رژ لب خرید انواع رژ لب جامد، مایع و مدادی رگا شاپ-تهران میکاپ


از لحاظ فینیش نهایی برخی از رژ لب‌ها چه جامد و چه مایع، مات هستند. رژ لب مات یک محصول لب با رنگدانه بالا با روکشی مخملی و بدون براقیت است. برخلاف برق لب، این نوع رژ لب براق نیست و ظاهری چشمگیر و پوششی کامل به لب‌ها می‌دهد. رژلب‌های جامد و مایع هردو طرفداران خاص خود را دارد و به زیبایی هر چه بیشتر لب‌ها کمک می‌کنند. بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند.

  • Maybelline Lip Color Palette 7 ماندگاری و دوام طولانی دارای اپلیکاتور مخصوص برای رژلب و خط لب دارای سه رنگ خط لب و رژلب مخصوص آن ها خاصیت نرم و مرطوب کنندگی بر روی لب مناسب کانتور کردن لب قابلیت ترکیب رنگ حاوی…
  • برخی از رژلب ها دارای سرب هستند که برای سلامتی انسان ضرر زیادی دارد و استفاده از آن بیماری های زیادی را به دنبال خواهد داشت.
  • هرچند کارنائوبا گرانتر است اما به این علت که دمای ذوب بالاتری دارد، رژلب در دماهای بالاتر نیز بدون تغییر حالت باقی می‌ماند.
  • در نتیجه اگر لب های نازکی دارید بهتر است همیشه یک برق لب در کیف آرایش خود داشته باشید.
  • این نوع معمولاً به صورت براق یافت می‌شوند اما طیف وسیعی از رنگ‌ها و سایه‌های آن را می‌توانید در فروشگاه‌ها پیدا کنید.

اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود. راحت ترین و سریع ترین راه حل برای درمان خشکی، ترک و پوسته پوسته شدن لب ها، بالم لب است. بسیاری از افراد در فصول سرد سال دچار خشکی و ترک لب می شوند و استفاده از رژ لب برای درمان این مشکل کافی نیست.

برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند. برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند. رژ لب های معمولی با گذشت زمان و یا با خوردن و آشامیدن پاک می شود. در این حالت آن دسته از خانم هایی که دوست دارند همیشه آراسته باشند، مجبور هستند آرایش لب خود را تمدید کنند. این کار در طولانی مدت علاوه بر وقت گیر بودن، خسته کننده و آزار دهنده نیز می باشد.

انواعی از رژ مایع نیز وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را به طور مستقیم و بدون استفاده از برس روی اعمال کنید. در هر دوی این حالت‌ها، رژ حالتی خیس دارد و به راحتی می‌توانید آن را اعمال کنید. رژلب‌های مایع معمولاً حاوی مرطوب کننده‌هایی هستند که نمی‌گذارند لب‌ها خشک شوند. این نوع معمولاً به صورت براق یافت می‌شوند اما طیف وسیعی از رنگ‌ها و سایه‌های آن را می‌توانید در فروشگاه‌ها پیدا کنید.

خط لب دبل ویر شماره 7 استی لودر

تاریخ استفاده از رژ لب به تمدن‌های باستان مثل ایران، یونان و مصر باز می‌گردد. امروزه این محصول علاوه بر کاربرد همیشگی زیبایی، با داشتن آبرسان و مواد مغذی برای حفظ سلامتی پوست لب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به آماده سازی زیرساخت های لازم جهت حرکت بسوی عصر فناوری اطلاعات، فروشگاه اینترنتی زیبارو با هدف اطلاع رسانی جامع و ارائه بهترین محصولات بهداشتی و آرایشی تاسیس گردیده است. این رژ لب‌ها با ماندگاری بسیار طولانی مناسب کسانی است که می‌خواهند رژ لب‌هایشان پاک نشود. بافت نرم و ماندگاری داره که به راحتی روی پوست لب پخش می‌شه و برای طولانی مدت روی لب باقی می‌مونه. از طرفی میشه با استفاده از این محصول قبل از رژهای آرایشی دیگر، دوام و ماندگاری آن‌ها را بالا برد.

از رژ های ساتن گرچه می توان به صورت روتین روزانه نیز استفاده کرد اما اغلب مناسب استفاده در مهمانی ها و مراسمات خاص می باشد. به خصوص اگر قرار و دورهمی شما در ساعات شب است بدون شک رژ لب ساتن را انتخاب کنید. رژ های مایع انتخابی راحت و سریع برای استفاده روزانه در هر سنی می باشند.

رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M51

اگر قصد خرید انواع رژ لب جامد مات، براق، شاین دار یا آبرسان را دارید و دوست دارید مجموعه کاملی از رنگ‌ها و مدل‌ها را به صورت یک‌جا مشاهده کنید، حتما به فروشگاه اینترنتی دیجی استایل سر بزنید. در دیجی استایل می‌توانید زیباترین رنگ‌های رژ لب جامد از برترین برندهای مطرح ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب مشاهده کرده و با مطالعه نظرات کاربران دیگر نسبت به خرید خود مطمئن شوید. دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و … را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند. بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید.

پس از این که از رژ لب جامد استفاده کردید، متوجه خواهید شد که این رژ لب درخشندگی بسیار زیبا و خاصی به لب‌هایتان داده است. پس برای خرید رژ لب حتما از برندهای معروف آن را انتخاب کنید و همچنین از مراکز معتبر آن را سفارش دهید. با این کار محدوده لب را مشخص می‌کنید و مانع از مالیدن رژ بر روی پوست اطراف می‌شوید. شما مجبور نیستید این مرحله را انجام دهید اما این کار می‌تواند شکل نهایی را مشخص کرده و رژ را در محدوده مشخص نگه دارد.

پک رژ لب 6 عددی بیولیس Beaulis Mini Matte Lipstick Kit 225

ترکیبات اصلی ساخت انواع رژلب در طول زمان خیلی تغییر نکرده است، که البته اتفاقی نادر در صنعت ساخت لوازم آرایشی است. این ترکیبات عموماً شامل موم، روغن، نرم کننده و رنگدانه هستند. تنها تفاوت آن نسبت به گذشته این است که امروزه به جای استفاده از تنها یک نوع موم، روغن و یا نرم کننده، چندین نوع از آن‌ها را با هم ترکیب می‌کنند که هم از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد و هم اینکه بهترین عملکرد را داشته باشند. رژ لب مدادی (چابی) بلک دایموند در 8 رنگ تنها رژلب مدادی مای است که با بافتی سبک و ماندگاری بالا، زیبایی و سلامتی را همراه لب شما می‌کند. این رژلب روی لب شما ایجاد خشکی نکرده و حس نرمی و لطافت را به آن می‌بخشد. تمامی لاین، برندها و گروهای لوازم آرایشی نظیر پرایمر ، پنکک ، ریمل ، پاک کننده آرایش ، رژ گونه ،کرم پودر ، هدی بیوتی ، آناستازیا ، استی لادر ، مک و این لی را در فروشگاه اینترنتی روژه به راحتی می‌توانید بیابید.