دوره آموزش کاشت ناخن از صفر تا صد مدرک فنی حرفه ای-تهران میکاپ


این قطعات که با نام ناخن مصنوعی شناخته می‌شوند، باعث زیبایی، بلندی و یکدست دیده شدن ناخن‌ها خواهند شد. استفاده از تکنیک کاشت ناخن سال‌های زیادی است که نزد زنان رواج دارد. در مصر باستان، زنان ثروتمند و طبقه اشراف از کاشت ناخن برای نشان دادن جایگاه اجتماعی و میزان ثروت خود استفاده می‌کردند. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که آموزش کاشت ناخن باید به شکل اصولی و توسط مربی های با تجربه انجام گیرد.

کاشت ناخن ژله ای یا همان ژلیش که در آن یک لایه ای از ژل شفاف و زخیم بر روی ناخن های طبیعی شما قرار داده میشود و سپس فرم داده میشود. در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد. برای اینکه بصورت تخصصی تر دوره های آموزش کاشت ناخن را بگذرونید میتونید از دوره های نیل آکادمی در زمینه کاشت ناخن استفاده کنید.

  • نه عزیزم،وضو و غسل جبیره ای برای کسی هست که می خواهد در اسرع وقت این مانع را بردارد،ولی مثلا اگه الان بره سالن برای برداشتن ناخن، نمازش قضا می شود، نمازش را با جبیره می خواند وبعد مانع را برمی دارد.
  • با این سه روش به راحتی می‌توانید ناخن های خود را در منزل به شکل و فرم دلخواه درآورید.
  • پس از انتخاب اندازه دلخواه تیپ با سوهان فرم مد نظر را ایجاد کنید.
  • معمولا صدف ناخن را با مواد روشن و یا سفید پر کرده و ادامه ی آن را با مواد هلویی پر می کنند.
  • دوام انواع کاشت ناخن قالبی بسیار اندک بوده و متاسفانه قابلیت بسیار زیادی در هواگیری و شکسته شدن دارند.

برخی خانم ها تحمل گذر این زمان را ندارند و ناخن هایشان در مقایسه با قبل بدتر شده بنابراین دوباره چرخه معیوب کاشت ناخن را انجام می دهند؛ کاری که به شدت می تواند به سلامت عمومی فرد لطمه بزند. در اتمام دوره آموزش کاشت ناخن، شما جزوه آموزشی کل دوره را دریافت خواهید کرد. هر چه ناخن کار، کاشت ناخن حرفه ای تر و طبیعی تر انجام دهد قیمت کاشت ناخن بالا تر می رود. جهت اطلاع از هزینه ها و رزرو نوبت می توانید با شماره های درج شده ما در سایت تماس گرفته و ضمن دریافت مشاوره در زمینه کاشتن ناخن، نسبت به تعیین وقت و رزرو نوبت نیز اقدام فرمایید. چرا که خشک شدن مواد کاشت عملاً منجر به بی استفاده شدن آن می‌شود. بنابراین سعی کنید در ترکیب لیکوئید از مدل نیم چرب آن استفاده کنید تا مخلوط مواد کمی خیس باشد و سریع خشک نشود.

در این مرحله از ضد قارچ استفاده کنید و سطح ناخنها را به مواد ضد قارچ آغشته کنید؛ این کار باعث میشود تا عوارض ناشی از عفونت پس از کاشت،کمتر شود. به کمک استون مجدداً ناخنهای خود را تمیز کرده و با استفاده از پرایمر ناخن، رطوبت، روغن و هرگونه مواد اضافی بر روی ناخن خود را از بین ببرید. اگر چربی بر روی ناخن‌های شما باقی بماند، اکریلیک نمیتواند به خوبی بر روی سطح ناخن شما بچسبد.

این روش نیز در گذشته بسیار محبوب بوده اما به مرور زمان و با به وجود آمدن روش هایی مدرن تر، طرفداران خود را از دست داده است. 17- امروزه دختران نوجوان به دنبال طراحی های متفاوتی نسبت به دیگر طراحی های کاشت ناخن هستند. یکی از این طراحی ها، طراحی انواع فست فود بر روی ناخن ها می باشد چرا که توجه اطرافیان را به خود جلب می کند. شما می توانید با استفاده از رنگ های مختلف اشکال فست فود ها را مانند سیب زمینی، پیتزا و انواع دیگر فست فود ها با استفاده از شابلون، قلم طراحی و استیکر(برچسب) ناخن طراحی نمایید.

