رژ لب خرید انواع رژ لب جامد، مایع و مدادی رگا شاپ-تهران میکاپ


معمولا پالت‌ها بافت کرمی و سبکی دارند که درخشندگی کمی را روی لب‌ها ایجاد می‌کنند و با کمک یک براش مخصوص می‌توانید روی لب‌های خود بزنید. مرجع معتبر برای خرید آنلاین لوازم آرایشی باکیفیت و اصل علی الخصوص رژ لب بوده و انواع مدل های آن را موجود دارد. روغن‌ها باعث می‌شوند که رژ لب‌ها بافتی نرم تر و نیز اثری ضد میکروبی و مرطوب کننده پیدا کند. برخی از این روغن‌ها شامل روغن سبزیجات، روغن‌های معدنی و نیز روغن کرچک هستند. برخی از روغن‌ها نظیر روغن‌های نفتی و لانولین، خطراتی مثل ایجاد آلرژی و آلودگی‌های محیطی را در پی دارند، بنابراین امروزه کمتر از این دو ترکیب استفاده می‌شود. استفاده از رژلب، این محصول زیبا و رنگی، برای ما خانم ها پر از خاطره و حس‌های دوست داشتنی است.

اگر قصد خرید انواع رژ لب جامد مات، براق، شاین دار یا آبرسان را دارید و دوست دارید مجموعه کاملی از رنگ‌ها و مدل‌ها را به صورت یک‌جا مشاهده کنید، حتما به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سر بزنید. در دیجی استایل می‌توانید زیباترین رنگ‌های رژ لب جامد از برترین برندهای مطرح ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب مشاهده کرده و با مطالعه نظرات کاربران دیگر نسبت به خرید خود مطمئن شوید. دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و … را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند. بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید.

  • در صورتی که شما طرفدار انواع مختلف رژهای آرایشی هستید، ممکن است در لیست ما نوع جدیدی از رژ وجود داشته باشد که آن را امتحان نکرده باشید.
  • برخی از رژ لب ها نیز ممکن است همه ویژگی های بالا را یکجا در خود داشته باشد.
  • مقداری بالم و یک برق لب شفاف را نیز به آن اضافه کرده و با هم مخلوط کنید.
  • باید زمان خرید به تاریخ انقضای رژ لب توجه کنید زیرا رژ لب هایی که تاریخ انقضا آن ها گذشته باشد، کمترین ضرر به شما می رسانند؛ از این رو بهتر است رژ لبی که حداقل یک سال به تاریخ انقضای آن مانده خریداری کنید.

به همین علت لازم است که همیشه یک رژ لب داخل کیف داشته باشید تا از آن استفاده کنید. رژ لب مخملی در دسته بندی مات و نیمه مات قرار می‌گیرد و با توجه با بافت خود مناسب افرادی است که می‌خواهند لب‌هایشان حجیم تر به نظر برسد. رژ مخملی قرمز، سیاه، صورتی و قهوه ای جزو رژهای مخملی هستند که با انواع استایل‌ها هماهنگ می‌شوند. اگر به دنبال بهترین مارک رژ لب مخملی باشید ما به شما مارک‌های ویولت، فلورمار، گلدن رز، مک، دبورا، کاپریس، گاش، هدی بیوتی و لانکوم را معرفی می‌کنیم.

رژلب مات نیو نچرال رولوشن

از لحاظ فینیش نهایی برخی از رژ لب‌ها چه جامد و چه مایع، مات هستند. رژ لب مات یک محصول لب با رنگدانه بالا با روکشی مخملی و بدون براقیت است. برخلاف برق لب، این نوع رژ لب براق نیست و ظاهری چشمگیر و پوششی کامل به لب‌ها می‌دهد. رژلب‌های جامد و مایع هردو طرفداران خاص خود را دارد و به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کنند. بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند.

