دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا-تهران میکاپ


توجه کنید که اگر در ابتدای مسیر آموزش آرایش صورت هستید، استفاده از مداد نه تنها برای شما آسانتر است، بلکه با توجه به ویژگی کرمی بودن، از قابلیت ادغام بالایی برخوردارند. به این ترتیب، دوام آرایش شما بیشتر می‌شود و تا مدت‌ها خراب نخواهد شد. برای مشاهده یک نمونه میکاپ دیگر روی آرایش لایت ساده اما فوق العاده زیبا کلیک کنید.

  • اسپری را به فاصله حداقل 8 اینچ از صورت خود نگه دارید، آنگاه چند بار اسپری بزنید تا اطمینان پیدا کنید که همه قسمت‌های صورت شما پوشانده شده است.
  • برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید.
  • هماهنگی بین موها و آرایش صورت , اگر موهایی به رنگ های گرم دارید آرایش با…
  • کرم را به صورت چند نقطه بر روی پوست خود بزنید و آنگاه با کمک پد آرایشی کرم را به صورت یکنواخت بر روی همه سطح پوست خود پخش کنید.

کانتور برای ترکیب کامل با صورت به مدت زمان بیشتری نیاز دارد، اما تفاوت چشمگیری را به ویژه در عکسها ایجاد می‌کند. این محصول شکل لبها را تقویت می‌کند و به عنوان شالوده‌ای برای تنظیم پارامترها قبل از اعمال رژ لب استفاده می‌شود. این مرحله همچنین از خروج رژ لب از مکان اصلی خود جلوگیری می‌کند. اگر می‌خواهید طرح کاملتری به لبهایتان بدهید، می‌توانید از خط لب برای کانتور دهان استفاده کنید. این پودر برای پر کردن نقاط خالی ابرو استفاده می‌شود و در واقع کار مبتدیها را بسیار تسهیل می‌کند.

سعی نکنید هفت قلم آرایش کنید

یکی از روش های هاشور ابرو، قاب ابرو می باشد که مناسب افرادی است که ابرو های آن ها کامل و پر پشت نبوده و یا قاب مناسبی ندارد و قرینه نمی باشد. در چنین مواقعی خانم ها یا با استفاده از هاشور و تاتو برای قاب ابرو استفاده می کنند یا با استفاده از مداد ابرو، قاب ابرو را می کشند… داشتن مژه های ضخیم و پرپشت و بلند، خواسته هر خانم زیبا ای میباشد.

چگونه اکستنشن مژه را در خانه با خیال راحت ریمو کنیم؟ (برداشتن اکستنشن مژه)

هنرجویان نیز پس از اتمام آموزش خود می توانند به هر میزان که مایل باشند مدل های آرایشی خود را در محل آموزشگاه حاضر کرده و زیر نظر آموزشگاه به تمرین بپردازند. باید بدانید که انتخاب کردن نوع ارایش صورت متناسب با صورت نقش زیادی در چهره و جذابیت شما دارد. در این مطلب می توانید مدل های شیک و زیبای انواع آرایش مناسب با چهره های مختلف را مشاهده نمایید و از آنها الگو برداری نمایید.

در این مطلب به موضوع كشيده كردن صورت گرد با آرایش پرداخته ایم. حتما و اکیدا آنرا روی صورت خود امتحان کنید و اصلا به پوست دست‌های خود اعتماد نکنید. تکنیک های کانتورینگ را متناسب با فرم صورتتان یاد بگیرید و به صورت صحیح آن را روی صورتتان اجرا کنید تا آرایشی زیبا و بی نقص داشته باشید.