شده است. رنگدانه بالا، بدون نیاز به خط لب، ماندگاری نسبتاً مناسب برخی از مزایای استفاده از رژ لب‌های مایع می‌باشد. رژ لب‌های حجم دهنده لب نسبت به رژلب‌های عادی، درصد بیشتری از مواد را جذب پوست می‌کنند که این موضوع احتمال بروز آلرژی و حساسیت را بالا می‌برد.

برق لب حجم دهنده توفیس Too Faced Lip Injection Extreme Plumping

در تهیه رژلب جدید بهتر است به سراغ مدل مات بروید زیرا بسیار کاربردی است و تنوع رنگی زیادی دارد. این محصول در مدل‌های جامد، مایع و حتی 24 ساعته تولید شده که انتخاب آن به سلیقه شما بستگی دارد. رژلب مایع مات نمونه دیگری است که بعد استفاده به سرعت خشک می شود و برخلاف نمونه براق آن ماندگاری کمی هم دارد. رژلب مات حجم دهنده ای عالی برای لب‌ها بوده و تنوع رنگی بالایی هم دارد.

رژ لب میبلین | رژ لب ultimate میبلین

ما با درک نگرانی ها و چالش های کاربران حین خرید آنلاین همواره تلاش کردیم با ارائه توضیحات تخصصی برای هر محصول و امکان مقایسه کالا و تضمین بازگشت 3 روزه کالا، امکان خرید آنلاین مطمئن و آسان را برای شما فراهم سازیم. چک چونه با ارائه طیف گسترده ای از برندها و همچنین همکاری نزدیک با وارد کنندگان و تولید کنندگان، سعی در حذف واسطه و فروش مستقیم محصول به شما عزیزان را دارد. هیچ ماده آرایشی فیک و غیر استاندارد نمی تواند به اندازه رژ لب برای شما مضر باشد و سلامت تان را به خطر اندازد. این محصول بر روی لب ها قرار میگیرد و ممکن است که مقداری از آن وارد دهان شما شده و از این طریق وارد جریان خون شوند. برخی از رژلب ها دارای سرب هستند که برای سلامتی انسان ضرر زیادی دارد و استفاده از آن بیماری های زیادی را به دنبال خواهد داشت.

رژلب قرمز Night Angel 610 این لی

اما تعداد این مدل رژ ها محدود می باشد چرا که در اینصورت از خاصیت اصلی رژ که ضد آب بودن است کاسته می شود. Maybelline Lip Color Palette 7 ماندگاری و دوام طولانی دارای اپلیکاتور مخصوص برای رژلب و خط لب دارای سه رنگ خط لب و رژلب مخصوص آن ها خاصیت نرم و مرطوب کنندگی بر روی لب مناسب کانتور کردن لب قابلیت ترکیب رنگ حاوی… واقعیت موضوع این می باشد که رژ لب جامد اکثر وقت ها دارای ظاهری رسمی و مجلسی‌تر است و در نهایت برای میهمانی‌ها گزینه بسیار مناسبی است؛ برخی از افراد رژ لب جامد را قبول ندارند چون این رژ لب، لبشان را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. این مدل جامد بیشتر برای میکاپ آرتیست ها و افراد حرفه ای استفاده می شود. مزیتی که این رژ لب دارد این است که مانند پالت سایه امکان ترکیب چند رنگ برای به دست آوردن رنگ دلخواه و متنوع وجود دارد.

پس زمانی که شما توجه و زمان بیشتری را صرف زیبا تر کردن این دو عضو از صورت خود کنید، مطمئنا نتیجه ای بهتر برایتان حاصل خواهد شد. از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است. از سوی دیگر هر فرد می تواند به سادگی یک رژ لب را با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن، چهره ای زیبا را به خود هدیه دهد. نیاز نیست که تنها زمانی از این محصول استفاده کنید که لبتان خشک است، بلکه می‌توانید از آن برای جلوگیری از خشک شدن آن نیز استفاده کنید. این رژها که حاوی آلوئه ورا، گلیسیرین و ویتامین E هستند، نه تنها پوست را مرطوب نگه می‌دارند، بلکه کمک می‌کنند که نرم و صاف شوند.