رژلب جامد؛ خرید و قیمت انواع رژلب جامد اصل خارجی شیمن شاپ-تهران میکاپ


بنابراین بهتر است از این محصولات به طور مداوم و روزمره استفاده نکنید و برای خرید آنها نیز حتماً به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید. دنیایی پر از رنگ پیش روی شماست که شما می‌تونید اون رو با لباس، سایه چشم، رنگ مو، کیف، و حتی ماشین خود ست و هماهنگ کنید. اما نکته ای که بسیار مهمه اینه که هر رژ لب روی هر لبی یک رنگ داره! که اون‌هم به دلیل جنس و نوع پوست و رنگ لب شخصی‌ست که اون رژ رو استفاده می کنه. البته در خرید اینترنتی از سایت روژا اصلاً نگران نباشید چرا‌که میتونید از کارشناسان روژا کمک گرفته و انتخابی مناسب داشته باشید و بهترین خریدتون رو تجربه کنید.

  • رژ لب های مک خواص مرطوب کنندگی بسیار قوی داشته و بدون ایجاد سنگینی بر روی پوست لب ها برای مدت طولانی باقی می مانند.
  • روغن‌ها باعث می‌شوند که رژ لب‌ها بافتی نرم تر و نیز اثری ضد میکروبی و مرطوب کننده پیدا کند.
  • احتمالاً متوجه شده‌اید که رژلب‌های جامد قدرت پخش‌کنندگی بهتری دارند، آسان‌تر پاک می‌شوند و برای پاک کردن آن‌ها نیازی نیست لب‌هایتان را به‌زحمت بیندازید.
  • در انتها برای ماندگاری بیشتر رژ می‌توانید از پودرهای فیکساتور استفاده کنید.
  • رژ لب یکی از پرطرفدارترین لوازم آرایشی لب در جهان است که هم به صورت روزانه و هم برای مناسبت‌های خاص قابل استفاده می‌باشد.

رژلب‌های کرمی معمولاً در پالت‌هایی که حاوی چندین رنگ هستند عرضه می‌شوند و دارای بافتی نرم و خیس می‌باشند. هرچند درون پالت‌های آن اپلیکاتور وجود دارد، اما بیشتر زنان آن‌ها را با استفاده از انگشتان خود روی صورت می‌مالند زیرا راحت تر و سریع تر است. استفاده از رژهای کرمی راحت است و حس خوبی روی صورت دارند و معمولا جز مدل‌های ارزان قیمت دسته بندی می‌شوند. اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است.

زیباترین رنگ‌های رژ لب جامد

معمولا بين ساعت ۱۱ صبح تا 8 عصر همان روز سفارش ارسال و به دستتان خواهد رسيد. تمامی حقوق و مطالب سایت، متعلق به فروشگاه اینترنتی چک چونه می باشد. همان طور که از اسمش پیداست، دارای ذرات درخشان اکلیل بوده که جلوه‌ای فوق العاده به لب های شما می ده. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد.

رژ لب جامد کاپرا نیو مدل k شماره 12

در نتیجه با یکبار زدن رنگ لب می توان تا چندین ساعت آن را بر روی لب داشت. پس برای خانم های شاغل که فرصت تمدید آرایش را ندارند ولی در عین حال خواهان آراسته بودن هستند، بسیار مناسب است. ممکن است استفاده طولانی مدت از رنگ لب منجر به خشکی پوست لب شود. بنابراین بهتر است از یک مرطوب کننده لب نیز در کنار آن استفاده شود. این مدل به دلیل ترکیب مغذی و مرطوب کننده ای که دارند، یکی از انتخاب‌های خوب برای افراد با پوست خشک هستند.

در حالت کلی بالم های لب بیشتر به خاطر ترمیم خشکی لب معروف هستند. در صورتی که علاوه بر جنبه درمانی به فکر رنگ و ظاهر لب های خود نیز هستید بهتر است از بالم لب رنگی خریداری کنید. با استفاده از بالم لب رنگی در کنار مراقبت از پوست لطیف و نازک لب ها، رنگ ملایمی نیز به آنها می بخشید. خط لب تنها محصول مرتبط با آرایش لب است که کل مساحت لب را نمی پوشاند. این محصول تنها خطوط اطراف لب را می پوشاند و محدوده لب را مشخص می کند.