آموزش تصویری کاشت ناخن

پس بهتر است این کار برای ناخن‌های پا کمتر انجام شود تا آسیب نبینند. در بسیاری از موارد افرادی که اقدام به کاشت ناخن می‌کنند، اصول بهداشتی را برای این کار رعایت نکرده و شرایط را برای انتقال انواع قارچ یا تکثیر باکتری‌ها ایجاد می‌کنند. استفاده از وسایل آلوده یا محیط غیربهداشتی بیشترین خطر را دارد که موجب پدید آمدن بیماری‌های پوستی بسیاری خواهد شد. این نوع از کاشت برای اثر بخشی نیاز به نور فرابنفش و یا یک نور LED دارد.

اما در کنار تمامی این موارد، ناخن به عنوان یکی از ابزار نمایش زیبایی در بدن انسان شناخته شده است. این قسمت از بدن سال‌های بسیاری است که مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته و آن‌ها سعی می‌کنند با روش‌های متنوعی آن را زیباتر جلوه دهند. شما برای خرید لوازم کاشت ناخن می توانید به فروشگاه های مربوطه در سطح شهر مراجعه کرده و لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید. اما با توجه به وضعیت بازار و وجود مواد و ابزار با همه جور کیفیتی، بهتر است به مراکز بورس فروش لوازم کاشت ناخن مراجعه کنید تا هم تمامی این لوازم را یکجا خریداری کنید و هم اینکه قدرت مقایسه بین لوازم با برندهای مختلف را داشته باشید. نکته ای که باید در مورد آموزش کاشت ناخن بدانید این است که کاشت ناخن مدرک فنی و حرفه ای ندارد و مدرکی که توسط این سازمان ارائه می شود مدرک آرایش و پیرایش ناخن می باشد. این مدرک در خارج از کشور برای کاشت ناخن اعتباری ندارد و شما فقط برای انجام کار مانیکور و پدیکور می توانید از آن استفاده کنید.

چگونه زیرسازی خوبی برای آرایش مان داشته باشیم؟

انتخاب درست سر سوهان، زاویه درست سرسوهان با ناخن و نحوه صحیح گرفتن سوهان نکاتی است که طی دوره آموزش می بینید. همینطور روش کاشت ژله‌ای 15درصد و روش‌های کاشت‌ دیگر تنها 5 درصد مخاطب دارند. روش کاشت پودری، به نوعی روش کاشت مادر است و اکثرا با کاشت‌های دیگر ترکیب می‌شود و دوام بیشتری دارد.

آموزش کاشت ناخن در ۴ گام : معرفی تمامی ابزارها، روش ها و مراحل کاشت ناخن

این نوع اگزما ممکن است در بیشتر موارد نوک انگشتان یا هر ناحیه دیگری که با ناخن مصنوعی در تماس باشد، مثل چشم ها و لب ها را درگیر کند. معمولا اگزمای تماسی ناشی از این ترکیبات 48 تا 96 ساعت بعد از کاشت ناخن با علائمی مانند سرخی پوست و ضایعات خارش دارد و تاول بروز می کند. البته لاک ناخن هم می تواند مسبب این قضیه باشد و باید به این موضوع توجه کرد. بعد از گذشت مدت زمانی بین سه هفته تا یک ماه، با رشد ناخن، مواد کاشته شده نیز بالا می آیند و بین مواد کاشت تا پایه­ی ناخن فاصله ایجاد می­شود. با استفاده از براش مخصوص کاشت ناخن تمامی پوسته‌ها و خرده ریزهای حاصل از سوهان کشی را از سطح ناخن براش بزنید. استفاده طولانی مدت آن‌ها موجب می‌شود که سطح ناخن با اکسیژن در تماس نبوده و رفته‌رفته موجب پوسیدگی ناخن می‌شود.