دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای-تهران میکاپ


نه به اندازه ای که کامل خشک شود و طرح نصفه کنده شود و نه به اندازه ای که لاک خشک نشده و به اطراف پخش شود. بعد از هر طراحی بهتر است که اطراف ناخن را تمیز کنیم و از یک لایه تاپ کت استفاده کنیم تا طرح یکدست روی ناخن بماند. بعد ناخن را به آرامی از سمتی دیگر زیر این شکل می­بریم وان را روی ناخن قرار می‌دهیم.

  • تکنینک ها بر اساس متریال(مواد اولیه) و اینکه چطور بر روی ناخن های شما قرار بگیرند متفاوتند،در واقع این مورد دوم به انتخاب خود شما بستگی دارد.
  • در کاشت بیبی بومر بهترین فرم ناخن، حالت نوک تیز یا بادامی خواهد بود.
  • اگر متخصص بخواهد برای کاشت ناخن از تیپ یا ناخن مصنوعی استفاده کند، باید ایتدا تیپ مناسب با هر ناخن را مشخص کند، تیپ باید اندازه ناخن مورد نظر باشد.
  • 21- اگر به ناخن های بلند علاقه مند هستید می توانید از مواد شفاف و بی رنگ برای کاشت خود استفاده نمایید و برای طراحی یکی از ناخن ها از دیزاین نگین استفاده نمایید و ناخن های باقی مانده را با استفاده از استیکر(برچسب) ناخن طراحی نمایید.

این ناخن‌های مصنوعی در اندازه‌های گوناگون و در رنگ‌های طبیعی و متنوعی موجود می‌باشند. برای عمل کاشت ناخن می‌بایست موارد زیادی را رعایت کرد، ابزار و مواد کاشت ناخن را شناخت و در صورت تصمیم برای انجام، این کار را زیر نظر متخصصین این انجام داد. طرح های بیبی بومر جز طرح هایی از ناخن است که ترکیب رنگی آن حدودا دو سوم ناخن به رنگ هلویی یا صورتی است و یک سوم دیگر آن به رنگ کاراملی می باشد که تا قسمت سفید ناخن ادامه می یابد.

کاشت ناخن ژورنالی

مواد شیمیایی که در چسباندن این ناخن های مصنوعی استفاده می شوند غیر استاندارد هستند و موجب بروز حساسیت های حاد پوستی نیز می شود. کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند توصیه می شود که کاشـت ناخن انجام ندهند چون این کار باعث می شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند. کسانی هم هستند که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند و چون آن ها خودشان مستعد تمام بیماری های ناخن هستند، با کاشـت ناخن بیماری را تسریع می کنند. ناخن در کاشت هیچ آسیبی نمی بیند زیرا تا وقتی که ناخن رشد می کند و فرد‌ احتیاج به ترمیم پیدا می کند یعنی ناخن سالم است و رشدش متوقف نشده است. علاوه بر این، ناخنهای بلند افراد معروف و سلبریتیها هم تاثیر بسیار زیادی در افزایش محبوبیت این روند داشته و باعث شده تا سایر افراد هم تمایل داشته باشند ناخنهایی بلند، یکدست و جذاب به سبک افراد معروف و سلبریتیها داشته باشند. برای ازبین‌ بردن بیماری قارچی هر سه ماه یکبار می‌توانید چند قطره از اسانس ضدقارچ را با ۱۰ قطره روغن زیتون یا نارگیل مخلوط و برروی ناخن قرار دهید و پس از ۱۰ دقیقه ناخن‌ها را بشورید.

آیا بعد از شرکت در دوره کاشت ناخن میتونم سریع مشغول به کار بشم؟

سپس با بافر روی سطح ناخن میکشیم تا سطحی صاف تر و یکدست تر بدست آید. اگر شما در آب و هوای مرطوب و شرجی زندگی می‌کنید، ناخنی ظریف و براق می‌خواهید، از حساسیت یا ناراحتی تنفسی (آسم) رنج می‌برید و اگر بدون استفاده از دستکش شستشو زیادی در روز انجام می‌دهید، می‌توانید بدون هیچ ضرری از کاشت ژل استفاده کنید. ژل های تری دی مخصوص طراحی برجسته و سه بعدی روی ناخن می باشد که در رنگبندی متنوعی تولید شده است و این امکان را برای… داستر ناخن پودری اکلیلی همانند شوگر و شیمر می باشد که برای طراحی و دیزاین روی ناخن استفاده می شود. 26- اگر به طراحی انواع میوه روی ناخن های خود علاقه مند هستید می توانید بنا به سلیقه خود ناخن ها را با استفاده از شابلون و یا قلم طراحی طراحی نمایید.

طراحی ناخن هم در این دوره آموزش داده میشه؟

کاشت ناخن یکی از هنرهایی است که در جهت زیبا سازی ناخن و یا رفع نواقص آن اجرا می‌شود. این هنر شامل تزیین و آرایش ناخن، رفع ایرادات ناخن، بلند کردن و یا مقاوم کرن ناخن می‌شود. برای این کار روش‌های متفاوتی وجود داردکه همگی نیاز به آموزش کاشت ناخن دارند.