بهترین مارک مداد لب در بازار👄【ایرانی و خارجی】

محافظ لب ها در برابر نور خورشید SPF10 دارای قدرت پوشانندگی بالا مرطوب کننده لب ها حاوی روغن کرچک و موم طبیعی ایجاد رنگی زیبا و طبیعی بر روی لب ها دارای پوشش کامل با ماندگاری طولانی فاقد سرب و مواد آلرژی زا دارای… برند Etude House ساخت كره قابل استفاده به عنوان رژلب و رژگونه رنگ جذاب دارای رایحه دلپذیر و مطبوع دارای بافت مایع با ماندگاری بالا قابل استفاده هم برای آرایش‌های روزانه سبک و هم آرایش غلیظ به خوبی پخش و محو می شود… از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین رژ لب جامد دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با انواع رژ لب جامد که در بازار به وفور یافت می شوند آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

ترکیبات اصلی ساخت انواع رژلب در طول زمان خیلی تغییر نکرده است، که البته اتفاقی نادر در صنعت ساخت لوازم آرایشی است. این ترکیبات عموماً شامل موم، روغن، نرم کننده و رنگدانه هستند. تنها تفاوت آن نسبت به گذشته این است که امروزه به جای استفاده از تنها یک نوع موم، روغن و یا نرم کننده، چندین نوع از آن‌ها را با هم ترکیب می‌کنند که هم از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد و هم اینکه بهترین عملکرد را داشته باشند. رژ لب مدادی (چابی) بلک دایموند در 8 رنگ تنها رژلب مدادی مای است که با بافتی سبک و ماندگاری بالا، زیبایی و سلامتی را همراه لب شما می‌کند. این رژلب روی لب شما ایجاد خشکی نکرده و حس نرمی و لطافت را به آن می‌بخشد. تمامی لاین، برندها و گروهای لوازم آرایشی نظیر پرایمر ، پنکک ، ریمل ، پاک کننده آرایش ، رژ گونه ،کرم پودر ، هدی بیوتی ، آناستازیا ، استی لادر ، مک و این لی را در فروشگاه اینترنتی روژه به راحتی می‌توانید بیابید.

انواعی از رژ مایع نیز وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به طور مستقیم و بدون استفاده از برس روی اعمال کنید. در هر دوی این حالت‌ها، رژ حالتی خیس دارد و به راحتی می‌توانید آن را اعمال کنید. رژلب‌های مایع معمولاً حاوی مرطوب کننده‌هایی هستند که نمی‌گذارند لب‌ها خشک شوند. این نوع معمولاً به صورت براق یافت می‌شوند اما طیف وسیعی از رنگ‌ها و سایه‌های آن را می‌توانید در فروشگاه‌ها پیدا کنید.

اما برخی از رژ لب ها بافت سبک و نرمی دارند و حاوی روغن های طبیعی اند که خاصیت درمانی برای لب خواهند داشت. این مدل از رژلب حاوری روغن بادام، ویتامین E و روغن کرچک است که از خشکی لب هم جلوگیری می کنند. برق لب ماندگاری بالایی ندارد اما مزیت استفاده از آن وجود ویتامین و خاصیت ضدآفتابی است که دارد.

از رژ های ساتن گرچه می توان به صورت روتین روزانه نیز استفاده کرد اما اغلب مناسب استفاده در مهمانی ها و مراسمات خاص می باشد. به خصوص اگر قرار و دورهمی شما در ساعات شب است بدون شک رژ لب ساتن را انتخاب کنید. رژ های مایع انتخابی راحت و سریع برای استفاده روزانه در هر سنی می باشند.

رژلب میکاپ فکتوری مدل مگنتی شماره 377

برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند. برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند. رژ لب های معمولی با گذشت زمان و یا با خوردن و آشامیدن پاک می شود. در این حالت آن دسته از خانم هایی که دوست دارند همیشه آراسته باشند، مجبور هستند آرایش لب خود را تمدید کنند. این کار در طولانی مدت علاوه بر وقت گیر بودن، خسته کننده و آزار دهنده نیز می باشد.