دوره آموزش آرایش صورت آموزش گریم و میکاپ آموزشگاه هنرسرا-تهران میکاپ


برای روشن تر شدن رنگ پوست به هیچ عنوان نباید از کرم های سفید و بسیار روشن برای پوست برنزه استفاده شود. رنگ کرم در حالت ایده آل باید سه درجه روشن تر از رنگ پوست صورت باشد. هایلایتر با برق کمی که دارد میتواند جلوه متفاوتی به آرایش تان ببخشد؛ هایلایتر را روی قسمت های بالای لب، بالای گونه، زیر ابرو و روی بینی بزنید. قبل از انجام هر نوع آرایش روی صورت ابتدا لازم است پوست خود را آماده کنید، این کار کمک می کند که آرایش زیباتری داشته باشید. توجه داشته باشید که تا حد امکان سایه های دودی و خاکستری را انتخاب کنید.

  • در صورتی که می خواهید فرم بینی، فک، پیشانی و … صورت خود را متعادل کنید می توانید از کانتورینگ استفاده کنید.
  • شاید این فرآیند به نظر شما پیچیده بیاید، اما کافی است چند بار امتحان کنید و تمرین.
  • در آرایش صورت گرد و چاق کانتورینگ نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین گام محسوب می شود.

چنانچه شما می خواهید از خط چشم استفاده کنید می توانید در این مرحله از یک مدل خط چشم که به فرم چشم های شما می آید استفاده کنید. کرم را به صورت چند نقطه بر روی پوست خود بزنید و آنگاه با کمک پد آرایشی کرم را به صورت یکنواخت بر روی همه سطح پوست خود پخش کنید. پرایمر را پایه‌ای برای آرایش خود فرض کنید که کمک می‌کند سطح آرایش شما صاف‌تر باشد و دوام بیشتری داشته باشد. پرایمرها، ژل‌ها و کرم های نرم و لطیفی هستند که خطوط و منفذهای سطح صورت شما را پر می‌کنند و سطوح زبر را نرم کرده و یک سطح ایده آل برای آرایش شما به وجود می‌آورند. چربی هایی که در زیر پوست وجود دارند نقش بسیار زیادی در زیبای صورت دارند، اما با مرور زمان و افزایش سن این چربی ها کاهش پیدا کرده و جذابیت و زیبایی صورت را تغییر میدهد. برای زیبایی صورت و چاقی آن بهتر است با راه های مختلف طبیعی این کار را انجام داد..

قدم یازدهم: ریمل مژه

پرامیر تاثیری بر فرم صورت ندارد و تنها باعث پر شدن منافذ پوست و افزایش ماندگاری کرم پودر میشود. در صورتی که کشیدن خط چشم برای شما سخت است می توانید یک تکه چسب نواری را گوشه چشم خود بزنید و سپس بالای آن را خط چشم بکشید تا کارتان تمیز از آب دربیاید. ابرو ها و فرم آنها تاثیر بسیار زیادی در زیبای چهره ی شما دارند همچنین فرمی که ابروهای شما دارد به چشم های شما نمای ویژه ایی می دهد. همه ی ما به طور طبیعی ابروهای پرپشتی نداریم .برخی از افراد که ابروهای نازک و کم پشتی دارند ، برای پرپشت شدن آنها به دنبال راه حل می گردند. برای حل این مشکل ابتدا باید علت این ریزش یا کم پشتی ابروها ریشه یابی شود، سپس شما می توانید با روش های خانگی و..

۲. از سایه چشم استفاده کنید.

استفاده از رنگ‌های روشن در پوست باعث برجسته شدن خطوط و جایِ لکه‌ها می‌شود. محوکردن درست کرم پودر را فراموش نکنید و دقت کنید که از کرم پودر روی گردن و گوش‌های خود نیز بزنید تا تفاوت رنگ بین گوش، گردن و صورتتان وجود نداشته باشد. با توجه به تناژ پوست باید کرم پودر مناسب پوستتان را بزنید؛ در آرایش دخترانه بسیار مهم است که کرم پودر همرنگ پوستتان باشد در غیر اینصورت آرایش شما غیر طبیعی جلوه می کند. اگر به این مورد برخورد می کنید که نیاز باشد آرایش روز شما به آرایش شب تبدیل شود، همیشه در کیفتان رژلب با رنگ برجسته و پررنگ، رژگونه و خط چشم داشته باشید.

اگر از برنامه میکاپ و آرایش صورت راضی بودین لطفا برای حمایت از ما به برنامه رای دهید. نیازی به مالش اسپری یکبار مصرف نیست، زیرا طی چند ثانیه به طور طبیعی خشک می شود. بعد از اینکه مژگان شما فر شُد، ریمل خود را در دست بگیرید. برای اطمینان از اینکه تمام موهای قلم ریمل به ریمل آغشته هستند، گره را به آرامی گرد کنید. برای مالیدن یک برنز کننده براق طلایی روی صورت خود از یک بورس مخصوص برنز کننده استفاده کنید. بورس های برنز کننده با مو‌های بیشتری ساخته شده و خیلی محکم‌تر در کنار هم قرار می‌گیرند تا اطمینان حاصل شود.

ابتدا از پالت رنگی نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید (رنگی در طیف کرم و قوه‌ای) سپس کل سطح پلک خود را تا زیر ابروها با این رنگ پر کنید. سپس با یک رنگ تیره از گوشه‌های پلک به سمت داخل حرکت کنید. براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید. در نهایت با یک براش تمیز مرز رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید که سایه شما یکدست و طبیعی به نظر برسد.

اما اگر مژه‌های شما نازک و کم‌حجم است، استفاده از ریمل حجم‌دهنده گزینۀ خوبی برای شماست. حواستان باشد که پلک‌ها، لب و بینی را از قلم نیاندازید و همه جا را خوب ماساژ دهید. یا از ماسک و محصولات آرایشی لایه‌بردار استفاده کنید، که خیلی راحت هفته‌ای یکبار در خانه از آنها را روی صورت خود بگذارید.

کرم پودر بورژوا Air Mat در چند رنگ ا Bourjois Air Mat 24H Hold Foundation

پس از ایجاد سطحی بی‌نقص روی پوست با روال جدیدتان، مناطقی را که می‌خواهید هایلایت کنید، مشخص کنید. برای زدن پرایمر مقدار بسیار کمی از آن را روی نوک انگشت خود یا اسفنج یا برس آرایش خود قرار دهید. سعی کنید یکی از این دو بخش را خیلی زیبا تر نشان دهید تا بیشتر خودشان را نشان دهند. اگر پوست شما نقصانی ندارد شما نیاز به کانسیر ندارید ولی اگر صورتتان دارای جوش و یا زیر چشم سیاه دارید از یک کانسیلر مناسب با قیمت معقول استفاده کنید. برای اینکه بدانید چه شامپویی برای موهای شما مناسب است بهتر است به دکتر مراجعه کنید تا متناسب با ویژگی‌های موی شما، شامپو مناسبی برایتان تجویز کند. ایده آل شست‌‌ و شوی صورت دوبار در روز است، یکبار صبح و یکبار شب قبل از خواب با آب خنک صورتتان را بشویید.

کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید تا کاملا با کرم‌پودر یکی شود و لبه‌های آن پیدا نباشد. هدف استفاده از کانسیلر این است که لک‌ها و تیرگی‌های پوست را بپوشانید و پوست با ظاهری یکدست داشته باشید. از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید. می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود.